Маркетинг құралдары

  • Пән нарықты түсінуге, кәсіпорынның клиентке бағытталған стратегиясын жасауға, интеграцияланған маркетингтік бағдарламаны құруға, мақсатты аудиториямен тиімді тұрақты қарым-қатынас орнатуға, сондай-ақ кәсіпорынды басқару шешімдерін қабылдау үшін қажетті ақпаратпен қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін құралдар жиынтығы туралы білімді қалыптастырады. Курс студенттерге қазіргі заманғы кәсіпорындардың нақты және әлеуетті өнім/қызмет нарықтарымен өзара әрекеттесу кезінде бизнестің қолданбалы басқару мәселелерін шешуге қажетті маркетинг құралдарын игеруге мүмкіндік береді.
  • Образовательная программа 6B04107 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top