Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08102 Өсімдіктерді қорғау және карантин в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

Пәндер

  • Генетика және селекция негіздері

    Берілген пәнді оқу селекция және тұқым шаруашылығы жүйесі мен оның буындары бойынша түсінік қалыптастырадыСелекцияда бастапқы материалды алу және пайдалану тәсілдерін, селекциялық материалды бағалау әдістері, селекциялық процесті және тұқым шаруашылығын ұйымдастыруды, элита өндірісі схемалары мен әдістерін, сорт алмастыру және жаңарту маңыздылығы мен технологиясын, сорттық және тұқымдық бақылау қағидалары мен әдістерін қарастырады. Селекциялық, тұқым шаруашылықтық процесі мен сорт сынау техникасын ұйымдастыру және құра білуге ықпалдасады. Дағдыларды қалыптастырады: дақылдарды будандастыру, селекция мен тұқым шаруашылығында іріктеу. Элита өндірісі әдістерін, сорттық және тұқымдық бақылауды игеру Түрлі күрделілік деңгейдегі генетикалық міндеттерді шешу негізінде генетикалық экспериментті қою және талдау әдістерін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өсімдіктер биологиясы

    Өсімдік биологиясы табиғаттағы барлық өсімдіктер туралы білім береді. Өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылымын, олардың тіршілік процестерін және әртүрлі деңгейдегі өсімдіктердің әртүрлі ұлпалары мен мүшелерінің дене функцияларын анықтау бойынша біліммен дағдыларды қалыптастырады. Олар жүйелеуді, өсу жағдайын, өсімдіктердің қоршаған ортаға тәуелділігін, олардың адам өміріндегі рөлін анықтау дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агрометеорология

    Физикалық құбылыстар мен процестердің негіздерін білу, жалпы атмосферада да, сондай-ақ жерге жақын қабатта да болып жатқан ауыл шаруашылығы өндірісінің обьектілері мен процестері, сондай-ақ зерттеу әдістері негізгі және сандық мәндерін белгілеу мақсаты бар Агрометеорология өсімдіктердің өмір сүруіне себепші болатын орта факторларының шекті мәндер және сыни кезеңдерді ескере отырып оңтайлы үйлесімдер физикалық құбылыстар мен процестердің негіздерін білу, жалпы атмосферада да, сондай-ақ жерге жақын қабатта да болып жатқан ауыл шаруашылығы өндірісінің объектілері мен процестері, сондай-ақ зерттеу әдістері негізгі және сандық мәндерін белгілеу мақсаты бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану агрохимия негіздерімен

    Топырақтану грохимия негіздері топырақтың құрамы мен қасиеттерін терең қарастырады, өсімдіктердің қоректенуін оңтайландыру, тыңайтқыштарды қолдану және жоғары мен сапалы өнімін алу үшін топырақтың құнарлылығын терең қарастырады және теориялық пен практикалық білімді қалыптастырады. Топырақ таксономиясы, өсімдіктерді, топырақ пен тыңайтқыштарды талдау, минералды және органикалық тыңайтқыштарды жоспарлау мен қолдану туралы білім алады және агрохимик пен топырақтанушының міндеті н топырақтың құнарлылығын қалпына келтіруді, егіншіліктегі экологиялық жағдайды жақсартуды, мәдени өсімдіктердің өсуі және әлеуетті өнімділікті іске асыру үшін оңтайлы жағдайлар жасауды, агрохимиялық құралдардың топыраққа, өсімдікке және табиғи ортаға кешенді әсерін терең меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Химия

    Топырақта, өсімдіктерде болатын химиялық процестерді, табиғаттағы химиялық элементтер мен заттардың циклін және тірі организмдердің өсімдіктер мен микроорганизмдерді қоса алғанда тірі организмдердің қатысуын, сондай-ақ кейбір бейорганикалық және өсімдіктерді қорғауда қабылданған органикалық заттардың улы қасиеттерін білуге арналған бейорганикалық және органикалық химия мәселелері зерттеледі. Химиялық құралдар мен арнайы жабдықтарда жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микробиология

