Маркетинг

  • Курстың мақсаты-маркетингтің теориялық негіздері мен категориялық-тұжырымдамалық аппаратын зерттеу, сонымен қатар фирмалар мен компаниялардың қызметінде маркетингтің элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеру. Маркетингтің негізгі ұғымдарын, принциптерін, функцияларын, әдістерін зерттеу, сонымен қатар өнімді сату нарығында қалыптасқан деңгейді диагностикалау процесін зерттеу, сатып алу құнын өңдеу және бағалау әдістемесін игеру, сату нарығында өнімді қорғау және оның сапалық көрсеткіштерін суреттеу.
  • Образовательная программа 6B04148 Спорттағы менеджмент
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top