Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02172 Декоративтік өнер - көркем тоқыма в Қазақ ұлттық өнер университеті

Пәндер

  • Академиялық кескіндеме

    Пән әртүрлі кескіндеме әдістері мен материалдарын қолдана отырып, нақты объектілерді, табиғатты және адамдарды өмірмен суреттеуді үйрену мен тәжірибеден тұрады. Студенттер композиция, түс, перспектива және хиароскюро негіздерін үйренеді, олардың көркемдік дағдылары мен эстетикалық қабылдауын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Композиция негіздері

    Пән тепе-теңдік, пропорция, гармония және тепе-теңдік сияқты композицияның негізгі принциптерін зерттеуге және тәжірибеде қолдануға бағытталған. Композициядағы статика және динамика ұғымдарын талдау. Композиция құрудағы ырғақ пен метрдің рөлін, олардың шығарма элементтерінің динамикасы мен ұйымдасуына әсерін зерттеу. Симметрия және асимметрия принциптерін меңгеру, олардың жұмыстың тепе-теңдігіне және визуалды қабылдауына әсері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық сурет

    Пән студенттерге анатомиялық дәлдікке, композицияға және өрнекке баса назар аудара отырып, сызу негіздерін үйренетін курс болып табылады. Бұл курс студенттерді академиялық өнерде қолданылатын әртүрлі кескіндеме әдістерімен, сондай-ақ классикалық және қазіргі заманғы көркемдік тәжірибеде қолданылатын әдістермен таныстырады. Бұл пәннің негізгі мақсаты – оқушылардың сурет салу дағдыларын, көркемдік ойлауын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Материалтану

    Пән студенттерді зергерлік бұйымдар өндірісінде бағалы металдардың құрылымы, қасиеттері және қолданылуының негізгі аспектілерімен таныстыруға бағытталған. Бұл пәннің шеңберінде студенттер металдардың химиялық құрамын, физикалық қасиеттерін және технологиялық ерекшеліктерін, олардың зергерлік бұйымдарды жасау және көркемдік безендіру процестеріне әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сәндік тоқыма бұйымын жасау

    Пән тұрмыстық заттарды әшекейлеудің көркемдік әдістерін үйретуге бағытталған. Қолөнер дәстүрін сақтау және жалғастыру және бірегей сәндік бұйымдар жасау мақсатында батик және басқа да қолөнер түрлерін үйрену мен жаттықтыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық кескіндеме І

    Пән классикалық академиялық кескіндеменің негізінде жатқан негізгі принциптер мен ережелерді зерттеуге бағытталған. Жұмсақ ауысулар мен реңктерді жасау үшін жұқа, мөлдір қабаттарда бояуларды қолдану әдісін меңгеру. Академиялық әдістерді қолдана отырып, ішінара немесе толық жалаңаш тұлғалардың портреттері мен бейнесін жасау жұмыстарының ретін меңгеру. Табиғаттың жеке қасиеттерін беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Композиция негіздері І

    Пән композиция принциптерін және оның сорттарын, соның ішінде монокомпозицияны және сәндік құрылыстың заңдылықтарын зерттейді. Сәйкестік түрлері, сондай-ақ зергерлік бұйымдарды жасау үшін өсімдік әлемін стильдеу әдістері қарастырылады. Зергерлік бұйымдардың эскиздері мен дизайнына маңызды көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Технология негіздері

    Пән гобелен жасаудың кезеңдерін қамтиды: орамды созу, картонды дайындау, нобайды үлкейту, жіпті дайындау және бояу, сонымен қатар гобелен тоқу техникасын үйрену. Тоқыма өнер туындыларын жасау үшін материалдармен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістеріне тоқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық сурет І

    Пән жанды модельден сурет салу, оның ішінде қолмен ұзақ уақыт бойы портрет салу, фигураның сызықты-конструктивті эскиздері, жалаңаш модельді драпермен ұзақ мерзімді контрпостпен салу және ұзақ мерзімді сурет салу дағдыларын дамытуға бағытталған. күрделі қозғалыстағы жалаңаш кескін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тоқыма технологиясы

    Пән тоқыма, ши және батик арқылы тоқыма жіптерін көркемдік және стильдік бейнелеуге бағытталған. Оның мақсаты – студенттердің тоқыма өнері саласындағы кәсіби дағдыларын дамыту, алған білімдерін пайдалана отырып, көркем тоқымашылық өнерге дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арнайы композиция

    Пән сәндік-қолданбалы өнер саласындағы кәсіби дайындыққа, шығармашылық қабілеттерін және композициялық сауаттылығын дамытуға бағытталған. Курс жанрларды, пейзаждарды және төрт мезгіл тақырыптарын қамтитын ахроматикалық стильде гобелен композицияларын орындауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы сурет