    Пән оқушыларды микроорганизмдерді жүйелеумен, морфологиясы, физиологиясы, генетикасы және таралуымен таныстырады. Бұл пән а.ш. дақылдарының негізгі зиянкестерін зерттейтін "Энтомология" пәнінің пререквизиті болып табылады. Курсты меңгерген білім алушылар микроорганизмдердің түрлерін анықтау дағдыларына, микроорганизмдермен күресте микробтық және басқа препараттарды қолдану дағдыларына, микроорганизмдердің таралу ареалын анықтау дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі 2

    Зерттеу білім алушының кәсіби қызметтегі белгілі немесе ерекше қызықтыратын тақырыптар бойынша өз пікірінің көзқарастары мен негіздемелерін баяндауға, шет елдерде болу кезінде шет елдерде болу кезінде туындайтын әртүрлі жағдайларда таныс тақырыптағы негізгі ойлардың мәлімдемелерін әртүрлі өмірлік жағдайларда ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау кезінде қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Латын тілі: биологиялық терминология негіздері

    Студенттер латын биологиялық терминологиясының қалыптасу тарихын, биологиялық терминдердің жазылу және айтылу ерекшеліктерін, флора мен фаунаның латынша сипаттамасын, өсімдіктер мен жануарлардың биномдық номенклатурасын меңгереді. Зоологиялық және ботаникалық номенклатурадағы таксономиялық категориялар жүйесі, таксономиялық бірліктердің латын униноминалды атауларының жасалу ережелері, морфология, латынша химиялық терминология, сөз және термин қалыптастыру бойынша білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби табыстылық менеджменті

    Кәсіби табыстың теориялық және қолданбалы үлгілерінің механизмдері қарастырылып, жеке компанияларда да, қоғамда да қолдануға болатын ауызша бизнес, жазбаша іскерлік және мансаптық коммуникациялар, кәсіби көшбасшылық дағдылар мен бизнестегі тиімді командалық жұмыс стратегиялары игерілді. Іскер тұлғаның имиджін қалыптастыруға бағытталған өзін-өзі таныстыру, идеяларды генерациялау және шығармашылық ойлаудың маңызды дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • IT және цифрлық мәдениет

    Пән цифрлық ортада жайлы өмір сүру үшін, қоғаммен өзара іс-қимыл жасау және кәсіби қызметте цифрлық міндеттерді шешу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану қабілетін сипаттайтын құзыреттер жиынтығын зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және өмір тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Қоршаған орта мен тірі табиғаттың негізгі заңдары мен ресурстарын, ластану көздері мен зиянды факторлардың адам ағзасына әсерін зерттейтін пәні болып табылады сонымен қатар, адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу тәсілдері мен жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік төтенше жағдайларың алдын алу мен салдарын жою жолдарың қарастырады. Пәнінде экологиялық қауіпсіздік мәселелері оны мемлекетпен қорғалатын құқықтық нормалар түріндегі басқару механизмдері және алғашқы дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсету ұжымдық түрде зерттеледі.Қоршаған орта мен тірі табиғаттың негізгі заңдары мен ресурстарын, ластану көздері мен зиянды факторлардың адам ағзасына әсерін зерттейтін пәні болып табылады сонымен қатар, адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу тәсілдері мен жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік төтенше жағдайларың алдын алу мен салдарын жою жолдарың қарастырады. Пәнінде экологиялық қауіпсіздік мәселелері оны мемлекетпен қорғалатын құқықтық нормалар түріндегі басқару механизмдері және алғашқы дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсету ұжымдық түрде зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курстың мақсаты – жасанды интеллекттің негізгі принциптерін үйрету және оны әртүрлі салалардағы нақты мәселелерді шешу үшін пайдалану дағдыларын дамыту. Пән абстрактілі ойлаудың, кеңістіктік түсініктердің, есептеу, алгоритмдік мәдениеттердің және жалпы математикалық және ақпараттық мәдениеттің дамуын зерттейді. Курс білімнің инженерия әдістерін, жасанды интеллект жүйесі ретіндегі сараптамалық жүйелердің рөлі мен орнын және шешімдерді қолдау жүйелеріне арналған қолданбалардағы жасанды интеллект жүйелерінің мүмкіндіктерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері және құқық

