6B02111 Композиция в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Музыкалық туындыларды жасау, аранжировка (сондай-ақ компьютерлік), қайта салу жөніндегі қызметті жүзеге асыратын, сондай-ақ компьютерлік бағдарламаларды меңгерген және оларды барлық музыкалық салаларда қолданатын біліктілігі жоғары композиторды даярлау. Түлектер педагогикалық жұмыстарды жоғары кәсіби деңгейде жүргізеді, зерттеу жұмыстарының алғашқы дағдыларын игереді, мәдени-ағарту жұмыстарымен айналысады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 245
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B026 Композиция
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Композиция негіздері
Пән композициялық техниканың теориялық және практикалық негіздерін зерттеуге, оны әртүрлі стильдерде, жанрлар мен формаларда қолдануға, тақырыптар мен кезеңдерді жазуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Міндетті фортепиано - 1
Пән шеңберінде аспапты меңгерудің қазіргі деңгейі белгіленді, үш бағыт бойынша технологияны дамытудағы мақсаттар көрсетілген: интерпретация, көруді оқу және технологияны дамыту. Сабақтың жеке жоспары құрылады, оның ішінде арнайы жаттығулар, зерттеулер мен интерпретация (стандартты репертуардың орындалуы).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Сольфеджио
Пән ладтық және ритмикалық тәрбиеге, «ішкі есту» мен пішін сезімін дамытуға, таза интонация дағдыларына, мағыналы және мәнерлі орындауға қатысты негізгі мәселелерді қамтиды.Халық музыкасының ладтарынан бастап, диатоникалық дәрежедегі интервалдық және аккордтық реттіліктерді ән айтудан бастап, альтерирленген, хроматикалық гаммалармен, Яворский, Шостакович және басқаларымен аяқталатын, III дәрежелі туыстық модуляцияларды қолдана отырып интервалдық және аккордтық деңгейлерді қамтиды. Диктанттар жазылады, зерттелген материалға сәйкес есту дайындығы жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Гармония - 1
Пән әуенді гармониялау негізгі дағдыларын қалыптастыруға, ладогармониялық музыкалық тілді меңгеруге, негізгі гармоникалық айналымдардың ноталық жазбасын таныстыруға және игеруге, сондай-ақ күрделі гармоникалық айналымдарды, соның ішінде II саты мен DD өзгерген аккордтарын, ауытқуларды және туыстықтың I және II дәрежелерінің тоналдылығындағы модуляцияны зерттеуге бағытталған. ХХ ғасырдың басына дейін халық музыкасы мен музыка жанрларында қысқа этюдтер жаза отырып, ладтық импровизацияны үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аспаптану - 1
Пән оркестр аспаптарының техникалық және экспрессивті мүмкіндіктерін, олардың кіші және үлкен симфониялық оркестрдегі рөлін, осы аспаптардың репертуары мен аранжировкасын зерттеуге бағытталған. Аспаптар 1 шеңберінде ішекті және ағаштан жасалған аспаптар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Антика дәуірден Бароккоға дейінгі Музыка
Курс ежелгі дәуірден бастап музыканы, сол кездегі стильдер мен жанрлардың ерекшеліктерін, аспаптық техниканың дамуын кіріспе зерттеуге бағытталған. Орта ғасырлардағы полифониялық жүйенің кристалдану процестері, оның голланд полифониялық мектебі композиторларының шығармаларында гүлденуі қарастырылады. Еуропа елдерінде Ars nova.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
XVIII ғасырға дейінгі шетел музыкасының тарихы
Пән өзінің маңызды құбылыстарында - ежелгі дәуірден XVIII ғасырға дейін кәсіби музыкалық өнердің туу процесі мен тарихи даму процесін зерттейді; әр түрлі халықтар арасындағы музыкалық мәдениеттің тарихи дамуының өзіндік ерекшелігі туралы түсінік алуға, музыканың қоғамның тарихи даму үрдісімен байланысын ашуға тәрбиелейді; музыкалық өнердегі шындықтың көркемдік рефлексиясының ерекшеліктерін және жетекші композиторлар шығармашылығының қоғам өміріне әсерін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Міндетті фортепиано - 2
Пән үш бағыт бойынша практикалық және шығармашылық дағдыларды дамытуды жалғастыруда (интерпретация, көру-оқу, техникалық даму). Музыкалық есте сақтау мен орындау техникасын дамыту үшін күрделі репертуар таңдалады. Ұжымдық (ансамбльдік) орындаушылық сыныптар қосылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Музыка жазу 1
Бұл курс қарапайым 2-3 жеке формаларды зерттейді және осы білімді қарапайым аспаптық шығармаларда қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Гармония - 2
Пән гармония негіздерін, оның ішінде III дәрежелі туыстық модуляцияны, эллипсисті, энгармоникалық модуляцияны және модуляцияны одан да алыс туыстық деңгейлерді зерттеуді жалғастыруға бағытталған. Мажор-минор және минор-мажор жүйелерінен басқа, секвенциялар мен аккордтық тізбектер ойынына көп көңіл бөлінеді. Ладтық импровизация кеңейтілді-студент ладтарда ғана емес, ХХ ғасырдың музыка стильдерінде де импровизацияны үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық композиция техникасы - 1
Пән жеке аспаптарға (соло / соло және фортепиано) арналған шағын (екі және үш бөліктен тұратын) нысандағы шығармаларды жазудың практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Гармония тарихы - 1
Пән гармония тарихы курсының бөлігі болып табылады, ежелгі дәуірден бастап кеш романтизм дәуіріне дейінгі ғылым ретінде гармонияның қалыптасуының тарихи процестерін зерттеуге бағытталған. Тақырыптың этимологиясы мен мәніне гармонияның жеке бөліктерін қарастыру кіреді, мысалы, ладтық жүйелер, аккордтық жүйелер, аккордтық емес дыбыстар түріндегі бастапқы сызықтық тұрақсыздық және орган элементтері, фигурация және дауыстану түріндегі гармоникалық негіздер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Органология - 1
