Кәсіпорынның экономикалық стратегиясы

  • Мақсаты: маркетинг сияқты күрделі бизнестің табысты болуы ең алдымен экономикалық білімге, адамның өз күш-жігеріне, жағдайды талдай білуге, бүгінгі таңда қабылданған шешімдердің ұзақ мерзімді салдарын болжай білуге байланысты деген ойды жеткізу. Мазмұны: Кәсіпорынның стратегиялық әлеуетінің сипаттамасы – компанияның шектеулі мүмкіндіктерін көрсететін жүйе және стратегияны қалыптастырудың жүйелі тәсілі. Фирманы басқарудың стратегиялық жоспарлау және маркетингтік тәсілін және фирманың өнім стратегиясын ұсыну. Баға стратегиясының классификациясы, кәсіпорынның өндірістік ресурстар нарықтарымен өзара әрекеттесуі, өндірістік шығындарды азайту, кәсіпорынның инвестициялық белсенділігі, кәсіпорын персоналын ынталандыру
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top