Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01129 Психиатрия (ересектер, балалар) в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи медицина жетістіктеріне сәйкес психикалық және мінез-құлық бұзылыстары бар ересектер мен балаларға мамандандырылған медициналық-әлеуметтік көмек көрсетуде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға, медициналық практика мен ғылымда озық инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға, халықтың психикалық денсаулығын нығайтуға қабілетті жоғары кәсіби психиатрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R013 Психиатрия ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Психиатриялық пропедевтика

    Психиатриялық пропедевтика әртүрлі психикалық аурулардағы психопатологиялық белгілер мен синдромдарды, олардың динамикасын, норма мен патологияны дифференциациялауды, психопатологиялық бұзылыстарды психиатриялық диагностикалау әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 18
  • Ғылыми зерттеулердің менеджменті

    Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Аффективті бұзылулар және суицидология

    Пән әртүрлі аурулар кезіндегі психиатриялық тәжірибедегі аффективтік бұзылулар мәселесін, олардың суицидпен жоғары қауіпбайланысын зерттейді, және суицидтің клиникалық бағалау мәселелерін, психофармакотерапия мен суицидтпен байланысты психикалық бұзылулардың алдын алуын.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Биостатистика

    Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Ересектердегі стационардағы психиатрия

    Ересектер стационарлық психиатрия тәулік бойы бақылауды қажет ететін ересектерге күтімді қажет ететін психикалық бұзылулармен айналысады және емдеу, шекаралық емес психоздық бұзылулары бар науқастар және белсенді терапияны қажет ететін психоздармен ауыратындар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 28
  • Стационардағы балалар психиатриясы

    Стационардағы балалар психиатриясы психикалық аурумен ауыратын балалық және жасөспірімдік жастағы науқастарға психиатриялық көмек көрсетуді, мінез-құлқын түзету, балалардың педагогикалық және әлеуметтік немқұрайлылығын жою, олардың белсенділігін арттыру мақсатында қолданылатын емдік-диагностикалық және емдік-педагогикалық шараларды зерттейді. және оқуға деген қызығушылықтарын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 20
  • Емханалық психиатрия (балалар және ересектер)

    Емханадағы психиатрия (балалар мен ересектер) консультативтік-медициналық көмек немесе диспансерлік бақылау түрінде әртүрлі психикалық бұзылулары бар ересектер мен балаларға амбулаторлық психиатриялық көмек көрсетуді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 26
  • Психотерапия

    Психотерапия психотерапевт пен клиникалық психолог жүргізетін психологиялық түзету әдістерін зерттейді, психотерапевт адамның психоэмоционалдық жағдайын, оның мінез-құлқы мен қарым-қатынас үлгісін өзгерту, оның әл-ауқатын жақсарту және жақсарту үшін қолданылатын әдістер мен әдістердің жиынтығын білдіреді. оның қоғамға бейімделу қабілеті; психикаға және адам ағзасына емдік әсер етудің әртүрлі әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 14
  • Сексопатология

    Сексопатология адамның жыныстық қызметін, жыныстық денсаулығының бұзылуының себептерін, даму жағдайларын және клиникалық көріністерін, әртүрлі жыныстық бұзылуларды, оларды диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 10
  • Медицинская психология

    Медициналық психология аурудың басталуы мен ағымы жағдайында психиканың қызмет ету заңдылықтарын, науқас адамдарды емдеу және емдеу процесінде психологиялық факторларды қолдану, медицина қызметкерлерінің профилактикалық және гигиеналық жұмыстарын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Наркология

    Наркология психоактивті заттарға тәуелділіктің пайда болу жағдайлары мен қалыптасу механизмдерін, олардың токсикалық әсерін, ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 14

Оқыту нәтижелері

  • Психикалық денсаулық саласында адекватты зерттеу сұрақтарын құрастыра алады, психикалық аурулар терапиясы саласындағы кәсіби әдебиеттерді, оның ішінде түпнұсқалық зерттеулердің нәтижелерін, психиатрияның пікірталас мәселелерін, клиникалық тәжірибеден алынған бақылауларды сыни тұрғыдан бағалай алады, халықаралық мәліметтер базасын күнделікті жұмысында тиімді пайдалана алады, зерттеу командаларының жұмысына қатысуға қабілетті.
  • Науқас үшін ең жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін психиатриялық диспансердегі науқаспен, оның қоршаған ортасымен, медицина қызметкерлерімен тиімді әрекеттесе алады;қақтығыс жағдайында қарым-қатынас дағдыларын қолдану.
  • Наркология, психотерапия, клиникалық психология, суицидология, балалар мен жасөспірімдер психиатриясы, гериатриялық психиатрия, әлеуметтік және сот психиатриясы, сексопатология, психиатриялық көмекті ұйымдастыру, психиатрия және сабақтас пәндер саласындағы ғылыми-практикалық басылымдарды тиімді пайдалана алады, өз бетінше білім алады және жаттықтырады, кәсіби топтың басқа мүшелерімен, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.
  • Науқастың психикалық жағдайын бағалауға, психопатологиялық синдромды анықтауға және басқа синдромдармен ажырата алуға, ICD-10 критерийлеріне сәйкес психикалық және мінез-құлық бұзылыстары шеңберінде клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға, амбулаториялық және стационарлық жағдайларда пациенттерде (ересектер, балалар) профилактика жүргізуге қабілетті және тәлімгердің бақылаумен және қадағалауымен.
  • Психиатриялық стационарда жоспарлы, ерікті, еріксіз, шұғыл госпитализациялау кезінде және амбулаториялық-психиатриялық деңгейде бақылау және емдеу процесін ұйымдастыра алады, тәуекелдерді бағалай алады және медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын жоғары деңгейде қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді қолдана алады;
  • «Қазақстан Республикасының халқына психикалық денсаулық саласында медициналық-әлеуметтік көмек көрсетуді ұйымдастыру бойынша Стандарттың» құқықтық және ұйымдастырушылық шеңберінде әрекет ете алады, төтенше жағдайлар кезінде негізгі көмекті көрсете алады, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру, тәлімгердің бақылауымен және қадағалауымен психотерапиялық әдістерді қолдану.
Top