Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Аумақтық маркетинг
-
Пәннің мақсаты студенттердің аумақтық маркетинг саласындағы теориялық білімдерін қалыптастыру, мемлекеттік және жергілікті басқару саласындағы маркетингтің рөлін қарастыру және аумақтық маркетингті практикада қолдану болып табылады. Зерттелетін болады: аумақтың бәсекелестік артықшылықтары, аумақтың маркетинг субъектілері, нарықты сегменттеу тетіктері, аумақты орналастыру және саралау, аумақтарды маркетинг әдістері, мемлекеттік сектордағы брендинг ерекшеліктері.
-
Образовательная программа 6B04142 Мемлекеттік және жергілікті басқару
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 2