    Курс бакалаврдың барлық мамандықтары мен бағыттары бойынша біртұтас пәнаралық білім жүйесі болып табылып, құқықтың негізгі салаларының мәселелерін және мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі бағыттарын сондай-ақ жазаның бұлтартпастығын, қорғау мен көтермелеудің құқықтық кепілдіктерін қамтамасыз ететін жекелеген құқықтық институттардың қызметі қарастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі қолданыстағы заңнаманың негіздері, осы немесе басқа құқықтық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін адамдар құқықтық мәселелерді шешуде шарлау үшін қажетті білімді ұсынады. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша мәдениетті қалыптастыруға және осы негізде азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • А/ш машиналарын пайдалану

    Техникалық қызмет көрсету ережелері және қайта өңдеу қондырғыларындағы технологиялық жабдықтарды біріктіру жолдары, агроөнеркәсіп өндірісінің өнімдерін өсіру; ауыл шаруашылығында қолдану және компьютерлік технологиялар, ауыл шаруашылығы және мекемелердің әдістері; өндірістік циклдегі ауыл шаруашылығы техникасының жұмыс істеу сапасын бақылау ережелері. Өсімдік шаруашылығындағы технология туралы білімді қалыптастыру, машина-трактор паркін таңдау мүмкіндігі. Машина-трактор паркінің деңгейін арттыру шараларын әзірлеу және іске асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Егіншілік

    Болашақ мамандарға топырақ құнарлығын арттыру және мәдени дақылдарды өсірудің жалпы мәселелері бойынша білім мен дағдылар беретін маңызды агрономиялық пән. Егіншілік ғылым ретінде өңделетін топырақтардың құнарлығының қалыптасуы мен қалпына келтіру заңдылықтарын, оларды тиімді пайдалану амалдар жүйесін зерттейді. Жоғары өнім – астық, пішен, тамыржемістілерді ала отырып, егістік жерлерді пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Егіншілікті жүргізудің қарқынды әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұқым шаруашылығы негіздері

    Сорт және оның ауыл шаруашылығы өндірісіндегі маңызы, сортты ауыстыру мен сорт жаңартудың мәні мен технологиясы, элита тұқымын өндіру схемалары мен әдістері; тұқым шаруашылығының принциптері мен буындары, жеке дақылдардың тұқым шаруашылығы жүйесі туралы білім алады. Егістік дақылдарын жеке және жаппай сұрыптауын жүргізу, ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқым егетін алқаптарын есептеу, сорттық және тұқымдық бақылау, сорттық дақылдардың құжаттамасын жасау, ғылыми-өндірістік және ауыл шаруашылығы кәсіпорындары үшін сорт ауыстыруды жоспарлау дағдыларын үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы фитопатология

    Саңырауқұлақтар, бактериялар, вирустар, гүлді-паразит өсімдіктерінен, және басқа да патогенді организмдерден туындаған жұқпалы ауруларды зерттеу, олардың жіктелуі, өсімдіктердің өсіп-өну кезеңінде қолайсыз жағдайлардан болған аурулар - қолайсыз метеорологиялық жағдайлардан туындаған, ауадағы зиянды қоспалардың және иондаушы сәулеленудің әсер етуі, сондай-ақ ғылыми негізделген, жоғары тиімді барынша өсімдік аурулары туындаған залалдарды азайтатың қорғаныш шараларының жүйесін құрастыру, немесе, барлық олардың пайда болуы мен дамуын болдырмау үшін шараларды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы энтомология

    Жалпы энтомологияны оқу кезінде ауылшаруашылық дақылдарының зиянкестері болып табылатын жәндіктердің ішкі және сыртқы құрылымының негізгі белгілері, олардың биологиясы, таксономиясы туралы білім қалыптасады. Ересек жәндіктерді тәртіпке дейін анықтаңыз, әртүрлі жәндіктердің жұмыртқаларын, личинкаларын тәртіпке немесе отбасына анықтаңыз. Зиянкестермен күресудің негізгі химиялық құралдарын біліңіз. Зиянкестерді олардың биологиялық ерекшеліктері бойынша анықтай білу, олардың морфологиясы мен физиологиясын білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гербология

