Онлайн сатуды басқару

  • Сатуға жүйелік тәсілдің құралдары. Мақсатты сегменттер, тұтынушы профилі, өнім желісі. Сату стратегиясын таңдау. Сату арналары. Сату бөлімінің құрылымы. Клиенттерді тарту арналары. Бизнес-процестер, сату шұңқыры, КРІ, жұмыс стандарттары. Сату менеджерлерін іздеу. Әңгімелесу. Қаржылық емес және қаржылық ынталандыру, әділ жалақы. Телефон арқылы кездесулерді тағайындау технологиясы. Кездесудің 7 кезеңі. Оқыту жүйесі. Сату дағдыларын дамыту әдістері. Менеджерлерді жоспарлау және есеп беру. Жоспарлау және есеп беру. Мониторинг және бақылау
  • Образовательная программа 6B04101 Экономика
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top