Аумақтық маркетинг

  • Пәннің мақсаты студенттердің аумақтық маркетинг саласындағы теориялық білімдерін қалыптастыру, мемлекеттік және жергілікті басқару саласындағы маркетингтің рөлін қарастыру және аумақтық маркетингті практикада қолдану болып табылады. Зерттелетін болады: аумақтың бәсекелестік артықшылықтары, аумақтың маркетинг субъектілері, нарықты сегменттеу тетіктері, аумақты орналастыру және саралау, аумақтарды маркетинг әдістері, мемлекеттік сектордағы брендинг ерекшеліктері.
  • Образовательная программа 6B04142 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • ВУЗ
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top