Есту қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу

  • Саңырау және есту қабілеті бұзылған білім алушылармен жұмыс істеудің дидактикалық жүйесі мен принциптері; тексеру әдістері, дактильді және ишара тілі, ауызша және жазбаша сөйлеудің ерекшеліктері, оқыту әрекеттері, мінез-құлықтары мен қатынас жасау ерекшеліктері; түзету жұмысы бағдарламасының бағыттары мен мазмұны; психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын жүзеге асыруға қажетті жағдайлар жүйесі, ПМПК рөлі туралы білімдері кеңейеді.
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top