Аумақтық брендингті қалыптастыру және ілгерілету

  • Пән туризм саласындағы өңірлік брендингтің негізгі ұғымдарын қалыптастыра отырып, қазіргі таңдағы өңірді, қаланы, елді мекенді дамытудағы өңірлік брендингті қалыптастыру мен жылжыту маңыздылығын айқындайды. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі отандық және халықаралық өңірлік брендинг тәжірибесін зерттей отырып, гуманитарлық және қолданбалы аспектілерінде коммуникативтік тұтынушылық жобалық креативті әдіснамалар мен әдістемелерді жан-жақты зерделеп игеру.
  • Образовательная программа 6B11105 Туристік дестинациялар менеджменті
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top