Бұл курс симфониялық оркестрдің ағаш және мыс үрмелі аспаптар тобының музыкалық аспаптарының теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ дәстүрлі музыкасының тарихы - 1
Пән қазақ музыкасының әні мен аспаптық дәстүрінің қалыптасуының, дамуының және әлеуметтік жағдайының тарихи заңдылықтарын зерттеуге бағытталған; қазақ музыка тарихының қалыптасуының ғылыми кезеңдері; көне түркі дәуіріндегі жазба ескерткіштердің мазмұны, олардың мәдени маңызы; ауызша кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болуы, қалыптасуы мен даму кезеңдері талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік ғылымдар және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
«Әлеуметтік ғылымдар және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» курсы бүтін биосфераның негізгі тіршілік ету заңдылықтарын, өмір тіршілігінің қауіпсіздігінің экологиялық аспектілерін, сондай-ақ жемқорлыққа қарсы мәдениет туралы заманауи түсініктермен таныстырады. Пән аясында студенттерде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру және зияткерлік меншікті қорғау үшін қажетті нормативтік - құқықтық база туралы білім қалыптасады. Білім алушылар экономиканың негізгі ұғымдары мен категорияларын меңгереді, оларда экономикалық ойлау тәсілі қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Полифония
Пән студенттердің музыкалық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін, полифониялық есту қабілетін, полифониялық музыканың ерекшелігі туралы кәсіби түсініктерін одан әрі дамытуға бағытталған. Пән әр түрлі дәуірлер мен стильдердің музыкасында қалыптасқан негізгі контрапункционалды әдістерді зерттеу мәселелеріне арналған. Курс көп дауысты, қарапайым қарсы дауысты, күрделі, тігінен және көлденеңінен жылжымалы қарсы нүктелерді бастапқы формаларынан екі, үш, төрт дауысты имитациялар мен канондарға дейінгі негіздерді зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Гармония тарихы - 2
Пән “гармония тарихы 1” курсының жалғасы болып табылады, пәннің Тарихи процестері романтизмнің кейінгі дәуірінен қазіргі заманға дейін зерттеледі. Нововенская мектебінің гармониясы мен дисармониясының принциптері зерттелуде, К.Стокхаузен, Я. Ксенакис және басқа есімдердің шығармалары, музыкадағы минимализм теориясы қарастырылуда. Электрондық музыкамен қатар әртүрлі халық мәдениеттерінің үйлесімділігінің әртүрлі өзара әрекеттесетін қабаттары зерттелуде. Аралық жүйелердің буындары, модальділігі талданады. Функциялар теориясына көп көңіл бөлінеді-жүйелер, қосалқы жүйелер, үйлесімділік эволюциясы және қалыптасу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Органология - 2
Бұл курс симфониялық оркестрдің ішекті және ұрмалы тобының музыкалық аспаптарының теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық композиция техникасы - 2
Пән әр түрлі аспаптық ансамбльдерге арналған шағын (екі және үш бөліктен тұратын) формадағы шығармаларды жазудың практикалық дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Гармония тарихы
Пән ежелгі дәуірден бастап ХХ ғасырдың музыкасына дейінгі музыка кезеңдерінің пайда болуынан бастап тарихи дамып келе жатқан жүйе ретінде үйлесімділік туралы теориялық идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Гармонияның қалыптасуының тарихи процестерімен қатар, пән үйлесімділік философиясы, этимология, үйлесімділіктің математикалық және физикалық аспектілері, үндестіру, диссонанс аспектілері, алақан қалыптастыру механизмдері, аккордтардың логикалық құрылымдары, аккорд категориясының тарихи эволюциясының кезеңдері сияқты ұғымдарды зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Классицизм музыкасы
Курс бағдарламасында классицизм дәуірінің жарқын өкілдері – Вена классиктері, олардың шығармашылық өмірі қарастырылады. Сол кездегі стильдер мен жанрлардың өзара байланысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аспаптану - 2
Пән оркестр аспаптарының техникалық және экспрессивті мүмкіндіктерін, олардың кіші және үлкен симфониялық оркестрдегі рөлін, осы аспаптардың репертуары мен аранжировкасын зерттеуге бағытталған. Оркестрдің үрмелі және үрмелі аспаптары зерттелуде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Міндетті фортепиано - 3
Пәннің негізгі міндеті - студенттің пианистік дағдыларын дамыту, оларды кәсіби қызметке қажетті дәрежеде тереңдету, фортепианода өз бетінше практикалық жұмысқа дайындалу. Музыкатанушының педагогикалық репертуарына, көрнекі оқу дағдыларын терең меңгеруге, ансамбльдік ойынға ерекше мән беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Классикалық-романтикалық музыка тарихы - 1
Пән XVIII-XIX ғасырлардағы кәсіби музыкалық өнердің тарихи даму процесін зерттейді; әр түрлі халықтар арасында музыкалық мәдениеттің тарихи дамуының өзіндік ерекшелігін түсінуге тәрбиелеу, музыканың қоғамның тарихи даму процесімен байланысын ашу; музыкалық өнердегі шындықтың көркемдік көрінісінің ерекшелігін және жетекші композиторлар шығармашылығының қоғам өміріне әсерін түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дыбыс жазбалары негіздері 1 (Minor)
Курс дыбыс техникасы бойынша бастапқы теориялық білім алуға бағытталған және оған «дыбыс жазу тарихы», «Акустика, Электротехника негіздері, дыбыс техникасы», «Дыбыс күшейткіш аппаратура», «Акустикалық жүйелер», «Дыбысты өңдеу аспаптары», «Дыбысты өңдеудің заманауи технологиялары», «Дыбыс жазу» сияқты Модульдер кіреді. Курстың практикалық бөлімінде оқушылар «Cubase», «Sound forge», «Logic audio» және т.б. Компьютерлік бағдарламалық-студиялық кешендермен жұмыс істеу негіздерін және фонограммалар мен дыбыстық этюдтердің күрделілік дәрежесінің 1 дыбысталуын, есту талдауын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыка жазу 2