    Пән арамшөптердің биологиялық және морфологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Бұл пән білім алушыларға арамшөпті дұрыс анықтауға мүмкіндік береді. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушылар географиялық ареалда арамшөп өсімдіктерінің таралуын ескере отырып, а.ш. операциясын дұрыс ұйымдастыру жөніндегі білімдері мен дағдыларын пайдалана алады, мониторинг жұмыстарын сауатты жүргізе алады және арамшөптермен күрес шараларын ғылыми негіздермен ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жылыжай дақылдардың зиянкестері

    Жылыжай дақылдардың зиянкестері пәнін меңгеруде жылыжай көкөніс дақылдарын зиянкестерден қорғау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. «Жылыжай дақылдардың зиянкестері» пәнін оқу барысында студенттер жылыжай көкөніс дақылдары зиянкестерінің морфологиялық сипаттамаларын, систематикасын, биологиялық пен экологиялық ерекшеліктерін және зиянды ағзаларды анықтауда тексеру мен жылыжайда өсірілетін дақылдарды кешенді қорғау жүйесін жүргізуді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді бәсекеге қабілетті нарықтық ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларымен қамтамасыз ету болып табылады. Курсты зерделеу студенттерді экономиканы одан әрі жаңғырту мен әртараптандыруды ескере отырып, қалыптасқан нарықтық ортада бизнесті жүргізудің жаңа тетігін білумен қаруландыруға мүмкіндік береді. Пәннің міндеттері: экономика мен кәсіпкерліктің теориялық негіздерін; экономиканы реттеудің рөлі мен әдістерін; кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мәселелерін зерделеу және тиімділігін бағалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік қорғауда ғылыми зерттеу негіздері

    Өсімдік қорғаудағы ғылыми-зерттеу негіздері осы пәннің ғылыми негізін құрайды және ғылыми тәжірибе мен өндірістік жұмыстарда қолданылады. Бұл әдістер ауру мен зиянкестін залалдарын анықтау, олардын алдын-алу, сондай-ақ өсімдік қорғау саласын себу, тыңайтқыш қолдану, топырақ өндеу тәрізді агротехникалық салалармен өзара байланысын анықтайды. Аталған пәннің мақсаты далалық тәжірибелер жүргізу мен ұйымдастыруда теориялық білім мен практикалық біліктілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Далалық дақылдарды өсіруде цифрлы технологияларды қолдану

    Далалық дақылдарды өсіру агроамалдары мен процесстерін ұйымдастыруда, ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің технологиялық карталарын құрастыру, цифрлы технологиялар негізінде шаруашылықтың өсімдік шаруашылығы жүйесін жоспарлау мақсаттарында цифрлы технологияларды қолдану әдістерін оқытады. Жоғары сапалы өнім алу үшін барлық процестерде заманауи сандық жүйелерді, технологияларды және соңғы деңгейдегі технологиялық процестерді пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жылыжай дақылдардың аурулары

    Жылыжай дақылдардың аурулары пәнін зерделеу кезінде қорғалған топырақ дақылдары ауруларының пайда болуы туралы білім, ауруды бақылау және анықтау дағдылары қалыптасады. Қорғалған топырақ дақылдарының алдын алу шаралары мен ауруларымен күресу шаралары туралы білім қалыптастырады. Ауруларға төзімді сорттарды дұрыс таңдау. Мәдениет ауруларымен күресте алдын алу іс-шараларын жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығы

    Өсімдік шаруашылығы пәнін оқу білім алушылардың Қазақстанда өсірілетін ауыл шаруашылық дақылдарының халық шаруашылық маңыздары мен морфобиологиялық ерекшеліктерін оқып-үйренуге бағытталған. Ауыл шаруашылық дақылдарының морфобиологиялық ерекшеліктерін білу негізінде аймақтық ерекшеліктерді ескере ауыл шаруашылық дақылдарын өсіру технологиялары бойынша білімдер қалыптасады. Берілген пәнді оқығанда ерекше көңіл тұқым материалының сапасына, жоғары сапалы тұқым материалын алуды қамтамасыз ететін факторларға бөлінеді. Сонымен қатар білім алушылардың ерекше көңілін өсімдіктердің зиян ағзалардан қорғалуын қамтамасыз ететін агротехникалық амалдарға бөлдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеміс және көкөніс шаруашылығы

