PR практикасының қазіргі заманғы мәселелері

  • Цифрлық трансформацияның, әлеуметтік медиа динамикасының ықпалы кезеңіндегі PR қызметінің жаңа өлшемдегі стратегиясын құру және жетілдіру, пресс-эджентр моделін құру, нативті контент форматын игеру, шетелдерде және Қазақстанда тиімді қарым-қатынастарды ұйымдастыру тұжырымдамасын әзірлеу; дағдарыс кезіндегі спиндокторинг жобасын жасау, коммерциялық емес және мемлекеттік құрылымдармен ақпараттық-коммуникациялық кампаниялар жобасын жасауды меңгереді.
  • Образовательная программа 8D03214 Қоғаммен байланыс
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top