Көліктегі маркетинг

  • Көлік кәсіпорындарында маркетингті жүзеге асырудың негізгі мәселелері, көлік саласында дәстүрлі маркетинг-микс элементтерін пайдалану ерекшеліктері, өнім саясатын жүргізу, баға саясаты және қызметтерді жылжыту қарастырылған. Көлік кәсіпорындарында маркетинг қызметінің қызметін ұйымдастыру ерекшеліктері зерттеледі. Оқытудың белсенді әдістері: іскерлік және рөлдік ойындар, миға шабуыл, жоба әдісі.
  • Образовательная программа 6B11328 Саладағы қызметтерді басқару
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 3
Top