    Пән сәндік бұйымдардың конструкцияларын жасау әдістері мен тәсілдерін меңгеруге бағытталған. Студенттер әртүрлі беттерде, мысалы, металл, тоқыма, керамика және т.б. түпнұсқа және тартымды өрнектер мен сәндік элементтерді жасау үшін сызық, нүкте, штрих және т.б. сияқты көркем элементтерді пайдалану принциптерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гобелен тоқу технологиясы

    Пән гобелен тоқудың әртүрлі түрлерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты - студентке гобеленді жобалау және оның интерьермен байланысы саласындағы мәселелерді шешу үшін білім беру, қолмен тоқудың әртүрлі әдістері мен әдістерін меңгеруге үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дәстүрлі тоқыма өнері

    Пән тоқыма өнерін жаңғырту арқылы ұмытылған мәдени мұраны қалпына келтіреді. Заманауи жастарға салт-дәстүр мен өнерді сіңіруге, олардың ата-баба мұрасына деген түсінігі мен құрметін байытып, халықтың тарихи тамырымен байланысын сақтауға бағыттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Концептуалды кескіндеме

    Пән идеялар мен ұғымдарды көркем шығармалар арқылы жеткізуге арналған. Студенттер концептуалды нысандарды, графиканы және сызбаларды әзірлеу әдістерін үйренеді, олардың идеяларын кескіндемеге аудару үшін әртүрлі әдістер мен көркемдік әдістерді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық композиция жобалау

    Пән бейнелеу өнеріндегі композиция заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Композициялық сурет арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытады, олардың көркемдік құрылым принциптерін терең түсінуіне және өзіндік және сапалы өнер туындыларын жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Aвангард кескіндемеci

    Пән суретшілер инновациялық идеяларды білдіру үшін түсті, пішінді, коллажды және әртүрлі құралдарды пайдаланатын эксперименталды жұмыстарды жасауға бағытталған. Студенттер әртүрлі авангардтық өнер ағымдарын зерттейді және жаңашылдық пен ерекше тұжырымдамаларға ұмтыла отырып, өздерінің шығармашылық тәсілдерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Графикадағы сәндеу

    Пән студенттерге біртұтас сәндік композициялар жасау үшін табиғи формалар мен сәндік элементтерді түрлендіруді үйретеді. Бағдарлама түпнұсқалық кескіндерді әзірлеуді, түс схемаларын құруды, композициялық құралдарды (симметрия, ассиметрия, контраст және т.б.) және композицияның түпнұсқалық шешімі үшін әртүрлі әдістерді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дизайндағы сурет

    Пән сәндік-қолданбалы өнер контекстінде сызбаны жобалаудың негізі ретінде жасау және пайдалану негіздерін зерттейді. Студенттер сәндік жобаларға үлгіні қолдану әдістерін, стильдері мен әдістерін үйренеді, түпнұсқа және тиімді дизайн шешімдерін жасау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы кескіндеме

    Пән қарама-қарсы түстер арқылы объектілерді стильдеуге және олардың тән белгілерін көрсетуге бағытталған. Студенттер әртүрлі кескіндеме әдістерін және пішіндерді өзгерту әдістерін үйренеді, бұл оларға бірегей және мәнерлі бейнелер жасауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Графикалық композиция

    Пән сызықтар мен жазықтықтар негізінде бейнелерді құру принциптерін зерттейді. Бейнелеу өнері арқылы өрнек пен мағынаны жеткізу үшін иллюстрация мен баспаны қоса алғанда, композициялық ойлау және графикалық жасау дағдыларын дамытуға назар аударады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет елдерінің бейнелеу өнер тарихы

    Пән орта ғасырлардан Ренессансқа дейінгі шет елдердің бейнелеу өнері мен сәулет өнерінің тарихын қамтиды. Орта ғасырлардағы Византия, Батыс Еуропа өнерінің тарихын, Италиядағы және Солтүстік Еуропа елдеріндегі Қайта өрлеу дәуірінің өнерін қарастырады. Үндістанның, Қытайдың, Жапонияның және басқа Азия елдерінің ежелгі дәуірден орта ғасырдың соңына дейінгі өнері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Түс теориясы

    Пән түсті физикалық және көркем құбылыс ретінде, оның ішінде спектрлік түстер мен негізгі қасиеттерді зерттейді. Түстің психологиялық әсерлерін, түс дөңгелегін, түсті араластыруды, негізгі және аралық түстерді, олардың реңктерін және өнер мен дизайн контекстінде схемалық бейнелеуді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқұр тоқу технологиясы

    Пән дәстүрлі басқұрды - сәндік және практикалық мақсаттарда қолданылатын өрілген бұйымды жасау әдістерін ұсынады. Басқұрды жасауға қажетті әртүрлі техникалар мен материалдарды, сондай-ақ қолөнердің тарихи және заманауи аспектілерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құқықтық мәдениет негіздері