Бұл курс қарапайым 2-3 жеке формаларды зерттейді және осы білімді ансамбльдер үшін шығармада қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дыбыс инженериясы және режиссура 1
Бұл пән дыбыстық режиссура және инженерия дағдыларын дамытып, студенттерді заманауи композицияның дыбыстың процесін ұйымдастыруға дайындайды. Оқу барысында студенттер жаңа дыбыстарды іздеу және оларды модельдеу бойынша жұмыс жасап, түрлі аудио және видео форматтардағы заманауи компьютерлік бағдарламалар бойынша дағды алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестрлеу - 1
Бұл курс симфониялық оркестрдің үрмелі тобының музыкалық аспаптарының практикалық негіздерін үйренуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Домбыра комозицияның негіздері
Пән домбыраға арналған шығармалардың негіздерін зерттейді, домбыра күйлерінің құрылымын талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыка жазу 3
Бұл курс вариациялық формаларды зерттейді және осы білімді аспаптық шығармаларда қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Романтизм музыкасы
Бұл пән музыка мен романтизмнің қалыптасу тарихын музыкалық өнердің даму тарихындағы лирикалық, жарқын құбылыстардың бірі ретінде зерттейді. Осы дәуірдің пайда болуымен туындаған барлық экспрессивті музыкалық құралдар зерттелуде. Осы дәуір композиторларының шығармашылығы зерделенеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аспаптау - 1
Курс әр түрлі аспаптардың шағын ансамбльдеріне арналған аспаптық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Классикалық-романтикалық музыка тарихы - 2
Пән "Классикалық-романтикалық музыка тарихы - 1" курсының жалғасы болып табылады және музыка өнеріндегі романтизм кезеңін қамтиды. Пәннің мақсаты-білім алушыда романтизм дәуірінің музыкасының музыкалық формаларын, жанрларын және стилистикалық ерекшеліктерін бағдарлай білуді дамыту; романтизм дәуірінің негізгі композиторларымен (Шуберт, Шуман, Шопен, Лист, Вагнер және т.б.) және олардың шығармаларымен таныстыру. Пәннің бағдарламасы оқушының жеке тұлғасын көркем-эстетикалық дамытуға және оның көкжиегі мен эрудициясын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Киномузыка ерекшелігі
Пән кино музыкасының жалпы өнер түрі ретінде пайда болуын, фильмнің өзі өнер түрі ретінде, дыбыстық фильм, Музыка тек дыбыстық кинода ғана емес, сонымен қатар басқа синтетикалық өнер түрлерінде де зерттейді. Дыбыстық киноның онтологиялық құрылымына сүйене отырып, визуалды сфераның, дыбыстық сфераның құрылымдары, кино музыкасындағы сфералардың диалектикалық бірлігі қарастырылады. Сондай – ақ, қазақстандық кино музыкасының даму кезеңдері, атап айтқанда, дайындық кезеңі, қарқынды даму кезеңі, Қазақ киносы мен Тәуелсіз Қазақстан киносының қарқынды даму кезеңі зерттелуде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Күй шығару
Пән қазақтың дәстүрлі музыкасының үлгісі ретінде күй шығарудың негізін зерттеуге бағытталған. Курс күй дамуының құрылымы мен әдістерінің негіздерін, сондай-ақ аспаптың тембрлік ерекшеліктерін игеруді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Полифония - 2
Пән полифониялық шығармалардың мазмұны мен формасы құрылымының негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған, бұл оларды кәсіби сауатты түсіндіруге негіз болады. Орындаушылық шеберлікті жетілдіруге полифониялық ойлауды дамыту да ықпал етеді, ол әртүрлі полифониялық стильдерде өз бетінше жазу дағдылары негізінде қалыптасады. «Полифония 2» курсы «Полифония 1» курсының жалғасы болып табылады. Студенттер фьюжн жазумен танысады, верификация мен интермедияны зерттейді, экспозиция бөлігін жазады, сонымен қатар дамушы және соңғы бөлімдерде, стреттада жұмыс істейді, күрделі фьюжн талдауынан өтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ағылшын тіліндегі музыкалық терминология
Бұл пән музыкалық стильдерге, аспаптарға, орындаушылық техникаға, музыкалық шығармалардың және музыкалық қауымдастықтардың құрылымдық компоненттеріне қатысты ұғымдық кешендерді зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ дәстүрлі музыкасының тарихы - 2
Пән ХІХ - ХХ ғасырдың басын қамтиды, негізгі аймақтық мектептер мен дәстүрлердің музыкалық -стилистикалық ерекшеліктерін, 19 ғасырда қазақ музыкасының классиктері - Арқа мен Батыс Қазақстанның ауызша -кәсіби әні мен күйінің қалыптасуын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дыбыс жазбалары негіздері 2 (Minor)
Жалғастырушы курс «фонограмма жасау», «дыбыстық бейне жасау», «фонограмма экспликациясын жасау» модульдерін қамтиды. Практикалық бөлімде аспапшылардың, вокалистердің және кез келген күрделіліктегі орындаушылар құрамының орындауында әртүрлі стильдер мен шығармашылық бағыттағы музыканы жазу, кинороликтерді дыбыстау, жарнама анимациялары, дыбыс жазбаларын қалпына келтіру; дайын фонограммалармен жұмыс істеу; фонограммаларды монтаждау; фонограммалар мен дыбыс шығаратын аппаратуралардың сапасын сараптау сияқты дағдылар алынады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фуга теориясы - 1
Пән фуганы практикалық зерттеуге бағытталған. Курс бағдарламасында тақырыптар, жауаптар, нұсқаларға қарсы жазу үшін арнайы сағаттар беріледі, экспозиция бөлімі дайындалады. Барокко композиторларынан бастап ХХ ғасырдың комозиторларына дейінгі фуга мысалдары зерттелуде, мысалы, фуги Д.Шостакович. Оқыту нәтижесінде студент фуганың жеке экспозициялық бөліктерін жазу дағдыларын меңгеруі, жазу техникасын меңгеруі, тақырыптарды, интермедияларды, нұсқауды жазу заңдылықтарының барлық ережелерін білуі тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық композиция техникасы - 3
