Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Көліктегі маркетинг
-
Көлік кәсіпорындарында маркетингті жүзеге асырудың негізгі мәселелері, көлік саласында дәстүрлі маркетинг-микс элементтерін пайдалану ерекшеліктері, өнім саясатын жүргізу, баға саясаты және қызметтерді жылжыту қарастырылған. Көлік кәсіпорындарында маркетинг қызметінің қызметін ұйымдастыру ерекшеліктері зерттеледі. Оқытудың белсенді әдістері: іскерлік және рөлдік ойындар, миға шабуыл, жоба әдісі.
-
Образовательная программа 6B11328 Саладағы қызметтерді басқару
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 3