Туризм маркетингі

  • Пән туристерді тарту және туристік қызметтер мен өнімдерді нарықта жылжыту тәсілдерін, маркетингтік стратегияларды, мақсатты аудиторияның қажеттіліктері мен қалауларын әзірлеуді, баға саясатын анықтауды, маркетингтік науқандарды әзірлеу мен ілгерілетуді, брендті басқаруды және имиджді құруды, туристік қызметтерді ілгерілетуде инновациялық технологияларды пайдалануды зерттейді. Мақсаты мен нәтижесі туристік өнімдердің оң имиджін құру саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады.
  • Образовательная программа 6B11105 Туристік дестинациялар менеджменті
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top