    Құқықтық мәдениеттің түсінігі мен мәні және оның құндылықтар жүйесі ретінде қалыптасу ерекшеліктері, құқықтық мәдениеттің мазмұны және оның қоғамдағы рөлі; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетінің мәні, оның деңгейлері, олардың қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән студенттерде табиғат пен қоғамның орнықты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға; әртүрлі елдер мен Қазақстан Республикасында орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыруға; студенттерде экологияның, қоршаған ортаны қорғаудың және орнықты дамудың неғұрлым өткір және күрделі мәселелерін талқылауға кең кешенді, объективті және шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері

    Пән қауіпсіз ойлауды, қауіпсіз типтегі тұлғаны тәрбиелеуге және табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға;тіршілік қауіпсіздігі құқықтық нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін білуге; жарақаттар, шұғыл жағдайлар және жіті аурулар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетудің қажетті әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік кескіндеме

    Пән сәндік композицияларды жасау техникалары мен әдістерін қамтиды. Студенттер кескіндемелік композицияларды орындау техникасын, түстерге, бояуға және бейнелерді бейнелеу әдістеріне назар аударады. Оқуға көркемдік талғам мен шеберлікті дамытуға бағытталған практикалық жаттығулар кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сюжеттік кескіндеме

    Пән сюжеттік композиция құрудың негіздерімен таныстырады. Тренингке композиция, перспектива, көңіл-күй мен баяндау үшін жарық пен реңк пен түсті пайдалану принциптерін үйрену кіреді. Кескіндемеде сюжеттік элементтерді қалай бейнелеуге болатынын түсіну үшін көрнекті өнер шеберлерінің жұмыстары талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Макрамэ тоқу технологиясы

    Пән тоқыма өнеріндегі түйіндерді тоқудың дәстүрлі және заманауи әдістерін зерттейді. Ол макраме стилінде бірегей сәндік элементтерді, аксессуарларды және тоқыма бұйымдарын жасау үшін қажетті негізгі әдістерді, әдістерді және материалдарды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Классикалық кескіндеме

    Пән көне дәуірден қазіргі заманға дейінгі көркемдік дәстүрлердің дамуын қамтиды. Өнердегі қоғамдық процестердің орны мен маңызы және олардың шығармашылыққа әсері зерттеледі. Оқу-тәрбие үрдісі кескіндеме техникасын меңгеруге, бейнелеу өнері арқылы өмірдің бояу-кеңістіктік қырларын ашуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шашақ-бау жасау технологиясы

    Пән зергерлік бұйымдарды жасау әдістерін, соның ішінде төрт нүктеде иыққа тағылатын жиекті белдіктерді тоқуды қамтиды. Бұл үрдіс арқаның бүйірін тесіп, садақтың бауын арқалық басынан өткізіп, үйге үш нүктеде бос шашағы бар өрнекті дәке матаны пайдалануды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ою-өрнек тарихы мен теориясы

    Пән ою-өрнектің пайда болуы мен өмірдің әртүрлі салаларында қолданылуын зерттеуге негізделген. Ою-өрнек элементтерін талдау және қолдану, тарихи жағдайларды зерделеу және ою-өрнек жасаудағы практикалық дағдыларды жетілдіруге ұмтылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Графикалық стильдеу негіздері

    Пән объективті дүниенің элементтері мен құбылыстарын бейнелеудегі графиканың нақты экспрессивтік мүмкіндіктері мен тәсілдерін, объективті дүниенің элементтері мен құбылыстарын, өсімдіктерді, жануарларды стилизациялау және шартты графикалық бейнелеу әдістері мен тәсілдерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сәндік өнердегі графикалық әдістер

    Пән графиканың негізгі материалдарын, әдістері мен тәсілдерін; өрнектің нақты құралдары және графикалық бейнелеудің дәстүрлі әдістерін оқуға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Түкті гобелен тоқу технологиясы

    Пән түкті гобелен тоқу технологиясын зерттеуг, студенттің бейнелі ойлауын қалыптастыру және әр түрлі қол тоқу техникасында материалда кейіннен орындау үшін экспрессивтіліктің барлық көркемдік құралдарын (құрылымдық, текстуралық, колористикалық) қолдана отырып, заманауи тұрғын үй және қоғамдық интерьерлерге арналған гобеленнің дизайн жобасын жасау мүмкіндігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәндік сурет

    Пән бейнелерді, соның ішінде натюрморт пен адам фигурасын сәндік стильде стильдеуге бағытталған. Студенттер формаларды жеңілдету әдістерін, графикалық элементтерді, абстракцияны және түс комбинацияларын эстетикалық тартымды және көркемдік мәнді композициялар жасау үшін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Колористика

