Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

Пәндер

  • Элементтер химиясы

    Табиғаттағы химиялық қосылыстардың құрамын және оларды алудың жалпы принциптерін зерттейді. Элементтердің қышқыл-негіздік, тотығу-тотықсыздану және басқа қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын және периодтар, топтар, периодтық жүйенің негізгі кіші топтық элементтері бойынша олардың маңызды қосылыстарын қарастырады. Элементтер химиясынан алынған білім студенттердің химияның басқа салаларын, атап айтқанда аналитикалық химия, физикалық және коллоидтық химия, органикалық химия, химиялық технология, химиялық синтезді зерттеудің бастапқы кезеңі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері

    Курс студенттердің химияның негізгі түсініктері мен заңдары, атомдық-молекулалық ілімнің негіздері, заттың құрылымы, периодтық заң, химиялық байланыс, химиялық процестің заңдылықтары, ерітінділер туралы ілімдер, электролит ерітінділеріндегі метаболикалық реакциялар, тотығу-тотықсыздану реакциялары туралы білімдерін қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер химиялық термодинамика негіздерін, химиялық реакцияларды сипаттаудың кинетикалық негіздерін, оларды жеделдету әдістері мен механизмдерін, химиялық тепе-теңдік туралы ілімді және оның орын ауыстыру тәсілдерін, ерітінділер теориясының негіздерін, электрохимия элементтерін үйренеді. Ұсынылған курс теориялық жағынан да, нақты жағынан да тәжірибеге бағытталған: барлық ұғымдар, заңдар мен теориялар, сондай-ақ маңызды процестер, заттар мен материалдар олардың практикалық маңыздылығы, заттарды күнделікті өмірде қолдану және олардың тірі және жансыз табиғаттағы рөлі тұрғысынан беріледі. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • химиялық процестердің мүмкіндіктерін болжайды; • сулы ерітінділерде болатын реакцияларды жіктейді; • қайтымды реакцияларды жүргізудің оңтайлы шарттарын ұсынады; • заттардың термодинамикалық, тотығу‑тотықсыздану белсенділігін салыстырады; • алған теориялық білімдерін, іскерліктерін, дағдыларын өзінің педагогикалық қызметіндегі жалпы ғылыми және арнайы пәндермен байланыстырады; • кәсіби міндеттерді шешу кезінде алған білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін жүйелейді; • зерттеу дағдыларын қалыптастыру үшін заттар мен қосылыстарды химиялық зерттеудің қарапайым әдістерін қолдана отырып, эксперименттер жүргізуге үйретеді; • химиялық ұғымдар мен терминдердің академиялық тілін қолданады; • химияның негізгі заңдарын негізделген пайымдаулармен тұжырымдайды; • химиялық байланыстың табиғаты туралы алынған теориялық білімді, ерітінділер, метаболикалық реакциялар туралы ілімдерді қолданады, • заттардың қасиеттерін және химиялық процестердің механизмін түсінеді; • химиялық элементтер мен оның қосылыстарының қасиеттерін болжау үшін периодтық заң туралы білімді жүйелейді; • табиғатта, тірі ағзаларда болатын жылу әсерімен химиялық құбылыстарды талқылайды; • химиялық реакциялардың тепе-теңдігіне әсер ететін факторларды болжау және берілген жағдайда процестің бағытын анықтайды; • зерттеу дағдыларын қалыптастыру үшін заттар мен қосылыстарды химиялық зерттеудің қарапайым әдістерін қолдана отырып, эксперименттерді жоспарлайды және жүргізеді; • зерттеу деректерін жинауды, өңдеуді және түсіндіруді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химиялық терминология

    Бұл пән бойынша студенттер сөздікпен жұмыс теориясын оқып, дәріс және грамматикалық материалмен, тапсырмалар мен жаттығуларды орындайды, химиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, ағылшын тілінде химиялық терминдердің, ыдыстар мен қондырғылардың атауларын оқып, меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәшеневтану

    Курстың мақсаты Жұмабеек Ахметұлы Тәшеневтің республиканың саяси экономикалық, мәдени дамына басшылық жасаған жылдары қазақ мемлекетінің аумақ тұтастығының сақталуына көп еңбек сіңірген қоғам қайракері ретінде гуманистік іліміне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілікті, толерантты азаматты қалыптастыру. Мазмұны: Жұмабеек Ахметұлы Тәшеневтің мәңгілік құндылықтар туралы ойларына деген терең сүйіспеншілігін тәрбиелеу: Оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік, оның ойшыл дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді көрсету. Тәшенев тұлғасы студенттер арасында ұлттық таным мәселерін қалыптасттыру мен елжандылыққа тәрбиелеудің айнымас құралы екендігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы химия

