Қызмет көрсету саласының экономикасы

  • Мақсаты студенттердің қызмет көрсету саласындағы теориялық білімдерін және қызмет көрсету саласындағы ағымдағы тенденциялар мен проблемалар туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Қарастырылады: қызметтердің мәні және олардың экономикалық жүйедегі орны; қызметтер саласындағы қызмет түрлерінің жіктелуі; ҚР-дағы қызметтердің эволюциясы; аймақтағы қызметтер нарығын талдау; Қызмет көрсету саласын ұйымдастыру бойынша жұмыстарды жобалау; нақты қызмет түрлерін өндіру ресурстарын қалыптастыруды талдау; іскерлік және демалыс қызметтері нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлық ерекшеліктерін зерттеу және анықтау; жылжыту кешенін әзірлеу нақты қызмет.
  • Образовательная программа 6B04142 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • ВУЗ
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top