    Пән реңк, қанықтылық және жарықтық сияқты түстің негізгі қасиеттерін, сонымен қатар түс модельдерін зерттеуге бағытталған. Курс барысында студенттер түстерді араластыру, түс үйлесімін жасау, дизайн мен өнердегі түстерді таңдау, кеңістікті, пішінді және көңіл-күйді қабылдауға түстің әсерін зерттеу әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстан бейнелеу өнерінің тарихы

    Пән дүние жүзіндегі халық шеберлерінің дәстүрлі мектебінің бір бөлігі ретінде зергерлік бұйымдар жасау тарихын зерттеуге бағытталған. Құралдар мен техникалар. Асыл және жартылай асыл тастарды пайдалану. Қазақ зергерлері. Сақ жануарларының стилі. Қазақ зергерлік бұйымдарының көркемдік формалары мен тәсілдерінің аймақтық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ою-өрнек композициясын жобалау

    Пән ою-өрнек формаларын бейнелеу әдістері мен әдістерін игеруге және практикалық жұмыстарда жүзеге асыруға; ою-өрнек бояуларының мағыналары мен икемділігін білуге бағытталған. Курстың мазмұны: ою-өрнек туралы негізгі мәліметтер. Ою-өрнектердің композициялық құрылысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ою-өрнек негіздері

    Пән болашақ суретшілерге, дизайнерлерге және қолөнершілерге ою-өрнек теориясының негіздерін үйретуге бағытталған. Мақсат – жоғары талаптарға сай келетін және осы саланың дәстүрін сақтайтын сапалы сәндік-қолданбалы өнер түрлерін шығаруға қабілетті мамандарды шығару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тоқыма бұйымдарын жобалау

    Пән студенттерді бірегей тоқыма бұйымдарын жасауға үйретеді. Дизайнды, материалдар мен техниканы таңдауды, түстер мен текстураларды үйлестіруді зерттеуді қамтиды. Түстердің бай диапазоны бар күрделі тоқыма бұйымдарын жобалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кілем, алаша бұйымдын жобалау

    Пән Орталық Азиядағы кілемдер мен алаша – дәстүрлі кілемдердің бірегей дизайнын жасауды үйретеді. Студенттер тарих пен мәдени мұраны зерттейді, заманауи талаптар мен тенденцияларды ескере отырып, түпнұсқа өрнектерді, түс схемаларын және тоқу әдістерін әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тоқыма бұйымынан кәдесыйлар жасау

    Пән сөмкелер, сырғалар, білезіктер және т.б. сияқты бірегей тоқыма аксессуарларын жасауды үйретеді. Студенттер дизайн процесін, материалдарды таңдауды және дайындау әдістерін үйренеді, бұл оларға түпнұсқа және тартымды сувенирлерді жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аксессуарлық бұйымдар жасау

    Пән әртүрлі аксессуарларды, мысалы, сырғалар, бисер білезіктер және т.б. жасауды үйретеді. Студенттер техникалар мен материалдарды зерттей отырып, бірегей дизайн жасауды үйренеді. Курс сөмкелердің әртүрлі түрлерімен үйлесетін және жеке стильді ерекшелейтін аксессуарларды жасауды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ұлттық кәдесыйларды орындау

    Пән мәдени және ұлттық ерекшеліктерді көрсететін сувенирлерді жасаудың техникалық және көркемдік аспектілерін зерттеуді қамтиды. Студенттер материалдар, технологиялар және дизайн туралы білім алады, сонымен қатар бірегей ұлттық кәдесыйларды әзірлейді және жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәнді қол сөмкелер жасау

    Пән бірегей сөмкелерді жасауға бағытталған. Эскиз жасауды, дизайнды қағазда немесе графикалық планшетте көрсетуді қамтиды. Сөмкеге арналған материалдар міндетті емес: мата, былғары немесе тіпті қайта өңделген материалдар. Оқушылар безендіру және сәндеу әдістерін біріктіру арқылы өз дизайнын жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мата түрлерін жобалау

    Пән кең ауқымды қолдану үшін матаның әртүрлі түрлерін жобалауды үйретеді. Студенттер түстерді, дизайнды және текстураны таңдау принциптерін, сондай-ақ бірегей үлгілер мен текстураларды жасау, оларды тапсырыс берушінің нақты қажеттіліктері мен талаптарына бейімдеу әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ұлттық бұйымдар жасау

    Пәнге киіз үй, ұлттық киімдер мен зергерлік бұйымдар, сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарын жасау процесінде қазақтың ұлттық нақыштарын зерделеу және тәжірибе жүзінде игеру кіреді. Студенттер дәстүрлі техникалар мен материалдарды үйреніп, оларды түпнұсқалық қазақ бұйымдарын өндіруде қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қуыршақ жасау

