Маркетинг

  • Пәнді оқытудың мақсаты маркетинг негіздері бойынша теориялық біліммен қолдануды қалыптастыру; тұтынушыға бағдарлана отырып, олардың әлеуетін тиімді пайдалану негізінде нарық жағдайында кәсіпорындардың қызметінде маркетинг құралдарын практикалық қолдану тәсілдері мен тәсілдерін оқыту.Маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесін, тұтынушылардың іс-әрекетін оқу үйрену негіздерін және сегменттеу сұрақтарын, тауарлардың орналасуын, тауарлар мен қызмет көрсету маркетингінің кешенін құрастыруды қарастырады.
  • Образовательная программа 6B04110 Экономика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top