Пән вариациялық және рондалық формадағы шығармаларды жазудың практикалық дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дыбыс инженериясы және режиссура 2
Курс "Дыбыстық инженерия және режиссура 1" пәнін жалғастырады және студенттердің компьютерлік бағдарламаларды, музыканың дыбыстық жазылуын меңгеруге бағытталған. Студенттер арнайы этюдтердің, миниатюралар және басқа композициялардың жазылуын үйреніп, дыбыстық инженерия және саунд мастерингті еркін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
1945 жылға дейінгі шетел музыка тарихы
Пән XX ғасырдың бірінші жартысындағы музыка тарихының әлемдік мәдениетке және оның ұлттық формаларына байланысты тарихи даму процесін зерделеуге; музыкалық шығармалардың тарихи ерекшелігін, сондай-ақ әлемдік музыка мәдениеті мен ұлы музыканттар қызметінің көрнекті үлгілерінің қоғам өміріне әсерін ашуға; түрлі бағыттағы, стильдегі және жанрдағы музыкалық өнер туындыларының мазмұнын зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аспаптау - 2
Курс жеке оркестрлік топтар үшін аспаптармен жұмыс жасау дағдыларын игеруге бағытталған (ішекті ысқышты, ағаш үрмелі, мыс үрмелі және ұрмалы аспаптар).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи пәндерді оқыту әдістемесі
Курс барысында студенттерге музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи пәндерді оқытудың қажетті жұмыс бөлігі түсіндіріледі. Әр түрлі әдебиеттер негізінде студенттер сабақ берудің белгілі бір дәріс жоспарын жасайды, заманауи технологиялар мен оқыту әдістемелерімен танысады. Студент өзі үйрететін пәнді жақсы білуі керек, музыкалық-теориялық және тарихи аспектілерде бағдарлай алуы керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық композиция техникасы - 4
Пән соната түріндегі шығармаларды жазудың практикалық дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ заманауи музыкасының тарихы - 1
Пән XX ғасырдағы Қазақстанның музыкалық мәдениеті (1980 жылдарға дейінгі кеңестік кезең) туралы біртұтас идеяларды қалыптастыруға бағытталған, олар өмір тәжірибесімен өзектендірілген және бұл процеске әсер еткен негізгі тұлғалардың (композиторлар мен орындаушылардың) жеке үлесі, оның қалыптасуы мен одан әрі дамуы талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Композиция және музыкалық-теориялық пәндерді оқыту әдістемесі
Курс студенттерде музыкалық практика талаптарының заманауи деңгейінде композиция мен музыкалық-теориялық пәндерді оқыту саласында әдістемелік білімнің қажетті кешенін қалыптастыруға бағытталған. Пәнге сабақтарды өткізу әдістері мен нысандары туралы мәліметтер, күнтізбелік және сабақ жоспарларын құру, әдістемелік әдебиеттерді оқу және т. б. кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі музыкалық стильдердегі композиторлық негіздері (Minor)
Курс заманауи композиторлық бағыттағы музыкаларды шығаруға бағытталған. Бағдарламаның ерекше екпіні игерілген композиторлық дағдылардың қазіргі заманғы музыкалық тенденциялармен өзара әрекеттесуіне бағытталған. Саундтректер, поп, рок, хип-хоп стильдеріндегі әндер жасалатын музыкалық платформалар зерттелуде. Эстрадалық өнердің сәнді жазуының текстурасы мен текстурасы зерттелуде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау - 1
Пән әуен, метр және ырғақтан бастап, үйлесімділіктің қалыптастырушы әрекеті, динамиканың қалыптастырушы рөлі, тембр мен құрылымға дейінгі кезең формасының құрылымының барлық бөліктерін зерттейді. Ауқымды-тақырыптық құрылымдар, шаршы және шаршы емес құрылыс кезеңдері зерттеледі. Курс соңында студент гармонияның, тембрдің, фактураның қалыптастырушы принциптерін білуі, квадрат құрылымының кезеңдерін квадраттық емес құрылымнан ажырата білуі, ритмикалық, мелодиялық құрылымдарды талдау дағдыларын меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Фуга теориясы - 2
Пән «фуга теориясы 1» пәнінің жалғасы болып табылады, фуга бөліктерін жазу әдістері, мысалы, стретта, дамыту және аяқтау бөліктері зерттеледі. Мысал ретінде фугалардың қарапайымнан күрделіге дейінгі барлық түрлері, хорға арналған фугалар, хор фугалары, аспаптық концертте және кантусфирмустағы хорларда форма синтезі, бассоустинатодағы вариациялар зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халық ансамбльдері мен оркестрлерінің партитураларын оқу - 1
Курс тек оркестрлердің ғана емес, ең алдымен халық ансамбльдері мен оркестрлерінің партитураларын оқу дағдыларын меңгеруге және қалыптастыруға негізделген. Студенттерге халық аспаптарының ноталық жазбасын білу, кілттерде, құрылыстарда және транспозицияларда батыл бағдарлану қажет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Битмейкинг және саундрайтинг (Minor)
Курс заманауи тректер мен композициялар жасау үшін үлгі ретінде қызмет ететін биттар немесе секвенсорларға негізделген электронды музыканы жасауға бағытталған. Сонграйтинг-заманауи шындықтар мен уақыт талаптарын ескере отырып әндер жасау және жазу. Бұл пән битмейкерлік негіздерін және компьютерлік бағдарламаларды білуді пайдалана отырып, музыканы (танымал әнді) тез және сапалы жазуға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Партитураны оқу - 1
Курс жекелеген партияларды, оркестрлік топтарды және фортепианода күрделі емес партитураларды талдау және оқудың практикалық дағдыларын меңгеруге; қазақ, орыс және шетел классиктерінің, сондай-ақ қазіргі авторлардың симфониялық музыкасы саласындағы өнер үлгілерімен танысуға; студенттің жалпы музыкалық және көркем мәдениетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Модернизм дәуірдің музыкасы
Пән ХХ ғасырдың музыкалық композиция әдістерін зерттеуге негізделген, бірақ сонымен бірге қалыптасқан тарихи аспектілер қарастырылады. Жеке шығармалар зерттеледі, олардың формалары, мазмұны, жазу әдістері талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыка жазу 4
