Нарықты зерттеу

  • Пәннің мақсаты-таныстыру - нарықтар немесе тұтынушылар туралы ақпарат жинаудың дәйекті әрекеттерімен таныстыру. - бизнес стратегиясын әзірлеу, - - маркетинг ұғымы мен мәнін, маркетингтік зерттеулерді, өнімнің өмірлік циклін және маркетингтік стратегияны, өнімді жоспарлауды, баға мен бағаны, сату мен бөлуді, жарнама мен сатуды ынталандыруды, маркетинг пен жүйені қамтиды - интернетті, халықаралық маркетингті, қызметті ұйымдастыру негіздерін және маркетинг, брендинг, Франчайзинг және т. б. басқару құрылымын зерделеу.
  • Образовательная программа 6B04109 Бағалау
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top