    Жалпы химия әдетте аса маңызды бейорганикалық, органикалық заттардың химиялық және физикалық қасиеттері, химияның термодинамикасы мен кинетикасының элементтері, органикалық синтездің заңдылықтары және басқа зат (периодтық заң және атом құрылысы, химиялық байланыстың түрлері, заттың агрегаттық күйі, полимерлі және дисперстік жүйелер, заттың сапалық және сандық қасиеттері) және химиялық процестерді (химиялық реакциялардың жіктелуі мен кинетикасы және химиялық тепе-теңдік)қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Интерактивті химия

    ХХІ ғасырдағы ақпараттық мәдениеттің дамуы білім беруде өте маңызды рөл атқарады, оның себебі ғылыми-техникалық ақпарат көлемінің қарқынды өсуі болып табылады. Ақпараттық технологиядағы барлық жаңалықтарды ең алдымен балалар қабылдайды және балалардың жоғары танымдық қызығушылығын пайдалана отырып, олардың жеке тұлға ретінде дамуын қалыптастырады. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ-компьютер, интерактивті тақта, интернет) оқушының оқуға деген ынтасын арттырады және химияны оқу процесінде көптеген мүмкіндіктерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі

    Заттардың химиялық формулалары. Газдар қоспасы. Металлдар қоспасының құрамы. Бейорганикалық, органикалық заттардың қоспасы, органиканың тізбекті реакциялары. Негіздер мен тұздардың суда ерігіштігі. Металл мен тұз ерітіндісі арасындағы орын басу реакциясы. Өнімдердің теориялық және практикалық шығымдары. Тәжірибеде есептер шығару арқылы заттардың және басқатүрлерінің химиялық реакцияларының теңдеулерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Органикалық химия 1

    Органикалық химия көміртегі мен оның органикалық қосылыстарын, олардың өзара алмасу заңдылықтарын зерттейтін сала. Органикалық заттардың синтезі мен құрылымын анықтауда, олардағы электрондардың тығыздығын, атомдардың кеңістікте орналасуын және химиялық реакцияның механизмін анықтауда органикалық химияның мүмкіндіктері шексіз. Сонымен қатар, ғылым мен техниканың жаңа салаларының пайда болуына және дамуына ықпал етеді. Органикалық химияда химиялық байланыс, молекуладағы байланыс реті, олардың өзара әсері және басқа да жаңа ұғымдар туралы ақпаратты қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Органикалық химия 2

    Органикалық химия-бұл органикалық молекулалардың функционалдық туындыларының химиясы, органикалық қосылыстардың қасиеттері мен реакция әдістерін, олардың қолданылуы мен практикалық құндылығын зерттеу, органикалық химияны, алифатты қатардағы қосылыстардың органикалық химиясын, циклдік қосылыстардың химиясын, жалпы химиялық технологияны, химиялық өндірістің негізгі процестері мен аппараттарын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы

    Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы пәнінің мақсаты мектеп жасындағы балалардың анатомиялық және физиологиялық, психологиялық ерекшеліктерін, әртүрлі жас кезеңдеріндегі өсу және даму заңдылықтары жайлы ғылыми білімдермен қаруландыру. Пәнді оқыту арқылы оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту, олардың оқып-білім алу қабілеттілігінің жоғары деңгейде болуын қамтамасыз ету жолдарын меңгерту. Баланың жасына және тұлғалық ерекшелігіне сай білім беру, ақыл-ой мен танымдық процестерін дамыту, дені сау сымбатты өсуін қамтамасыз етудің ғылыми негіздерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сапалық анализ

    Химиялық талдау әдістері мен құралдары туралы ғылым. Элементтерді анықтау әдістері сапалы химиялық талдау әдістері мен тәсілдеріне сәйкес аналитикалық химияның құрамдас бөлігі болып табылады. Пәнді оқу барысында өндіріс процесіндегі және ғылыми-зерттеу әрекетіндегі заттардың сапасын талдауды меңгеру. Заттың құрамын бақытарын анықтаалады .