    Пән әртүрлі қуыршақтарды, соның ішінде тоқыма, полимер және басқа түрлерін жасау үшін білім мен дағдыларды береді. Студенттер ерекше кейіпкерлерді жасау үшін мүсіндеу, тігу, сурет салу және безендіру әдістерін үйренеді. Курс қуыршақтарды жобалау, прототиптеу және соңғы өңдеу процесін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көркем киіз

    Пән киіз бұйымдарын жасау ерекшеліктерін, оның ішінде оны өндірудің технологиялық процесін зерттейді. Студенттер әртүрлі құралдар мен материалдарды, сондай-ақ дымқыл және құрғақ киіз басу әдістерін меңгеріп, киізден бірегей өнер туындыларын жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнердегі стильдік бағыттар

    Пән өнердегі заманауи стиль бағыттарын зерделеу негізінде практикалық жұмыстарды орындауға бағытталған. Пәннің мақсаты - шетелдік және отандық өнердің стилистикалық бағыттары туралы білім беру, пәндік әлемді құрудағы ірі шеберлердің стилистикалық ізденістерін көрсету, студенттерді сәндік өнер саласындағы көркемдік процестерді терең игеруге бағыттау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи стильдік бағыттар

    Пән XX - XXI ғасырлардағы өнердегі әртүрлі қозғалыстар мен стильдерді зерттеуге бағытталған. Студенттер бейнелеу өнерінің әртүрлі бағыттары туралы білім алады, негізгі шығармалар мен суретшілерді зерттейді және заманауи өнерді талдау және түсіндіру үшін қажетті кәсіби терминологияны меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көркем батик

    Пән батик жасаудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін үйретеді. Студенттер ыстық, суық, түйінді батикті, сондай-ақ кракле және сурет сияқты әртүрлі эффектілерді пайдаланып басып шығарылған батикті үйренеді. Курс көркемдік шеберлік пен шығармашылықты дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем кесте

    Пән әртүрлі кесте тігу әдістерін, мысалы, тізбекті тігіс, атлас тігісі, айқас тігісі және т.б. Студенттер кескіндемелерді немесе сәндік бұйымдарды жасау үшін әртүрлі түстер мен текстураларды пайдалана отырып, дизайн жасайды және оларды кестеленген бөліктерге енгізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интерьердегі заманауи тоқыма өнері

    Пән студенттің тоқыма интерьерін жобалау саласында қолданылатын стиль және қалыптау принциптері, көркемдік әдістер мен құралдар туралы белгілі бір кәсіби білімін қалыптастыруға бағытталған. Интерьердегі заманауи стиль бірнеше бағыттардан тұрады: минимализм және жоғары технологиялық , заманауи және поп-арт, заманауи, лифт және басқалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік жобалау

    Пәннің мақсаты - заманауи технологиялардың көмегімен жобалық графика саласында білім мен дағдыларды игеру. Жобалау қызметін жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру. Пән суреттермен жұмыс істеу, планшетпен жұмыс істеу бойынша Қолданбалы компьютерлік бағдарламаларды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Көркем өрнек

    Пән бірегей төсеніштерді жасау үшін чип тоқу және хи сұрыптау әдістерін қамтиды. Студенттер материалды дайындау, тоқу және әрлеуді қоса алғанда, процестің қадамдарын үйренеді. Курс қолөнер дағдыларын дамытады және осы дәстүрлі көркемдік процесс арқылы шығармашылық көрініске ықпал етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері

    Пән ғылыми зерттеулердің негізгі принциптерін, оның ішінде оны жүргізудің әдістері мен тәсілдерін ұсынады. Студенттер ғылыми жұмыстар мен жобаларды жазу негіздерін меңгереді, деректерді талдау және зерттеу нәтижелерін ұсыну дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Көркем сурет және 3D басып шығару

    Пән 3D принтерлер арқылы үш өлшемді модельдерді жобалау мен жасауды, сондай-ақ мата және тоқыма бұйымдарына көркем кескіндемені әзірлеу мен орындауды біріктіреді. Студенттер дизайн және шығармашылық дағдыларын кеңейте отырып, екі саланың әдістері мен әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Компьютер бағдарлама арқылы эскиздер жасау

    Пән шығармашылық идеяларды ауызша, графикалық немесе модельде (макетте) білдіруге бағытталған; сәндік өнер саласындағы заманауи тенденцияларды ескере отырып, эскиз процесін жүзеге асыру; колористикалық шешімдер жасау және оның көлемі мен функцияларына байланысты форманы оқу; дизайнерлік жобалау процесінде компьютерлік бағдарламалардың құралдарын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Зерттеу әдістемесі

