Микроэкономика

  • Курстың мақсаты-Микроэкономика әдістері, нарықтық экономика субъектілерінің мінез-құлқын объективті бағалаудың негізгі микроэкономикалық модельдері және оларды бизнес-ортада сәтті жүзеге асыру туралы түсінік беру. Нарықтық субъектілер мен фирмалардың ұтымды мінез - құлқы туралы ғылым-экономикалық ресурстардың шектеулілігі жағдайында. Компанияның әртүрлі нарықтық құрылымдардағы мінез-құлқының ерекшелігі зерттеледі: мінсіз бәсекелестік, монополия, олигополия және монополиялық бәсекелестік, сондай-ақ экономикалық ресурстардың әртүрлі түрлерінің нарықтарының ерекшеліктері: Еңбек, жер, капитал және ақпарат. Студент ситуациялық мәселелерді шешу арқылы нарық жағдайында мінез-құлық дағдыларын игереді.
  • Образовательная программа 6B04148 Спорттағы менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top