Бұл курс сонаталық форманы зерттейді және осы білімді аспаптық шығармаларда қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестрлеу - 2
Бұл курс симфониялық оркестрдің ағаш үрмелі аспаптар тобының музыкалық аспаптарының практикалық негіздерін үйренуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Полифония - 3
Курс XIX ғасыр композиторларының полифониясын: батыс еуропалық романтиктер мен орыс композиторларын зерттеуге бағытталған. Фактураның құрылымы мен семантикасы, XIX ғасыр композиторларының романтикалары: Шуберт, Шопен, Лист, Вагнер, франк, Глинка, Мусоргский, Чайковский, Танеев және т.б. музыкасындағы фуганың негізгі стильдік типтері егжей-тегжейлі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Симфониялық оркестрді заманауи оркестрлеу
Курс симфониялық оркестрге арналған заманауи нотация мен акустикалық және электронды аспаптардың ерекшеліктерін ескере отырып, оркестрдің білімі мен дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шығыс музыкасы 1
Пән студенттердің ой -өрісін кеңейтеді, музыкалық бейнелеудің күрделі аспектілері мен құралдарын ашуға көмектеседі. Шығыс музыкасын зерттеу шығыс елдерінің музыка тарихының тақырыптарына негізделген. Пән Дүние жүзі халықтарының музыкасымен байланыстыра оқытылады. Сонымен қатар курс Египет, Марокко, Түркия және Таяу және Таяу Шығыстың басқа елдерінің музыкасын тыңдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халық ансамбльдері мен оркестрлерінің партитураларын оқу - 2
Халық ансамбльдері мен оркестрлерінің партитураларын оқу - 1 курсының жалғасы ретінде студенттер халық оркестрінде бағдарлау дағдыларын игеріп қана қоймайды, сонымен қатар ансамбльдің немесе оркестрдің осы түріне кез-келген әуендерді өздері ұйымдастыра алады. ҚР заманауи композиторларын қоса алғанда, күрделі партитуралар оқылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Партитураны оқу 2
Курс фортепианоға арналған үлкен симфониялық оркестрге арналған партитураны талдау және оқудың практикалық дағдыларын меңгеруге; қазақ, орыс және шетелдік классиктердің, сондай-ақ қазіргі авторлардың симфониялық музыкасы саласындағы өнер үлгілерімен танысуға; студенттің жалпы музыкалық және көркем мәдениетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі заман музыкасы
Бұл курсқа ХХ ғасырдың 90-шы жылдарынан кейінгі жаңа өкілдерімен, композиторлармен, атап айтқанда РФ, ҚР композиторларымен және шетелдік тұлғалармен танысу бағытталған. Сондай-ақ, ХХІ ғасырдың қазіргі заманғы музыкалық өнерімен байланысты барлық жаңа оқиғаларды қадағалау заңды болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
1945 жылдан кейінгі шетел музыка тарихы
Пән орыс және кеңестік музыкалық өнердің даму тарихы туралы, әлеуметтік-тарихи үдеріспен байланысты тұтас, тарихи дамып келе жатқан құбылыс, орыс композиторларының жұмысы, негізгі музыкалық шығармалар, музыкалық стильдер мен жанрлар туралы білім кешенін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Заманауи аспаптау техникалары
Курс симфониялық оркестр аспаптарының заманауи әдістерін теориялық және практикалық қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлем халықтарының музыкасы 1
Пән Таяу және Орта Шығыстың дәстүрлі музыкалық мәдениеттерінің қалыптасу тарихын, сонымен қатар мұсылмандық шығыста музыка ғылымының дамуын, музыканың ислам мен сопылықпен өзара байланысын қамтиды. Түркия, Ежелгі және қазіргі Египет, Марокко музыкалық мәдениетінің тарихи даму кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дыбыстық жұмыс және дизайн (Minor)
Курс студенттерді дыбыстық дизайнмен жұмыс істеуге үйретуге бағытталған. Студенттер семестр бойы дыбыстың табиғатын, оның акустикалық мүмкіндіктерін зерттейді, дыбыстар банкін жасайды, ал оқудан кейін арнайы. Компьютерлік музыкалық бағдарламалар дыбысты өңдейді, оның жаңа мүмкіндіктерін анықтайды. Осының арқасында бір дыбыс әр түрлі дыбыс түстеріне ие бола алады және қазіргі композиторлық шығармашылықтың музыка нарығында сұранысқа ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық форма
Пән студенттердің музыкалық ойлау мен форманың даму заңдылықтары туралы идеяларын байытуға және оларды нақты музыкалық материалда практикалық игеруге бағытталған. Музыкалық шығарма құрылымының заңдылықтары, қалыптасу принциптері, музыкалық формадағы бөліктердің функциялары, музыкалық экспрессивтілік құралдары, музыкалық синтаксис туралы білім беріледі. Курс музыкалық шығармалар құрылымының жалпы принциптерін, вокалды және аспаптық музыканың классикалық қалыптасқан түрлерін (қарапайым және күрделі формалар, рондо, вариациялық форма, вокалды камералық музыка формалары) зерттеуге арналған. Ол сонымен қатар әртүрлі жанрлар мен стильдердің шығармаларын талдай білу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аспаптау - 3
Курс бірнеше оркестрлік топтардың аспаптармен жұмыс жасау дағдыларын игеруге бағытталған (ішекті ысқышты және ағаш үрмелі аспаптар).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық композиция техникасы - 5
Пән әр түрлі аспаптық ансамбльдерге арналған үлкен формадағы шығармаларды жазудың практикалық дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ заманауи музыкасының тарихы - 2
Пән Қазақстанның музыкалық мәдениетіндегі 1980 жылдардан бастап бүгінгі күнге дейінгі тарихи процестерді зерттейді. Соңғы кеңестік онжылдық пен посткеңестік кезеңдегі музыкалық-стилистикалық өзгерістер осы кезеңнің таңғажайып туындылары мен олардың авторларының шығармашылық өмірбаянын терең зерттеу арқылы ұсынылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестрлеу - 3