    Жеміс-көкөніс шаруашылығы болашақта көкөніс және бақша дақылдарының өнімділігі мен сапасын арттыру дағдыларын береді. Студенттер ботаника, өсімдіктер физиологиясы, топырақты жеміс дақылдарына қалай дайындау керектігі, Топырақтану (Топырақтың су-физикалық қасиеттері, бақша, жеміс дақылдары үшін орынды таңдау, тыңайтқыш мөлшерін қажетті есептеу, суарудың дұрыс режимін қолдана білу, жеміс және көкөніс дақылдарына күтім жасау техникасын қолдану туралы білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өсімдік қорғаудың органикалық құралдары

    Органикалық ауылшаруашылық өнімдерін өндіруде өсімдіктерді қорғаудың жаңа құралдарын - биологиялық препараттар мен биологиялық объектілерді және агродақылдарды зиянды организмдерден қорғау үшін қолданылатын органикалық құралдарды пайдаланудың теориялық негіздерін оқытады. Білім алушыларда ауыл шаруашылығы дақылдары агроценоздарын қорғауда жаңа тиімді органикалық құралдарын қолдану, олардың түрін, сипаттамасын, тактикасы (дозалары, мерзімдері, әдістері) бойынша теориялық білімдерін және алған білімді органикалық өсімдік шаруашылығы жүйесінде ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестерден, аурулардан, арамшөптерден қорғау бағытында практикалық тәжірибеде қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ауылшаруашылығы фитопатологиясы

    Нақты дақылдардың ауруларын зерттейді. Дәнді, дәнді-бұршақты, картоп, көкөніс дақылдары, жемістер, жидек дақылдары мен жүзім сияқты дақылдардың саңырауқұлақ, вирустық, бактериялық және басқа аурулары патогендердің әрқайсысына қатысты нақты құрамын, географиялық аймаққа байланысты аурулардың белгілерін және қорғау әдістерін зерттейді. Өсімдік ауруларын дәл анықтау және қорғау іс-шараларын дұрыс және уақтылы қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес жоспарлау

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің бизнес-жобаларды сәтті жүзеге асыру үшін бизнес-жоспар жобаларын құру және іске асыру әдістерін қалыптастыру болып табылады. Кәсіпорынды дамыту бойынша болжам мен нақты іс-шаралар қаржы көздерінің нәтижесінде жүзеге асырылады. Бизнес-жоспарлаудың теориялық негізі практикалық жағдайларда бизнес-жоспар құру негізін қалау болып табылады. Бұл тәсілдерді үйрену студенттер үшін өте тиімді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылығы энтомологиясы

    Бұл пәнді оқу өсірілетін дақылдарға зиян келтіретін жәндіктер туралы білім қалыптастыруға мүмкіндік береді. Көпжасушалы зиянкестердің, дәнді дақылдар мен жүгері зиянкестерінің, дәнді және жемдік бұршақ дақылдарының, техникалық және жеміс-жидек дақылдарының зиянкестерінің морфологиялық белгілері бойынша білу. Жеке зиянкестердің дамуының фенологиялық күнтізбелерін құру, әртүрлі личинкалардың жасын анықтау. Зиянкестерді жіктеуге және олардан қорғаныс жүйесін жоспарлауға қабілетті болу. Түрлі дақылдардың зиянды жәндіктерінен қорғау технологиясын білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фитосанитарлық мониторингі

    Зиянды организмдерді есепке алудың принциптері, олардың тарату болжамдарын құру, болжамды ақпараттандыру. Фитосанитариялық диагностика құралдары, ауылшаруашылық дақылдартанаптарын зерттеу әдістері, зиянкестермен және ауыл шаруашылығы дақылдарының ауруларын және зиянкестерін болжау және сигнализациялау, күресу үшін әдістері сипатталған. Фитосанитариялық диагностиканы жүргізуде, фитосанитариялық жабдықты пайдалануда, зиянды организмдерге қарсы күрес бойынша жоспарларды дұрыс құрастыруда білім мен іскерлікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік иммунитеті