    Пән ғылыми зерттеулерді жүргізудің әртүрлі әдістерін, соның ішінде олардың талдауы мен синтезін қамтиды. Студенттер өз нәтижелерін практикалық салаға көшіруді үйренеді, оларды нақты жобалар мен тапсырмаларды орындауға дайындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Нунокиіз

    Пән білім алушының шығармашылық әлеуетін іске асыруға бағытталған, оған өзінің көркемдік идеяларын жүннен жасалған бұйымдарға аударуға мүмкіндік береді. Нунокиіз технологиясы көптеген түрлі техникалар мен олардың комбинацияларын ұсынады: жүнді жібекпен киіз басу; шарфтар, орамалдар және паннолар сияқты нунокиіз технологиясында бұйымдар жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы компьютерлік бағдарламалар

    Пән дизайн және графика саласында қолданылатын әртүрлі қолданбалы бағдарламаларды оқып үйренуге және меңгеруге бағытталған. Студенттер бейнелеу бағдарламалық құралының негізгі функцияларымен және мүмкіндіктерімен танысады, сонымен қатар графикалық планшеттермен жұмыс істеу әдістерін меңгереді. Оқыту бағдарламалардың принциптерін теориялық тұрғыдан зерделеуді де, оларды шығармашылық үдерісте қолдану бойынша практикалық тапсырмаларды да қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әр түрлі маталардан құрақ жасау

    Пәнге сәндік өнер жасау үшін жиі қолданылатын мата үзінділерінен патчворк әдістерін зерттеу кіреді. Студенттер бірегей және түрлі-түсті тоқыма бұйымдарын жасау үшін әртүрлі маталарды тану және біріктіру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Матаға сурет салу

    Пән әртүрлі маталар түрлеріне сурет салу әдістері мен тәсілдерін зерттеуді қамтиды. Студенттер материалдың ерекшеліктерін ескере отырып дизайнды жобалауды және оны киім мен интерьер дизайны сияқты түрлі салаларда, түс, үлгі және стильді ескере отырып пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми-зерттеу қызметі

    Пән ғылыми мақалалар мен түсіндірме жазбаларды ресімдеуді қоса алғанда, ғылыми зерттеулер жүргізу кезеңдерін білдіреді. Студенттер ғылыми зерттеулер жүргізу әдістерін үйренеді, зерттеу нәтижелерін талдауға және қорытындылауға, оларды практикалық іске асыруға жеткізуге, ақпаратты жүйелеуге, зерттеу жоспарын әзірлеуге, сондай-ақ ғылыми қоғамдастық үшін нәтижелерді сауатты ресімдеуге үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономикалық сауатты адам болуды, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінікке ие болуды; қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалануды, жинақтарды сақтау және көбейтуді, бюджетті дұрыс жоспарлауды, салықтарды есептеуді, төлеуді және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алуды, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерді шарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Формальды композиция

    Пән абстрактілі элементтерге негізделген және нақты тақырыптан айырылған композицияларды жасауды үйрену мен тәжірибеге бағытталған. Оқыту үдерісінде студенттер абстрактілі өнердің негіздерімен танысады, әртүрлі пішіндермен, сызықтармен, дақтармен және түстермен тәжірибе жасайды, сонымен қатар белгілі бір объектілерге немесе субъектілерге сілтеме жасамай, композициялық құрылымның принциптерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қоржынды әр түрлі материалда жасау

    Пән иірілген жіптен үй бұйымдарын, коржын жасау дәстүрлері мен әдістерін зерттеуді қамтиды. Студенттер әртүрлі үлгідегі функционалды және сәндік бұйымдарды жасау үшін кілем және алаша сияқты қоржын тоқу әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік өнер бұймдарын интерьермен байланыстыру

    Пән интерьерге сәйкес келетін бірегей қолдан жасалған бұйымдарды жасауға үйретеді. Студенттер қабырғалар мен едендерді безендіру үшін киіз үй мен ұлттық нақыштағы элементтерді, мысалы, тоқыма кілемдерін пайдаланады, мәдени мұраны айшықтап, жайлы орта жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Пән оқытудың әдістерін, тәсілдерін және тәсілдерін жан-жақты зерттейді. Студенттер оқыту әдісі түсінігімен, оның жіктелуімен және әртүрлі түрлерімен таныстырылады. Оқытудың заманауи әдістері, оның ішінде интерактивті және инновациялық тәсілдер зерттеледі. Сондай-ақ курста әдістеме, әдістеме, әдістеме және оқыту әдістерінің айырмашылығы түсіндіріледі, бұл студенттерге оқу үдерісін тереңірек түсінуге және алған білімдерін педагогикалық тәжірибеде тиімді қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сәндік-қолданбалы өнер заттарын реставрациялау

