Логистиканың бизнес-процесстері

  • Пәннің мақсаты: жеткізу тізбегіндегі бизнес-процестерді басқарудың негізгі түсініктері мен заңдылықтарына арналған. Қарастырылатын тақырыптар: Клиенттермен қарым-қатынасты басқарудан (Customer Relationship Management – CRM), клиенттерге қызмет көрсетуді басқаруды, сұранысты басқаруды және т. б. қоса алғанда, қайтаруды басқаруға (Returns Management – RM) дейінгі негізгі бизнес-процестердің тиімділігі мен интеграциясы призмасы арқылы жеткізу тізбегінің концепциясын дамыту.
  • Образовательная программа 7M11301 Логистика (сала бойынша)
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top