Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жарнама феноменін зерттеудің ақпараттық-мифологиялық әдіснамасы
-
Жарнама феноменінің астарлы қырлары, жарнамалық образ құрудың принциптері қарастырылады, стереотиптік ұстанымдардың мифологиялық ойлауға және қабылдау дағдысына әсерін, жарнама мәтіндерінің және оның мифодизайнының гиперреалдылық сипаттары мен тілдік-стильдік-көркемдік аспектілерін меңгереді.
-
Образовательная программа 8D03214 Қоғаммен байланыс
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1