    Пән тарихи құнды немесе көркемдік құнды заттарды қалпына келтіру және сақтау әдістері мен технологиясын зерттеуге арналған. Студенттер объектілердің жағдайына жан-жақты талдау жасауды, оларды қалпына келтіру үшін тиісті әдістер мен материалдарды таңдауды үйренеді, сонымен қатар сәндік-қолданбалы өнер объектілерін қалпына келтіруге қажетті әртүрлі материалдармен және құралдармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік композиция

    Пән бірегей зергерлік бұйымдарды жасау үшін өсімдіктер әлемін стильдеу әдістерін зерттеуді қамтиды. Студенттер зергерлік бұйымдардың эскизін және дизайнын жасауда қолданылатын композиция, пішін, сызық және текстура принциптерін меңгереді. Сондай-ақ олар үйлесімді және тартымды сәндік композициялар жасау үшін әртүрлі әдістерді қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Интерьердегі сәндік тоқыма нысандары

    Пән әртүрлі материалдардан жасалған тоқыма объектілерінің, қондырғылардың және панельдердің мүсіндік және көлемді формаларымен таныстырады. Студенттер интерьерді безендіру үшін осы объектілерді жасау және пайдалану әдістерін үйренеді, оларды текстурамен, пішінмен және түстермен байытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тоқыма бұйымдарын көркем безендіру

    Пән тоқыма безендірудің әртүрлі әдістерін зерттеуді білдіреді. Студенттер тоқыма бұйымдарына ерекше көрініс пен сәндік әсер беру үшін қылқаламмен бояу, жиек, шілтер, өру және әртүрлі аксессуарларды пайдалану сияқты әдістерді үйренеді. Курс тоқыма дизайны саласында безендіру дағдылары мен шығармашылық ойлауды дамытуға бағытталған теориялық аспектілерді де, практикалық жаттығуларды да қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика негіздері

    Пән студенттерді педагогика ғылымының негізгі принциптерімен және тұжырымдамаларымен таныстыруға бағытталған. Курста педагогиканың пәні мен міндеттері, іргелі категориялары (мысалы, оқыту, тәрбиелеу, дамыту), сонымен қатар педагогика ғылымының құрылымы, оның ішінде оның әдістемесі мен тарихи дамуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көлемдік-кеңістіктік композиция

    Пән студенттерге көлемдік және кеңістіктік элементтерді пайдалана отырып композиция құру негіздерін үйретуге бағытталған. Курс барысында студенттер пішін, көлем, пропорция және элементтердің салыстырмалы орналасуы сияқты үш өлшемді аспектілерін ескере отырып, композицияларды талдауға және құруға үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Киіз үй бұйымдарын жасау

    Пән киіз үй объектілерін жасаудың дәстүрлі әдістерін зерттеуді қамтиды. Оқушылар жүн, былғары, ағаш сияқты материалдармен жұмыс істеудің, ұлттық салт-дәстүрге және заманауи дизайн тәсілдеріне сай кілем, киім, жиһаз және зергерлік бұйымдар жасаудың түрлі әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тоқыма бұымының интерьердегі орны

    Пән үй-жайларды жобалаудағы сәндік элемент ретінде тоқыма бұйымдарының рөлін зерттеуді білдіреді. Студенттер тоқыма бұйымдарының әртүрлі түрлерін, олардың функционалдық және эстетикалық мүмкіндіктерін және үйлесімді және жайлы кеңістік құру үшін оларды басқа интерьер элементтерімен біріктіруді зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бау-басқұр тоқу

    Пән жұмыстың технологиялық тәсілдерін оқытуға, студенттерді бау тоқудың әлемдік дәстүрлерімен таныстыруға бағытталған: үш және төрт жіптік бетбелгілер; баулар, өрімдер, өрнектер, белдіктер тоқу; киіз үйге арналған сәндік ленталар (желбау), басқұр, қамшы, білім алушылардың мәдени және білім деңгейін арттыру, олардың жеке қасиеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістері

    Пән сәндік материалдармен және кәсіби дағдылармен байланысты пәндерді оқытудың әртүрлі тәсілдері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Курста сәндік-қолданбалы өнер саласындағы білім, білік және дағдыларды берудің тиімді әдістерін әзірлеу және оқытудың заманауи тәсілдеріне талдау жасау қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Түкті кілем тоқу

    Пән кілемнің шығу тарихын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты кілем түрлері туралы түсінік беру: қолдан жасалған кілемдер, машинамен тоқылған кілемдер, гобелен кілемдері. Курс сәндік-қолданбалы өнер мен дәстүрлі кілем тоқудың спектрін кеңейтетін қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Диплом алдындағы талдау