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сандық анализ

    Бұл пәнде студенттер сандық талдау пәні, гравиметриялық талдау және оның есептеулері, тұнба түріндегі ерітіндіден анықталатын компоненттің сандық оқшаулануы, титриметриялық талдау, оны жүргізу үшін қажетті жағдайлар, қышқылдық-негіздік титрлеу әдістері, редоксиметрия әдістері, кешенометрия,тұндыру әдістері, сондай-ақ зертхана жүргізген жұмыс нәтижелері бойынша статистикалық өңдеу туралы түсінікке ие сандық талдау, салыстырмалы және абсолютті қателерді есептеу әдістерін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Физикалық -химиялық талдау әдісі

    Физикалық-химиялық талдау әдісі пәні аналитикалық химияның маңызды бір бөлігі болатын физика-химиялық талдау әдістерінің маңызы, жіктелуі, қолдану аймақтары және қолданылатын аспаптар ерекшеліктерін үйретеді. Аналитикалық химияның мағызды бөлімі физика-химиялық талдау әдістерін іс жүзінде қолдана білуін дамыту, физика-химиялық талдау әдістерінде қолданылатын аспаптар ерекшеліктері мен олардың көмегімен талдауларды тәжірибеде орындай алуын қарастырады:физика-химиялық анализдеудің теориялық негіздері; оптималды талдау әдісін таңдау және радиалды талдау схемасын құрастыру; физика-химиялық талдау әдістері негізінде есептеулер;аспаптарда аналитикалық тәжірибелерді орындау; физика-химиялық талдау әдістерін жеке жағдайларда қолдануды білу; алынған нәтижелер негізінде дұрыс шешім қабылдау; химиялық зертханада алған тәжірибелер орындау дағдыларын іс жүзінде қолдану; компьтерді қолданып анализдер нәтижелерін бағалау практикалық машықтарды иемдену жолдарын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физикалық химия

    Физикалық химия пәні зат құрылысының заңдылығын, химиялық жүйедегі тепе-тендікті, тепе-тендіктегі бір күйден екінші күйге ауысу мүмкіндігін көрсететін заңдылықты және химиялық түрлену құбылысын зерттейді. Физикалық химия Зат құрылысы;Химиялық термодинамика;Ерітінділер; Физика-химиялық анализ;Электр химиясы; Катализ және химиялық кинетика тарауларын қамтиды. химиялық термодинамика мен кинетиканың негізгі заңдарын, гомогендік және гетерогендік тепе-теңдіктерді, электрохимияны, термодинамикалық қасиеттерді зерттеудің эксперименттік әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химиялық экология

    Курс қоршаған орта факторларын; экологиялық және антропогендік факторларды; қоршаған ортаның экологиялық мәселелерін; атмосфералық ауаның, судың, топырақтың және басқа факторлардың адам денсаулығына әсерін зерттейді. Экологиялық факторлардың адам денсаулығына әсері туралы идеяларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экожүйе және құқық

    Экологияның ғылым ретіндегі міндеттері, оның негізгі бөлімдері; экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы менеджмент; табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері; негізгі экологиялық түсініктердің сипаттамасы және табиғи жүйелердің қызмет етуіндегі заңдылықтар; қоршаған ортаны бақылау, өткізіліп жатқан оқиғалардың заңдылығы; нормативтік құқықтық актілермен жұмыс мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық экологияның мәселелері

    Химиялық экологияның мәселелері – табиғи ортада болатын химиялық өзгерістермен олардың мәселелерін зерттейтін химияның бір бөлімі. Ауадан шығарылатын заттар туралы жалпы мәліметтер. Объектінің орналасуы. Суды тұтыну мен тұтыну балансы. Қолданылатын шикізат туралы түсінік. Қауіпті қалдықтардың атмосфераға әсері. Атмосфера қабатындағы зиянды заттардың мөлшері. Қолданылатын судың көрсеткіштері. Зиянды өндіріс қалдықтары мен су қоймаларының атмосфераға әсері. Пайдаланылған судың және зиянды заттардың құрамының көрсеткіштерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектепте химиялық экспериментті жүргізу әдістемесі

