Баланың психоәлеуметтік даму қаупін бағалау

  • Болашақ мұғалімдерде баланың әл-ауқатының қазіргі заманғы қауіптері, аутодеструктивті мінез-құлық, деструктивті мінез-құлықтары туралы түсініктері бар; әлеуметтік және тұлғалық жағдай мен дамудағы ауытқулардың, сондай-ақ әртүрлі қызметтегі кәсіби тәуекелдердің алдын алуға және түзетуге бағытталған классикалық және қазіргі заманғы психотерапевтік үрдістер мен бағдарламалар туралы білімі мен түсінігін пайдаланады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: психоәлеуметтік дамудың қауіптері мен факторларын, олардың қоғамда пайда болуын байқау, зерделеу және егжей-тегжейлі және жүйелі зерттеу жүргізуге; баланың әл-ауқатының құрамдастарын сипаттауға; психоәлеуметтік даму тәуекелдерінің ауырлығын бағалау қабілетті.
  • Образовательная программа 6B01103 Психология
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top