    Пән студенттерді дипломдық жұмысты сәтті қорғауға дайындауға бағытталған. Олар оны жүзеге асыру кезеңдерін, ресімдеу ережелерін, түсіндірме жазбаның құрылымын зерттейді, сонымен қатар өнердің тиісті саласының заманауи жетістіктерімен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дипломдық жобаның эксперименттік бөлігі

    Пәнге тоқыма өнері саласындағы тәжірибелік зерттеулер кіреді. Бұл түпнұсқа өнер туындыларын жасау және тоқыма дизайнындағы шығармашылықты көрсету мақсатында әртүрлі тоқу әдістерімен, материалдармен және түс схемаларымен тәжірибе жасауды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Тоқыма материалдарымен жұмыс жасау

    Пән конструктивті және технологиялық аспектілерді ескере отырып, тоқыма бұйымдарымен шығармашылық эксперимент жүргізу әдістерін зерттейді. Тоқыма өнерінде көркем бейнені қалыптастыруға қажетті материалдардың пластикалық қасиеттерін, олармен жұмыс істеудің әртүрлі техникасы мен әдістерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Дипломдық зерттеу

    Пән зерттеу жүргізу нормалары мен әдістерін зерделеуге бағытталған. Ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі түрлері қарастырылады: талдау, модельдеу, бақылау, жіктеу, дедукция, ұқсастық. Курста ұсыныстар мен кеңестер беріледі, құрылымға, ғылыми-анықтамалық аппаратқа, тілге қойылатын міндетті талаптар баяндалады, дипломдық жұмысты ресімдеу ережелері және мемлекеттік аттестаттау комиссиясында жария қорғау рәсімі түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Материалдағы эксперименттік жұмыс

    Пән идеядан бастап презентацияға дейін жобаларды құру процесін, сонымен қатар жобаның материалда бейнеленуін зерттеуге бағытталған. Бұл пәнді оқу барысында студенттер бейнелермен жұмыс істеу процесін тереңірек зерттеп, эксперименталды және түпнұсқа шешімдерді зерттеу әдістерін зерттейді. Олар тұжырымдамаларды әзірлеу, материалдарды таңдау және шығармашылық жобаларды орындау, сонымен қатар шығармашылық ойлау және эксперимент процестерін үйрену дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Шығармашылық жоба

    Пән бірегей зергерлік бұйымдарды жасауға немесе инновациялық нәтижеге қол жеткізуге бағытталған. Жоба жеке немесе ұжымдық болуы мүмкін және креативтілік, инновация және автономия элементтерін қамтиды, жаңашылдық пен бірегейлікке ұмтылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Дипломдық жұмыстың объектісі мен тақырыбы

    Пән студенттерге өз зерттеулерінің негізгі элементтері мен мазмұнын анықтауға көмектеседі. Дипломдық жұмыстың объектісі – зерттеліп жатқан аймақ, құбылыс немесе процесс. Дипломдық жұмыстың тақырыбы – зерттеу бағытталған объектінің нақты аспектілері немесе аспектілері. Жұмыстың объектісі мен пәні зерттеу бағытын тарылтуға және оның көлемін анықтауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын қолдану және қолдау, адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу. Мәдениет саласын басқару және бизнес жүргізу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімге ие болу.
  • Академиялық бейнелеу өнері сауаттылығының терең білімін, дағдысын, әдіс-тәсілдерін меңгеру.
  • Ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі бейнелеу және сәндік өнер, тоқымашылық және тоқыма өнерінің тарихы бойынша негізгі теориялық білімге ие болу.
  • Кәсіби қызмет саласында арнайы компьютерлік бағдарламаларды пайдалана білу.
  • Кәсіптік пәндерді оқыту бойынша білімдерін орта және орта арнаулы оқу орындарының өнер мекемелерінде педагогикалық қызметте қолдану.
  • Қазақстанның дәстүрлері мен өнері және жаһандық мәдениет құндылықтары туралы теориялық білімге ие болу және кәсіби қызметінде оларды басшылыққа алу.
  • Киіз және тоқыма материалдарын көркем өңдеу технологиясы саласында практикалық дағдыларды меңгеру.
  • Материалда көркем тоқыма және тоқыма бұйымдарының түпнұсқа туындыларын жобалап, жасай білу.
  • Қазақтың дәстүрлі тоқыма және тоқыма өнерінің стильдік ерекшеліктерін біліп, әдіс-тәсілдерін меңгеру.
  • Тоқу, киіз басу, әшекейлеу және тоқыма техникасын қолдана отырып, сәндік-қолданбалы бұйымдарды жасаудың заманауи технологиялары мен әдістерін меңгеру.
  • Заманауи сәндік-қолданбалы бұйымдардың, аксессуарлардың, кәдесыйлардың, көркем тоқыма бұйымдарының және жаппай өндіріске арналған тоқыма бұйымдарының дизайнын әзірлеу
Top