Бұл курс симфониялық оркестрдің ішекті тобының музыкалық аспаптарының практикалық негіздерін үйренуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дыбыс дизайны (Minor)
Курс шығармашылық қызметте компьютерлік музыкалық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Reaper, Fl studio сияқты дыбыстық бағдарламалармен, Kontakt, Nexus, Serum, Omnisphere сияқты сандық синтезаторлардың әртүрлі плагиндерімен жұмыс істеу мүмкіндігі қалыптасуда. Студенттердің музыкалық конструктор бағдарламаларымен, секвенцер бағдарламаларымен жұмыс істеу бойынша қажетті білім алуы, дыбыстық банкаларды (VST) пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларының талдауы - 2
Пән «музыкалық шығармаларды талдау 1» пәнінің жалғасы болып табылады, қарапайым екі жеке, үш бөліктен тұратын, күрделі үш бөліктен тұратын, Рондо, вариациялар, вариациялары бар рондо және басқалары соната формасына, циклдік формаларға дейін оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыка жазу 5
Бұл курс үлкен формаларды зерттейді және осы білімді ансамбльдерге арналған шығармада қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ этноорганология
Курста қазақ халқының құралдарының қасиеттері мен параметрлері, сонымен қатар олардың тәжірибеде қолданылуы зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық композиция техникасы - 6
Пән үлкен симфониялық оркестрге арналған үлкен формадағы шығармаларды жазудың бастапқы дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыка жазу 6
Бұл курс студентті симфониялық оркестрге арналған үлкен формамен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыканы электронды өңдеу 1
Пән музыканы электрондық түрде өңдеуді оқытып, мүмкіндіктерін ашады. Дәлірек айтқанда, эквалайзерлер, микшерлер және басқа да құрылғылар. Олар дыбыспен жұмыс барысында заманауи техникамен өзара байланысына қажет.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестр стильдер тарихы
Курс тарихи практикада аспаптық-оркестрлік ойлауды дамыту процестерін жан-жақты зерттеуге, оның қазіргі жағдайын бағалауға және музыкалық-теориялық білімнің осы саласында аналитикалық дағдыларды игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халық оркестрді дирижерлау негіздері
Дирижерлаудың негізіне партитураларды оқу дағдылары және тұтастай дирижерлау дағдылары алынған. Курс барысында студенттер ұлттық оркестрге арналған шығармаларды таңдап, ансамбль кезінде практикалық дағдыларды игеруге тырысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика
Курс педагогиканың құрамдас элементтерінің мәні, дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологиялардың ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастырады. Педагогикалық мәдениеттің коммуникативтік дағдыларын және педагогикалық қарым-қатынас технологияларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Курс білім алушылардың зерттеу дайындығын тереңдетуге, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған. Осы курсты оқу барысында студенттер ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын бекітеді, ғылыми зерттеу әдістерін және алынған мәліметтерді өңдеу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ халық аспаптарын тану
Пән қазақ оркестрлік аспаптарының техникалық және экспрессивті мүмкіндіктерін, олардың оркестрдегі рөлін, оркестрлік аспаптардың репертуары мен транскрипциясын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Цифрлық композиция негіздері - 1
Пән кәсіби қызметте жаңа ақпараттық технологияларды қолдану тәсілдерін зерттейді, сонымен қатар Cubase виртуалды дыбыстары мен аудио редакторларының көмегімен түпнұсқа туындыларды жасау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шығыс музыкасы 2
Пән кеңейтілген, ол Үндістан, Корея, Жапония, Қытай халықтарының нақты шығармаларын зерттеуге бағытталған, сонымен қатар осы елдердің жеке авторларын, композиторларын зерттеуге бағытталған. Бұл үдерісте композиторларға өтілген халықтардың сол немесе басқа халықтық музыкалық үлгісіне еліктей отырып, шағын этюдтер жазуға шақырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестрді дирижерлау негіздері
Пән оркестрлік партитуралармен жұмыс негіздерін игеруге, сондай-ақ дирижерлік қимылды қолдануда қажетті дағдылар мен дағдыларды игеруге бағытталған дирижерлеу техникасы бойынша практикалық сабақтарға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ халық ансамбльдерін аспаптандыру
Курс халық оркестрі үшін оркестрлік дағдыларды меңгеруге бағытталған. Пәнге композицияны, аспапты (диапазон, тембрдің ерекшелігі, соққылар мен орындау мүмкіндіктері) зерттеу кіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аспаптау - 4
Курс үлкен симфониялық оркестр үшін аспапта жұмыс жасау дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестрлеу - 4
Бұл курс үрмелі және үрмелі музыкалық аспаптардың симфониялық оркестрінің практикалық негіздерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Компьютерде музыка шығару - 1
Бұл курс композитордың кәсіби қызметінде жаңа ақпараттық технологияларды қолдануды зерттейді. Компьютерлік технологиялар (Cubase) арқылы озық дыбыстау дағдылары алынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Полистилистика негіздері
Полистилистика пән ретінде мәдениеттің, жалпы шығармашылықтың әртүрлі өзара әрекеттесетін аспектілеріне негізделген формалар мен жанрлардың алуан түрлілігін ашады. Әр түрлі музыкалық стилистикалық қабаттардың үйлесуі музыканың полистилистік жанрлары қолданылатын белгілі бір музыкалық шығармаларды ерекше зерттеуге әкеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлем халықтарының музыкасы 2
