Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D07117 Робототехникалық жүйелер в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Робототехника, білім беру саласында инновациялық қызметке қабілетті, робототехникалық жүйелерді құру мен зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін терең зерттеу негізінде жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау, сонымен қатар білімді және ғылым салаларын және сандық технологияларды жүйелі пайдалану; ғылымды дамытатын жаңа тұжырымдамалық білімді жасай алуға, оны мамандарға орынды ұсына алуға және ғылыми зерттеулер нәтижелерін шетелдік рецензияланған ғылыми журналдар мен жарияланымдарда ғылыми жарияланымдар түрінде тұжырымдай алуғы қабілетті, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін республикалық және халықаралық конференцияларда сынақтан өткізуге; оқу процесінің жүзеге асырылуына қатыса алады және білім беру бағдарламасы аясында оқу процесі үшін оқу материалдарын жасай алуды жүзеге асыра алатын кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D102 Роботты техника және мехатроника

Пәндер

  • Академиялық жазу

    Мақсаты: докторанттарда ғылыми-педагогикалық кадрлардың өз зерттеу жобаларын, робототехника және мехатроника саласындағы бағдарламаларды жүзеге асыруға дайындығы мен қабілетін қалыптастыруға және олардың нәтижелерін Қазақстан Республикасының және халықаралық академиялық қауымдастықтың заңнамалық нормаларына сәйкес жазбаша түрде ұсынуға бағытталған тиісті кәсіби құзыреттілікті дамыту, ұлттық және шет тілінде жарияланым белсенділігін көрсете білу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Параллельді роботтарды жобалау

    Пәннің мақсаты: параллель роботтарды жобалау және зерттеу саласында докторанттардың білімі мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру; Пәнді оқу нәтижесінде докторант тиіс: білуге: - Параллель роботтардың құрылымдық сұлбаларын жасау. - Параллель роботтардың геометриялық параметрлерін анықтау. - Параллель Роботтар кинематикасының тура және кері есептерін шешу. білу: - параллель роботтарды жобалау үшін зерттелген әдістерді қолдану;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Роботтарға арналған операциялық жүйе

    Курстың мақсаты: ROS даму ортасын игеру және нақты роботтарда орындалатын бағдарламаларды жаза білу. Пәннің міндеттері: нақты уақыттағы жүйелердің ерекшеліктерін, ROS архитектурасын зерттеу; ROS қосымшаларын әзірлеу дағдыларын қалыптастыру; нақты уақыт режимінде өзара әрекеттесу хаттамаларын жобалау мүмкіндігі; робототехникалық қосымшаларды әзірлеу дағдыларын, ROS құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық көру

    Пәннің мақсаты: техникалық көрудің фундаментальды негіздерін оқып үйрену және техникалық көруді шешу үшін машиналық оқытуды қолдануды үйрену. Пәнді оқу нәтижесінде докторант: білуі тиіс: - бейнелерді қалыптастыру ерекшеліктерін, бейнелеу объектілерін анықтауды, іздеу және тану әдістерін, - бейнелер мен талдау жүйесін әзірлеу бойынша негізгі бағдарламалық құралдарды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника және АЖЖ

    Пәннің мақсаты: докторанттарға роботтардың өмірлік циклін қамтамасыз ету үшін конструкторлық және технологиялық жобалау үшін АЖЖ-ны дұрыс қолдана білуге үйрету және жеке мобильді роботтар мен құрама роботтар мысалында CAD, CAE және CAM жүйелерін игеру. Роботтардың қарапайым математикалық модельдеріне негізделген аналитикалық есептеулер нәтижелерімен АЖЖ нәтижелерін салыстырмалы талдау жүргізуді үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мехатроника және оңтайлы роботтар динамикасы

    Пәннің мақсаты: докторанттарға электроника және механикалық жүйелер элементтері бар күрделі мехатронды жүйелер ретінде роботтардың динамикасын зерттеуге, күрделі роботтық жүйелерді зерттеу (біріктіру) кезінде машиналар мен электронды құрылғылардың механизмдерін зерттеу әдістерін қолдануға үйрету. Бұл білімді оңтайлы роботтардың динамикасын зерттеу үшін қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мехатроникадағы және робототехникадағы жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты: жасанды интеллект теориясын оқу, робототехника есептерін шешуде қолданылатын жасанды интеллект әдістерін оқу және робототехникалық есептерді шешуде жасанды интеллект әдістерін қолдану бойынша тұрақты дағдыларды қалыптастыру, оның ішінде роботтардың бағдарламалық қозғалысын құру әдістері, алгоритмдерді оңтайландыру және роботтың қозғалысын басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты: докторанттарда робототехникадағы ғылыми зерттеу әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру, зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру және олардың алған білімдері мен іскерліктерін өзінің кәсіби қызметінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда қолдануға дайындығын қалыптастыру болып табылады. Заманауи зерттеу әдістерін және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, робототехника және мехатроника саласындағы өзекті мәселелер бойынша ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асыруды игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гуманоидты роботтарды жобалау

