Әлеуметтік педагогтың диагностикалық іс-әрекетті

  • Курс әр түрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін, оның құрылымын, принциптерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін (бақылау, әңгімелесу, сауалнама, сұхбат, сараптамалық бағалау әдісі, тестілеу, құжаттарды талдау, өмірбаяндық әдіс және т.б.) зерттеуге бағытталған. Жеке тұлғаны әлеуметтік-педагогикалық сипаттау, сыныпты әлеуметтік-педагогикалық зерттеу және сыныптың әлеуметтік-педагогикалық паспортын жасау әдістемелерін қолданады
  • Несиелер 7
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top