Маркетингті ұйымдастыру және басқару

  • Пәнді маркетинг дамуының тұжырымдамасы мен кезеңдерін; сатып алу мінез-құлқы теориясын; тауардың (көрсетілетін қызметтің) өмірлік циклінің тұжырымдамасы; маркетинг кешенін зерттейді. құрамдастарының мазмұны; кәсіпорынды басқару жүйесінің жалпы құрылымындағы маркетинг қызметінің мәні мен рөлі; Сала кәсіпорындарында маркетингті пайдаланудың практикалық тәжірибесі туралы білім алуды көздейді.
  • Образовательная программа 6B11306 Көліктегі логистика
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top