Пән Қытай, Үндістан, Корея мен Жапония мәдениеті мысалында Шығыс және Оңтүстік -Шығыс Азия халықтарының тарихи даму кезеңдерімен, жанрлары мен аспаптық музыкасының жанрлары мен стильдерімен толық танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Компьютерді реттеу 1 (Minor)
Пән болашақ музыка мұғалімін музыкалық және компьютерлік технологияларды қолданумен байланысты кәсіби қызметке дайындайды. Студенттер музыкалық-компьютерлік музыка жасау дағдыларын игереді, музыкалық-компьютерлік аранжировканың стильдік мәселелерін зерттейді, компьютерлік аранжировканың ерекшеліктерімен танысады (секвенция және аранжировка). Сондай-ақ, студенттер алған қажетті білім оларға музыкалық бағдарламалармен-конструкторлармен және секвенцер-бағдарламалармен жұмыс істеуге көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ халық ансамбльдерінің аранжировкасы
Пән қазақ фольклорлық ансамбльдерінің анализі мен аранжировкасын және олардың шығармаларда қолданылуын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық композиция техникасы - 7
Пән үлкен симфониялық оркестрге арналған үлкен формадағы шығармаларды жазу дағдыларын шоғырландыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Курстың мақсаты экономика және қаржы саласындағы құзыреттерді дамыту. Ол қаржы жүйесінің жұмыс істеу қағидаларымен, қаржы құралдарымен және ҚР аумағында қолданылатын нормативтік-құқықтық құжаттармен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыка жазу 7
Бұл курста студент симфониялық оркестрге арналған шығармасын аяқтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыканы электронды өңдеу 2 (Minor)
Пән «Музыканы электронды өңдеу 1» курсының жалғасы болып табылады. Бұл кезеңде студенттер музыканы электронды түрде өңдеудің қарапайым құрылғылары мен мүмкіндіктерін үйренді. Бұл семестрде студенттер компьютерлік технологияның барлық негіздері мен білімін қолдана отырып, түпнұсқа әуеннен дайын толыққанды шығарманы шығара отырып, жеке шығармамен жұмыс істейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ХХ ғасырдағы композиция жүйелері
Пән ХХ ғасыр композиторларының теориялық тұжырымдамаларын зерделеуге, осы теориялардың терминологиялық аппаратын игеруге, музыкалық-тілдік жүйелердің әдістемелік-аналитикалық мәселелерін түсінуге, музыкалық шығармаларды талдау процесінде осы теориялардың аналитикалық қолданылуын игеруге бағытталған. Кең тоналды, модальді техника, атональды-сериялық техника, пуантилизм, техникалық музыка, алеаторика, кибернетика және т. б. зерделенеді. Оқыту нәтижесінде студент ХХ ғасырдың композициялық жүйелерін шарлай білуі керек, жаңа жанрларда жазу әдістерін игеруі керек, курс барысында зерттелген жазудың ерекшелігін білуі керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жаппай музыкадағы аранжировка
Бұл курс танымал музыканың аранжировкасы мен оның стилистикалық ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Цифрлық композиция негіздері - 2
Пән виртуалды дыбыстар мен Logic Pro X аудио редакторларының көмегімен түпнұсқа туындыларды жасау дағдыларын игеруді жалғастыруда.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ХХ ғ. теориялық жүйелер және композиторлық шығармашылығы
Бұл курс ХХ ғасыр композиторларының шығармашылығындағы әртүрлі теориялық жүйелерді зерттейді. Атап айтқанда, жаңа құралдарды жіктеу, оларды ХХ ғасырдың композициялар жүйесіне енгізу, ХХ ғасырдың жаңа шығармалары мен қазіргі авторлардың жанрларының құрылымдық ерекшеліктері. Оқыту нәтижесінде студент ХХ ғасырдың композиторлық шығармашылық жүйелерін шарлай білуі керек, жүйелер теориясын жазудың негізгі принциптерін білуі керек, техникалық жазуды игеруі керек, батыл зерттелген жаңа тұжырымдамаларды өз шығармаларына енгізуі керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Эстрада-симфониялық оркестрге арналған аранжировка
Курс эстрадалық-симфониялық оркестр үшін оркестрлік дағдыларды меңгеруге бағытталған. Пән құрамды, аспаптарды, диапазонды, тембрдің ерекшелігін, соққыларды және аспаптардың өнімділік мүмкіндіктерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Компьютерде музыка шығару - 2
Бұл курс компьютерлік технологиялардың (Logic Pro X) көмегімен ілгері дыбыстау бойынша дағдыларды үйрену мен меңгеруді жалғастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мәдениеттегі менеджмент және маркетинг негіздері
Бұл курс студентке басқару мәдениетін, мәдениет саласындағы кәсіпкерлікті игеруге, студент үшін басқару туралы білім кешенін қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асыру дағдыларын дамытуға, басқару тетіктерін талдауға және жобалауға мүмкіндік береді. Практикалық және теориялық тұрғыдан басқару тұжырымдамасын және кәсіпкерлік пен менеджмент туралы негізгі білімді қалыптастырады. Қазақстанда және шетелде мәдениет саласындағы кәсіпкерлік және басқару әдістерін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Компьютерді реттеу - 2 (Minor)
Курс «Компьютерді реттеу 1» пәнінің жалғасы болып табылады. Студенттер компьютерлік аранжировка дағдыларын толық көлемде меңгереді. Секвенцер бағдарламаларымен жұмыс істеуден басқа, олар "wav" және "mid" форматындағы файлдармен жұмыс істеуге арналған көпмәтінді редакторлардың параметрлеріне ие, сонымен қатар музыкалық тректерді жинақтайды және музыкалық редактордың көмегімен бастапқы өңдеуді жүзеге асырады. Олар көптеген мамандандырылған бағдарламаларда композицияны түпкілікті игере алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әр түрлі жанрдағы, формадағы және стильдегі жеке фортепиано шығармаларын орындай алу; музыкалық шығармаларды орындау кезінде ансамбльдік ойын және парақтан еркін оқу дағдыларын қолдану.
