Продакт менеджмент

  • Пән туристік өнімдер мен қызметтерді олардың пайдасын арттыру және туристердің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін басқаруды, туристік өнімдер мен қызметтердің өмірлік циклін басқаруды, соның ішінде сатуды бақылау мен талдауды, маркетингтік науқандардың тиімділігін бағалауды және алынған нәтижелер негізінде инновациялық өнімдер мен қызметтерді өзгерту немесе жақсарту туралы шешім қабылдауды зерттейді. Игерудің мақсаты мен нәтижесі - туристердің әртүрлі санаттарының қажеттіліктері мен үміттерін түсіну және тиісті өнімдер мен қызметтерді әзірлеу.
  • Образовательная программа 6B11105 Туристік дестинациялар менеджменті
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top