Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M10105 Биомедицина в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М10105 «Биомедицина» білім беру бағдарламасының мақсаты білім беру және ғылыми ұйымдарда ғылыми-педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметі үшін жалпы және кәсіби құзыреттілігі бар биомедицина саласындағы жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M143 Биомедицина
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән педагогикалық ғылымды және оның гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттеуді; жоғары кәсіптік білім берудің жаңа моделі мен кредиттік оқыту жүйесі қарастырылады. Пәннің мазмұнына жоғары оқу орындарының дидактикасы, оқу процесін басқару; жоғары оқу орындарын оқытудың әдістері мен формалары. Педагогикалық технологиялар мен инновациялық белсенді оқыту әдістері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тиісті клиникалық тәжірибе
Ich-GCP, Хельсинки декларациясының негізгі принциптері. Инновациялық дәрілік заттарды әзірлеудің негізгі кезеңдері. Клиникалық зерттеулерге қатысушылардың біліктілігі. Бастапқы құжаттаманы енгізу. Клиникалық зерттеу жүргізу сапасын бақылау. Елеулі жағымсыз құбылыстар. Клиникалық зерттеулер барысында негізгі реттеушілердің жұмыс ерекшеліктері мен рөлдері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биомедициналық жасуша өнімдерінің клиникалық зерттеулерінің дизайны
Биомедициналық жасуша өнімдерін клиникаға дейінгі зерттеудің мақсаттары мен міндеттері. Жасуша өнімінің био-таралуының қауіпсіздігі мен тиімділігін бағалау. Биомедициналық жасуша өнімдеріне клиникаға дейінгі зерттеулерді жоспарлау. Тиісті модельді таңдау, қауіпсіздік пен тиімділіктің зерттелетін сипаттамаларының тізімін әзірлеу және оларды бағалау әдістері, объективті нәтижелер алу үшін зерттеу дизайнын негіздеу және зерттеудің клиникалық моделіне барабар экстраполяция.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулер этикасы
Медицинадағы Этика және биоэтика. Халықаралық және отандық нормалар. Биоэтика саласындағы отандық нормативтік-құқықтық база. Медицина ұғымдарының этикалық қатынастарының эволюциясы. Ғылыми зерттеулер этикасының негізгі принциптері мен ережелері. Биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық принциптері. Зерттеу дизайны. Этика және биомедициналық зерттеулер. Клиникалық зерттеулер. Қатысушыларды сақтандыру. Әйелдер мен эмбриондардағы зерттеулердің этикалық аспектілері. Биоэтикадағы білім.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биомедицинадағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы және дизайны
Пән бағдарламасына келесі тақырыптар кіреді: ғылыми зерттеулер саласындағы ұлттық және халықаралық құқықтың негіздері: QPBR, GLP, GLP, GCLP ; сипаттамалық және аналитикалық зерттеулер, жүйелі шолу, мета-талдау. ҒЗЖ нәтижелерін, ҒЗЖ ресімдеу талаптары мен қағидаларын енгізу, гранттарды іздеу және Тарту, ғылыми жобалар мен гранттық өтінімдер жазу, ғылыми-зерттеу жұмыстарын рецензиялау мәселелері қаралады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биомедициналық және қолданбалы статистика
Биомедициналық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу үшін статистикалық бағдарламаларды пайдалану, корреляциялық талдау, регрессиялық талдау, дисперсиялық талдау, құбылыстардың динамикасын талдау әдістері, параметрлік емес критерийлер, ғылыми мақалаларды жариялау, Халық денсаулығы статистикасы, ғылыми зерттеулерді жоспарлау. Статистикалық модельдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректерді талдаудың заманауи әдістеріне арналған биоинформатика
Биоинформатика әдістері мен құралдарын зерттеу, сонымен қатар оларды биологиялық мәліметтерді талдау және өңдеуде қолдану. Биоинформатика саласындағы жұмыс үшін қажетті бағдарламалау, статистика және математикалық модельдеу негіздері. Биоинформатикада қолданылатын әртүрлі құралдармен және мәліметтер базасымен, заманауи секвенирлеу технологиялары арқылы алынған биологиялық мәліметтерді өңдеу, талдау және интерпретациялау әдістерімен жұмыс істеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Магистрлік зерттеушіні даярлау