    Өсімдіктердің иммунитетін зерттеу кезінде патологиялық процесс және оның пайда болу шарттары туралы білім қалыптасады. Пассивті және белсенді иммунитеттің факторлары. Өсімдіктердің паразиттік ағзаға иммунитеті. Негізгі өсімдіктер мен олардың паразиттерінің өзара байланысының генетикасы, яғни патогендік және өзгергіштік механизмдері. Төзімді сорттарды құру әдістері, өсімдіктердің төзімділігін есепке алу әдістері. Ауылшаруашылық агроценоздарын зиянкестер мен аурулардан қорғау жөніндегі іс-шараларды ғылыми негіздеу және практикалық іске асыру үшін өсімдік иммунитеті саласындағы білім.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық қорғау

    Бұл пәнді оқу кезінде білім алушы агрономиялық токсикология негіздерін, пестицидтердің химиялық құрамы мен құрылымдарына уытты әсерін, қоршаған ортаға, өсімдіктерге және зиянды организмдерге әсерін, пестицидтерді қолданудың санитарлық-гигиеналық, физикалық-химиялықнегіздерін, зиянды организмдерге қарсы химиялық күресу құралдарын меңгеруі тиіс. Зиянкестер мен өсімдік ауруларынан химиялық қорғаныс құралдарын қолданудың экологиялық және экономикалық негіздемесіне қойылатын негізгі талаптарды білу. Қоршаған орта экологиясын ескере отырып, химиялық заттарды қолданыңыз және оларды қолданудың оңтайлы нұсқаларын табыңыз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылық өсімдіктерінің карантині

    Пән ауылшаруашылық өсімдіктерін карантиндік объектілерден қорғау туралы, зиянкестер мен қоздырғыштардың жүйелік орны, морфологиялық, биологиялық сипаттамалары, олардың даму циклі және фитоценозға байланысты фенофазалар, республика аумағын қауіпті карантиндік объектілерден анықтау және қорғау жолдары туралы білімді, елдегі шектеулі таралған түрлерін жою дағдыларды қалыптастырады. Сондай-ақ сыртқы карантиннің карантиндік объектілері оларды сәйкестендіру және аумақты олардан қорғау тәсілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зиянкестер мен аурулардың таралуын болжау

    Зиянкестер мен аурулардың таралуын болжау пәнді оқу барысында білім алушыныңбіліміауыл шаруашылық дақылдарының зиянды организмдерінің дамуы мен таралуын анықтау әдістерінжәне зиянды организмдердің биологиялық, экологиялық ерекшеліктерін, олардың зиянын есепке алу әдістерін қолдану, даму болжамы мен олармен күресу шаралары бойынша құрылады. Зиянды организмдермен күресу мерзімдерін дұрыс анықтау және сигнал беру үшін есепке алу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зиянды нематодалар, кенелер және кеміргіштер

    Зиянды нематодалар, кенелер, кеміргіштер ғылымның үлесі зор және практикамен тығыз байланысты биологияның қарқынды түрде дамып келе жатқан саласы болып келеді. Осы пәннің негізгі объектісі – нематодалар, кенелер, кеміргіштер, олардың практикалық маңыздылығының алуан түрлілігі және дербес бірнеше бөлімге бөлінеу. Жалпы бөлімде нематодалар, кенелер, кеміргіштердің сыртқы және ішкі құрылысы, тіршілік әрекеттері, экологиясы мен жіктелеу, арнайы бөлімде жеке түрлері, зиян келтіреу, күресу шаралары зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жеміс-көкөніс дақылдарының зиянкестері мен аурулары

    Жеміс-көкөніс дақылдарының зиянкестері мен аурулары пәні жеміс және көкөніс дақылдарының зиянкестерімен ауруларының биологиялық, экологиялық ерекшеліктерін, аса маңызды отряд өкілдер түрлерінің ерекшеліктерін, оларды диагностикалау ерекшеліктерін, жеміс-көкөніс дақылдарызиянды ағзаларының дамуын, таралуын және зияндылығын, оларды негізгі анықтау әдістерін, жоғары сапалы өнім алу үшін өсімдіктерді қорғаудың заманауи әдістерін қолдану жолдары мен фитосанитариялық шараларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биологиялық қорғау

