Тұтынушылардың мінез-құлығы

  • Бұл курс тұтынушылардың мінез-құлқы туралы ғылымның негізгі түсініктерін және олардың маркетингтік стратегияларды әзірлеуде қолданылуын зерттеуге бағытталған. Бұл курста студенттер тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін сыртқы және ішкі факторларды, сонымен қатар олардың шешім қабылдау процесін талдауға үйренеді. Сонымен қатар, осы курс аясында студенттер тұтынушылық стратегия мен тактика ұғымдарымен танысады, сонымен қатар тұтынушы шешімдеріне тиімді әсер ету үшін тауар мен бренд имиджін, дүкен имиджін құру және сақтау процесінде қажетті дағдыларды меңгереді.
  • Образовательная программа 6B04104 Есеп және аудит
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
Top