Брендті басқару

  • Пәннің түпкі мақсаты-брендинг саласындағы негізгі өтемақыларды дамыту, яғни студенттердің болашақта бәсекеге қабілетті және қауіпсіздікке қабілетті сауда белгілерін жасауға, олардың орналасуы мен имиджін анықтауға, фирманың маркетингтік стратегияларын ескере отырып, олардың дамуын басқаруға көмектесетін брендтерді құру және басқару қызметіне кәсіби көзқарасын қалыптастыру. Бұл пәннің маңызды міндеттерінің бірі студенттердің брендинг саласындағы ұғымдарды, терминдер мен тұжырымдамаларды игеру арқылы кәсіби қарым-қатынас тілін қалыптастыру болып табылады.
  • Образовательная программа 6B04105 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top