    Биологиялық қорғау пәнді оқу зиянды организмдердің табиғи жауының реттеушілік және жою қызметін пайдалану немесе биологиялық препараттарды қолдану негізінде ашық немесе жабық егістіктерінд езиян келтіретін зиянды организмдермен күресу бойынша теориялық және практикалық білімді қалыптастырады. Биологиялық препараттарды жоспарлау және қолдану қабілеті кешенді шараларды Ауыл шаруашылығы өсімдіктерін зиянды организмдерден қорғаудың интеграцияланған жүйесінде қалдыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өсімдік қорғаудың құқықтық және нормативтік негіздері

    Қазақстан Республикасының заңнамасын зерделеу. Өсімдіктерді қорғаудағы мемлекеттік реттеу, өсімдіктерді қорғаудағы қандай талаптар, мемлекеттік фитосанитариялық бақылау рәсімі, пестицидтерді қолдану кезіндегі талаптар. Карантиндік тексеру жүргізу кезінде үлгілерді іріктеу әдістері. Өсімдіктер карантині саласындағы мемлекеттік бақылау және реттеу. ҚР аумағын зиянды және карантиндік объектілерден қорғау жөніндегі ереже. Өсімдіктер карантині саласындағы халықаралық ынтымақтастықты білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Өсімдіктер түрлерінің өсуі мен даму ерекшеліктерін түсіну; өсімдіктерде, топырақта және қоршаған ортада олардың зақымдану және /немесе зиянды организмдермен және ауру қоздырғыштарымен зақымдану мүмкіндігіне, сондай-ақ өсімдіктердің негізгі тіршілік процестерінің химизміне байланысты болатын тіршілікке және биологиялық процестерге жекелеген факторлардың маңызы мен рөлін түсіну
  • Топырақ түзудің факторлары мен процестерін зиянкестер мен өсімдік қоздырғыштарының тіршілік ету ортасы ретінде жіктейді, сонымен қатар өсімдіктерді қорғауда қолданылатын ауылшаруашылық техникаларын ажыраталады.
  • Негізгі кәсіби терминдерді меңгеру, ғылыми және өндірістік материалдарды оқу және түсіну, қазақ, орыс және шетел тілдерінде ой тұжырымдай білу және сұхбатты қолдай білу.
  • Егіншілік заңдарын, егіншіліктің қазіргі заманғы жүйелерін білу және түсіну: сандық технология әдістерін және нақты егіншілікті пайдалана отырып, өсімдіктерді қорғаудың агротехникалық шараларын ұйымдастыру бойынша топырақты өңдеу дағдыларын меңгеру
  • Ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің зиянкестері мен ауруларының биологиясы, әртүрлілігі және даму, көбею және таралу ерекшеліктері туралы егжей-тегжейлі білу
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы бойынша дағдылары, сондай-ақ өсімдіктерді қорғау бойынша тәжірибелер қою және жүргізу дағдысы болуы
  • Аурулардың белгілері және зиянкестердің, сондай-ақ арамшөп өсімдіктерінің түрін зақымдау бойынша анықтау дағдыларын меңгеру, олардың алдын алу бойынша шаралар қолдану; зиянды организмдерді есепке алу тәсілдерін меңгеру және егістіктерді зиянды организмдерден қорғау бойынша кешенді күрес шараларын әзірлеу
  • Аурулар мен зиянкестерді таратпаудың алдын алу, зиянкестер мен ауру қоздырғыштарының және арамшөптерді таралуын мониторингтік зерттеулер, диагностикалау және болжау жүргізу бойынша, сондай-ақ өсімдіктерді қорғаудың әртүрлі тәсілдері мен әдістерін ұйымдастыру және жүргізу бойынша дағдыларына ие болу.
  • Жұмысты ұйымдастыру және адам ресурстарын басқару, экономикалық жағдайды талдау, коммуникативті құзыреттіліктің болуы: кәсіби қызметке қатысты мәселелерді талдау және шешу үшін ГАЖ технологиясының әдістерін және басқа цифрлық технология әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру.
Top