Қызмет көрсету саласындағы ақпараттық технологиялар

  • Пәннің мақсаты цифрлық ортада бизнесті өз бетінше жүргізуге мүмкіндік беретін ақпараттық құзыреттер кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән студенттерге цифрлық тапсырыстар, автоматтандырылған қызмет көрсету және басқару жүйелері, мейрамхана саласындағы процестерді оңтайландыру және тұтынушылардың тәжірибесін жақсарту, сайт құру және ақпараттық жарнама құру принциптері сияқты инновациялық технологияларды енгізу арқылы мейрамхана бизнесін ақпараттандыру мен цифрландырудың негізгі аспектілерін зерттеуге бағытталады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top