- ҚР Мемлекеттік тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникация негіздерін білу, қарым-қатынас саласының ерекшелігін білуге негізделген тіл, мәдениет нормаларына сәйкес кәсіби қызметті жүзеге асыру; музыкалық стильдердің, аспаптардың, орындаушылық техниканың, құрылымдық компоненттердің шетелдік терминологиясын түсіну және меңгеру.
- Қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу контекстінде ғылыми дүниетаным мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы ойлауды қалыптастыру үшін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы негіздерді білу.
- Шығармашылық қызмет түрі ретінде шетелдік, орыс, кеңестік, дәстүрлі, отандық және қазақ музыкалық өнерінің ерекшеліктерін, тарихи даму кезеңдерін; музыкалық шығарманың көркемдік тұжырымдамаларын, оркестрлік стильдерді тарихи контексте білуі мен түсінуін көрсету, алған білімдерін музыкалық шығармаларды талдау кезінде қолдана білу.
- Әр түрлі стильдегі, жанрдағы, формадағы вокалдық, аспаптық, вокалдық-аспаптық музыкалық түпнұсқа композициялар, әр түрлі композиторлық жазу техникасы мен цифрлық технологияларды қолдана отырып, дәуірлік және Ұлттық стильдердің ерекшеліктеріне сүйене отырып, ойын-сауық іс-шараларына, аудиовизуалды жобаларға арналған шығармалар жазу.
- Қоғамда және қазіргі мәдениетте болып жатқан тарихи процестер мен құбылыстарды өз бетінше талдай білу, кәсіпкерлік, қаржылық және шығармашылық мәселелерді шешу кезінде жағдайды талдай және бағалай білу.
- Өзінің кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында компьютерлік бағдарламаларды, әртүрлі қызмет түрлерінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдыларын қолдану; мәдениет пен өнердің ағымдағы қызметін, оның ішінде коммерциялық, маркетингтік, қаржылық, жарнамалық және ақпараттық-насихаттық салалардағы жоспарлау негіздерін, ұйымдастыру сәттерін, персоналмен жұмысты, концерттерді ұйымдастыру жөніндегі қызметті түсіну, қойылымдар және басқа да шығармашылық іс-шаралар. Шығармашылық-өндірістік қызметті әкімшілік басқару әдістерін, шығармашылық жобаның өтелу дәрежесін бағалауды, ықтимал тәуекелдер мен перспективаларды қолдану.
- Әр түрлі халықтардың академиялық музыкасы мен музыкалық фольклорының үлгілерін талдай білу, алған білімдерін түпнұсқа музыкалық шығармаларды жазу кезінде қолдана білу.
- Ұлттық және өзге ұлттық музыкалық дәстүрлердің, музыкалық аспаптардың, ладтық жүйелердің, верификацияның, әуеннің, форманың негіздерін білуге сүйене отырып, оркестр/ансамбльді Дирижерлаудың, оркестрдің, аспаптардың, музыкалық шығармалардың партитураларын оқудың дамыған дағдыларын меңгеру.
- Музыкалық шығарма құрылымының заңдылықтарын білуді, музыкалық тілді, форманы, үйлесімділікті, полифонияны музыкатану талдауының әдіснамасын, шығармаларды эстетикалық бағалау әдіснамасын, сольфеджирлеудің дамыған дағдыларын меңгеруді көрсету.
- Нота мәтінін теру үшін нота редакторын, дыбыстық инженерия және режиссура бағдарламаларын қолдану, музыкалық шығармалардың редакциялау және оларды кейіннен жариялауға және көпшілік алдында орындауға ілгерілету дағдыларын дамыту.
- Арнайы пәндерді оқыту әдістемесін меңгергендігін, бастауыш және орта Музыкалық-білім беру буынында білім беру процесіне заманауи педагогикалық-психологиялық тәсілдерді білетіндігін көрсету.
- Музыкалық идеяларды ғылыми зерттеу және бағалау негіздерін білуін көрсету; шығармашылық, сыни және ғылыми-зерттеу ойлау арқылы тұжырымдамалар мен процестерді түсіну; ғылыми және кәсіби-педагогикалық қызмет саласында практикалық дағдыларды қолдану.