    Мақсаты: гуманоидты роботтарды жобалау әдістерін оқып үйрену. Пәнді оқу нәтижесінде тиіс: білуге: - гуманоидты роботтардың заманауи құрылымы; - гуманоидты роботтарды жобалаудың заманауи тәсілдері; - гуманоидты роботтардың негізгі компоненттерінің даму болашағы; - гуманоидты роботтардың модульдерін жобалау үшін жобалаудың заманауи компьютерлік жүйелері. істей білуі: гуманоидты роботтарды жобалау үшін зерттелген әдістерді қолдану;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интеллектуалды роботтар жүйесі

    Пәннің мақсаты докторанттарға интеллектуалды роботтар жүйесі, роботтардың заманауи интеллектуалды жүйелерін зерттеу әдістері туралы білім негізін және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Курс интеллектуалды роботтар жүйесі заманауи жобалау мен зерттеу әдістері жайлы білім береді. Ең жаңа интеллектуалды роботтар жүйесін жасау әдстері: ғарыштық робототехника және биоробототехника зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Зерттеу және тәжірибелік есептерді шешу кезінде робототехника аясында жаңа идеяларды қалыптастыру үшін заманауи ғылыми жетістіктерді ғылыми негізде талдау және бағалау, жаңа роботты жүйелерді жобалау, жасау және пайдалану кезінде конструкторлық сипаттағы типтік емес мәселелерді тұжырымдау және шешу және іргелі және қолданбалы робототехниканың ғылыми мәселелері бойынша ғылыми жетекшілік ету.
  • Мехатронды және роботты жүйелердің, соның ішінде интеллектуалды роботтық жүйелер мен мобильді роботтардың жаңа кластарын құру үшін заманауи зерттеулер, модельдеу және жобалау әдістерін қолдану.
  • Мехатронды және роботты жүйелерді әртүрлі мақсаттардағы, соның ішінде жасанды интеллект пен техникалық көру элементтері бар жүйелерді зерттеу және модельдеу әдістерін жасау; мехатронды және роботты жүйелерді басқарудың перспективті алгоритмдері мен әдістерін жасау және зерттеу.
  • Зерттеу нәтижелерін қорытындылау үшін эксперименттік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін аяқталған ғылыми-зерттеу және эксперименттік әзірлемелерге ғылыми-зерттеу сараптамасын жүргізу, содан кейін нәтижелерді барабар бағалау; перспективті роботехникалық және мехатронды жүйелерді, манипуляциялық, мобильді, гуманоидтық және параллель роботтардың жаңа үлгілерін жасау және зерттеу бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін пайдалану.
  • Ұлттық және халықаралық деректер базасымен жұмыс істей отырып, ғылыми зерттеу әдістемесін қолданып, ғылыми зерттеулердің этикалық нормаларын және ғылым саласындағы нормативтік құқықтық актілерді сақтай отырып таңдалған ғылыми тақырып бойынша ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарға/жобаларға қатысу, ғылыми өнімділік пен жариялау белсенділігін арттыру, білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамыту;
  • Білім беру және ғылым тәжірибесін, отандық және халықаралық зерттеу ұжымдарының жұмыстарында және ғылыми және білім беру мәселелерін шешу бойынша академиялық және кәсіби ортада ғылыми пікірталастарда қатысуды, робототехника аясында өзара зерттеу жүргізу және қосымша қаржыландыруды тарту тәжірибесін жақсарту мақсатында ұжыммен және шетел серіктестерімен кәсіби қарыс-қатынас үшін мемлекеттік және шетел тілдерінде заманауи әдістер мен ғылыми коммуникация технологияларын қолдану.
  • Оқу процесі барысында әзірленген оқу-әдістемелік материалдарды, оқытудың инновациялық (соның ішінде цифрлық) технологияларын, еңбек нарығының қажеттіліктеріне сәйкес жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің білім беру бағдарламаларын дамыту мен жетілдіру тетіктерін пайдалана отырып, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім саласындағы нормативтік құқықтық актілерді сақтай отырып оқу сабақтары кезінде пәндік саладағы психологиялық-педагогикалық білім мен білімнің интеграциясын қамтамасыз ететін ғылыми-әдістемелік жұмысты жүргізу;
  • Білімгерлердің азаматтық және кәсіптік белсенділігін арттыруға көмектесетін, таңдаған мамандығына деген қызығушылықтарын тудыра отырып, академиялық адалдық, сыйластық және сыбайлас жемқорлыққа қарсылық қағидаттарын сақтай отырып, педагогикалық менеджмент құралдарын, стратегиялар тұжырымдамасын, жастар мен қоғамда жаһандық және ұлттық құндылықтарды насихаттау тетіктерін пайдалана отырып ЖЖОКБҰ саясаты мен рәсімдеріне сәйкес білім беру ортасы мен ұйымдастыру мәдениетін дамыту; топта жұмыс істей білу және ұжымның және жалпы қоғамның дамуына үлес қосу.
Top