Ғылыми зерттеу: анықтамасы, түрлері. Магистрлік зерттеудің мәні мен ерекшеліктері. Диссертация ғылыми жұмыс ретінде. Магистрлік диссертацияның құрылымы. Магистрлік зерттеудің кезеңдері. Магистрлік диссертация тақырыбын қалыптастыру, зерттеудің өзектілігі, зерттеу объектісі, зерттеу пәні, зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау. Мәселені тұжырымдау. Зерттеудің дизайны. Зерттеудің практикалық маңыздылығы. Ғылыми зерттеу нәтижелерін енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым философиясы мен әдіснамасы философиялық білімнің саласы ретінде. Мәдениет және өркениеттегі ғылым. Ғылымның қалыптасуы және негізгі даму кезеңдері. Ғылыми танымның құрылымы. Ғылым динамикасы жаңа білімнің қалыптасу үрдісі ретінде. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы. Ғылыми дәстүр және ғылыми революция. Қазіргі заманғы ғылым дамуының ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Медициналық ғылым: әдіснама ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Басқару психологиясы ғылым ретінде. Басқару модельдері. Көшбасшылық теориялары. Ұйымдастырушылық мәдениет. Басқарушылық байланыс. Ұйымдағы қақтығыстарды басқару. Басшының әлеуметтік жауапкершілігі. Кәсіби бейімделу. Коммуникативті құзыреттілік. Коммуникативті құзыреттілік деңгейлері. Қызметкерлерді ынталандыру теориялары. Ұйымдағы стресс. Эмоционалды күйіп қалу. Басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық негіздері. Ұйымның тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәнді оқу барысында мамандық бойынша мәтіндерді кіріспе, іздеу, оқу және оқу дағдыларын қалыптастыру сияқты мәселелер қарастырылады; диалогтік, монологтық сөйлеу, қорытындылау дағдыларын дамыту. Пәннің соңында магистранттар мамандық бойынша әңгіме жүргізе алады; ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Пәннің мазмұны ғылыми мәтіндерге сыни талдау жүргізуді, ғылыми жарияланымдардың түрлерімен және ғылыми мәтіннің қасиеттерімен танысуды қамтиды. Магистранттар ғылыми мақала мен тезис бойынша жұмыстың негізгі кезеңдерін меңгереді, сондай-ақ биомедициналық жазудың, редакциялаудың және коммуникацияның негізгі аспектілері, ғылыми авторлық, мүдделер қақтығысы, плагиатты анықтау және жарияланым этикасының басқа да мәселелері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Геномика және протеомика
Адам геномы. Геномика - геномдардың молекулалық құрылымын, өсу, даму және биологиялық функциялардың реттелу жолдарын анықтаудағы гендердің рөлін зерттейтін биотехнологияның бағыты. Геномиканың бағыттары (құрылымдық геномика, салыстырмалы геномика, функционалды геномика, молекулалық геномика, есептеу геномикасы). Адам ауруларының диагностикасы мен алдын-алудағы геномиканың жетістіктері. Протеомика. Протеомиканың міндеттері. Протеомиканың түрлері. "Ақуыздарды түгендеу" әдістері (протеомика құралдары). Биоинформатика. Биоинформатиканы нақты қолдану: молекулалық медицина (дәрілік молекулаларды жобалау үшін нысандарды іздеу, жекелендірген медицина, профилактикалық медицина, гендік терапия).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Жасушалық және молекулалық патобиология
Адам денсаулығы мен ауруларының жасушалық, молекулалық және физиологиялық процестерін зерттеу. Жасушаішілік органеллалардың құрылымы мен қызметі. Жасуша мембраналарының молекулалық құрылымы және функционалды компоненттері. Везикулалық тасымалдау. Жасушалық цикл және жасушаның бөлінуі. Жасушалық циклды реттеу механизмдері. Цитоқанқа. Жасушалық байланыстар, жасушааралық адгезия және жасушадан тыс матрица. Молекулалық хабар беру механизмдері, жасушааралық хабар берудің негізгі жолдары. Канцерогенездің молекулалық және жасушалық механизмдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биомедицинадағы проекттік менеджмент
Жобалық менеджмент әдістемесі. Ұйымның жобалау қызметіндегі персоналды басқару әдістемесі. Персоналды басқаруға кіріспе. Жоба менеджерінің көшбасшылығы: іске асыру тәсілдері мен практикасы. Жоба командасының жұмысын тиімді аяқтау. Жобаларды басқару саласында құзыреттерді дамыту және жеке тиімділікті арттыру. Денсаулық сақтау саласындағы жобаларды іске асыру теориясы мен практикасы: мамандардың құзыреттілігіне қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 11
-
Биофизика биомедицина негіздерімен
