Сапа менеджменті

  • Курсты меңгерудің мақсаты- магистранттарда халықаралық кәсіпорын қызметінің сапасын қамтамасыз ету бойынша кәсіби білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән аясында халықаралық кәсіпорындардың сапа менеджменті жүйесінің заманауи тәсілдері мен модельдері, процестердің тиімділігін қамтамасыз ету үшін оңтайландыру, стандарттау және сертификаттау әдістері, сапа менеджменті жүйесін құру және енгізу принциптері мен әдістемесі, мүдделі тараптардың қажеттіліктерін ескере отырып, өнімнің (қызметтердің) сапасын жақсарту тәсілдері мен әдістері қарастырылады. Курсты игеру нәтижесінде магистрант қабілетті: сапа менеджменті тұжырымдамаларын, сапа менеджментінің тиімді жүйесін құрудың халықаралық тәсілдерін қолдану, сапа саласындағы саясат пен мақсаттарды әзірлеу, процестердің тиімділігін жақсарту үшін процестерді сәйкестендіру және сипаттау, оңтайландыру, стандарттау және сертификаттау әдістерін қолдану, сапа менеджменті жүйесін енгізу және тиісті құжаттаманы әзірлеу, әртүрлі басқару объектілерінің (өнімдер, процестер, персонал, тұтастай ұйым)сапасын басқару саласындағы нәтижелерді талдау және бағалау
  • Образовательная программа 7M04122 Industrial Management - Innovation & Business Expansion
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top