Менеджмент және маркетинг негіздері

  • Пән оқытудың мақсаты: студенттерді менеджмент жүйесі мен маркетинг негіздері бойынша біліммен қамтамасыз ету. Осы пән аясында оқытылады: Менеджменттегі эволюция. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Менеджменттегі коммуникация. Басқару шешімдері. Менеджменттегі жоспарлау. Менеджменттегі мотивация. Командадағы жұмыс. Маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалары. Маркетингтік орта. Тауар нарықтарындағы тұтынушылар мінез-құлқы. Маркетингтік зерттеулер. Нарықты сегменттеу. Маркетингтегі тауар саясаты. Маркетингтегі баға саясаты. Маркетингтегі өткізу саясаты.
  • Образовательная программа 6B04103 Есеп және аудит
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top