Биологиялық мембраналар. Зат тасымалы. Биоэлектрлік потенциалдар. Адам ағзасына әсер ететін физикалық факторлар: акустика, тербелістер, толқындар биомеханикасы. Адам ағзасына әсер ететін физикалық факторлар: гемодинамика, гемореология, реология биомеханикасы. Түрлендіргіштер. УЖЖ, ЖЖ, ТЖ, АЖЖ қолданылуына негіздеклген терапевтикалық әдістер. Оптическалық медициналық аппаратуралар. Биомедициналық технологиялар. Биодинамика. Адамның қозғалыс биомеханикасы. Биосфера и физикалық өріс. Биоматериаллар (биопротездер) Компьютерлік ғылымдар. Биоинформатика. Медициналық информатика негіздері. Робототехника. Биоэтики негіздері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Зертханалық зерттеулердің заманауи әдістері
Медицинадағы заманауи зерттеу әдістері. Медициналық зертханалардың түрлері, жұмысты ұйымдастыру, зертханада жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы, зертханалық жабдықтардың түрлері, зертханалық талдаулар жүргізу жөніндегі мәселелер, зерттеу әдістері, зерттеуге өтінімдер жасау, нәтижелерді түсіндіру, сандық анықтамалардың сапасын зертханаішілік бақылауды зерделеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Іргелі / қолданбалы ғылыми зерттеулер (диссертация тақырыбы бойынша)
Іргелі/ қолданбалы ғылыми зерттеулер (диссертация тақырыбы бойынша) – пәндер теориялық және (немесе) эксперименттік зерттеу жүргізу кезінде табиғаттың, қоғамның, адамның дамуының негізгі заңдылықтары және олардың өзара байланысы туралы жаңа ғылыми білім алуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Проблеманы және ықтимал шешу жолдарын анықтайды, гипотезаны тексереді және оқиғалардың ықтималдығын бағалайды, қортынды жасайды және негізделген шешімдерді қабылдайды; биологиялық жүйелерді терең білу негізінде қалыптасқан біртұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді пәнаралық зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру қабілеті.
- Әр түрлі міндеттер мен мәселелерді шешуге шығармашылықпен қарауға, қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдау және бағалау, ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешу кезінде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды тудыру қабілетін көрсетеді.
- Өзінің оқытушылық қызметінде оқыту және басшылық әдістерін таңдауға және қолдануға қабілетті (оның ішінде педагогикалық қарым-қатынаста және оқу процесінің субъектілерімен өзара әрекеттесуде)..
- Ақпаратқа деген қажеттілікті анықтайды, ақпараттық іздестірудің басым бағыттарын анықтайды, әртүрлі көздерден алынған ақпаратты табады және сыни бағалайды, алынған ақпаратты практикада қорытады және қолданады.
- Тиімді кәсіби қарым-қатынас пен қарым-қатынас жасау, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және логикалық жеткізу дағдыларын көрсетеді; көпшілік алдында сөз сөйлеу, дәлелдеу, пікірталас және полемика дағдыларын игереді
- Күнделікті кәсіптік қызметке (соның ішінде кәсіптік пәндерді оқытуға) қажетті биомедициналық ғылым мен практиканың өзгермелі жағдайында өз қызметін сыни тұрғыдан бағалау және білім мен дағдыларды жаңарту дағдылары бар; педагогикалық талдау жүргізе алады, мақсат қоя алады, оқу іс-әрекетін жоспарлайды және ұйымдастырады.
- Заманауи ақпараттық технологиялар мен стратегияларды пайдалана отырып, пәндік сала шеңберінде сапалы білім беру процесін ұйымдастырады; педагогика негіздері бойынша білімдерін көрсетеді.
- Ғылыми деректерді, салалық тенденцияларды талдау және адам денсаулығын жақсарту тұрғысынан олардың келешегін сыни түсіну негізінде идеяларды қалыптастырады.
- Алдыңғы қатарлы технологияларды әзірлеуге бағытталған биомедициналық зерттеулер саласындағы ақпаратты бағалайды, адам денсаулығын жақсарту саласындағы мәселелерді шешу үшін биологиялық жүйелер қызметінің іргелі принциптері және оларды зерттеу принциптері туралы білімді біріктіреді.
- Ғылыми және зерттеу тәжірибесінің барлық кезеңдерде (жобалау, грантты қолдану, енгізу, есеп беру және нәтижелерді жариялау) этикалық және ғылыми сапа стандарттарына сәйкес келуін қамтамасыз етеді; ғылыми-білім беру міндеттерін шешу үшін республикалық ғылыми-зерттеу ұжымдарының жұмысына қатысуға дайын екенін көрсетеді.
- Жеке органдар мен жүйелердің қызмет ету заңдылықтарын талдайды, адам ағзасының функционалдық жағдайын бағалаудың негізгі әдістерін қолданады (диагностикалық және кейіннен неғұрлым табысты терапиялық қызмет үшін).
- Үздік нәтижелерге қол жеткізу және кәсіби тәжірибенің сапасын арттыру үшін көшбасшылық танытады; әрекетті шығармашылық, зерттеушілік деңгейге жеткізуді біледі.