Стратегиялық арт-маркетинг

  • "Стратегиялық арт-маркетинг" пәні ұйымдардың арт-индустрия саласындағы қысқа мерзімді, орта мерзімді, ұзақ мерзімді стратегияларын әзірлеуге, бәсекелестермен күресуге, жарнаманың тиімді нысандарын әзірлеуге үйретеді. Курс өнер ұйымдарының болашақ басшыларына маркетингтік жоспарды әзірлеу және жүзеге асыру кезінде қолайлы тірек береді: проблемалар мен мақсаттарды анықтаудан бастап, оларды шешіуге көмектесетін маркетингтік стратегияны әзірлеу.
  • Образовательная программа 7M02106 Арт-менеджмент
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top