Стратегиялық менеджмент

  • Мақсаты: Менеджерлерге қажетті ерекше ойлау тәсілін қалыптастыру және дамыту; стратегиялық менеджмент әдістемесін теория мен практикада меңгеру Мазмұны: СМ мәні мен мазмұнын анықтау. Корпоративтік стратегияны бағалау: бизнес түрлерінің пакетін басқару. Ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау мен бағалауды қарастыру. Компанияның бәсекелестік стратегияларына, корпоративтік әртараптандыру стратегияларына түсініктеме. Стратегияны әзірлеу мен жүзеге асыруды көрсету. Персоналды басқару стратегиясын және стратегиялық өзгерістерді құрастыру. Ұйымның стратегиясын жүзеге асырудағы мәдениеттің рөлін қорытындылау. Қазақстандағы СМ ерекшеліктері.
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top