    Студенттердің мектеп шеңберіндегі химия курсында экспериментті қолдана білуі білім мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Химиялық эксперименттің көмегімен құбылыстарды зерттеуге, идеяларды қалыптастыруға, жаңа оқу материалын зерттеуге, білімді шоғырландыруға және жетілдіруге, практикалық дағдыларды қалыптастыруға, Тәуелсіздік пен қызығушылықты дамытуға ықпал етуге болады. Жалпы химия, Бейорганикалық химияның теориялық негіздері, Органикалық химияның теориялық негіздері және аналитикалық химияны оқуда студенттер алған білімге қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    Жасанды интеллект негіздері пәні жасанды интеллекттің негізгі ұғымдарымен, әдістерімен және технологияларымен және олардың әртүрлі салаларда практикалық қолданылуымен таныстыру болып табылады. Студенттер болашақ кәсіби қызметіне сәйкес машиналық оқыту, нейрондық желілер, сондай-ақ жасанды интеллект қолдану салалары сияқты негізгі технологияларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі

    Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі пәнінің мақсаты болашақ педагог-психолог мамандарды білім беру жүйесіндегі тәрбие жұмысының бағыттары, мазмұны мен ұйымдастыру әдістемесінің негізгі мәселелерін оқытып үйретіп, біліктіліктерін қалыптастыруға бағыт-бағдар беру. Пән барысында педагогика ғылымының негізінде анықталған мақсат-міндеттері, категориялары, құрылымы, әдіснамалық негіздері, педагогикалық процес мазмұны қарастырылады. Білім алушыларды қазіргі заманауи тәрбие тұжырымдамалары, мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі және оқушылармен тәрбие жұмысының диагностикасының мазмұны мен технологиясы жайлы білімдермен қаруландырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың ғылыми ізденістерін ұйымдастыру

    Бұл пән оқушылардың дарындылығын дамытудағы маңызы, ең алдымен, зерттеушілік ізденістің жаратылыстан бөлінбейтін құбылыс екендігімен түсіндіріледі. Зерттеу, ізденіс – бала табиғатына тән құбылыс. Бұл әрекет оның тұлғалық дамуына, өзіндік дүниетанымының қалыптасуына оң ықпал етеді. «Зерттеу» ұғымы «жаңа білімді өңдеу процесі және танымдық әрекеттің бір түрі» деп түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Электрохимия

    Электрохимия физикалық химияның электр тогының пайда болуымен жүретін химиялық процестерді зерттейтін бөлімін зерттейді. Электрохимия – өткізгіштердегі, электродтардағы (металлдардан немесе жартылай өткізгіштерден жасалған графитті қоса алғанда) және иондық өткізгіштердегі (электролиттердегі) процестерді, олар арқылы электр тогы өткен кездегі жүйелер мен интерфейстерді қарастыратын химия ғылымының саласын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Коллоидты химия

    Курс болашақ мұғалімдердің биологиялық жүйелердегі коллоидты-химиялық үдерістерді басқаруға мүмкіндік беретін білімдері мен дағдыларын қалыптастырады. Курс болашақ химия мұғалімдеріне мектептегі элективті курстар мен сыныптан тыс жұмыстар үшін оқытудың коллоидты-химиялық мазмұнын таңдауға, сонымен қатар пәннің мазмұны мен оқушылардың білім беру және өмірлік тәжірибесі арасындағы байланысты табуға көмектеседі. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • коллоидты заттардың қасиеттерін білудің күнделікті өмірде, өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығындағы технологиялық үдерістерде, биологияда, медицинада және экологияда маңыздылығын көрсетеді. • күнделікті өмірдің жағдаяттық міндеттерін шешу үшін коллоидтық химия саласындағы іргелі білім негіздерін қолданады; • элективті курстарды оқыту кезінде жоғары молекулярлық қосылыстар мен беттік белсенді заттардың ерітінділерімен тәжірибе жасау үшін коллоидты-химиялық мазмұнды таңдайды.Курс болашақ мұғалімдердің биологиялық жүйелердегі коллоидты-химиялық үдерістерді басқаруға мүмкіндік беретін білімдері мен дағдыларын қалыптастырады. Курс болашақ химия мұғалімдеріне мектептегі элективті курстар мен сыныптан тыс жұмыстар үшін оқытудың коллоидты-химиялық мазмұнын таңдауға, сонымен қатар пәннің мазмұны мен оқушылардың білім беру және өмірлік тәжірибесі арасындағы байланысты табуға көмектеседі. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • коллоидты заттардың қасиеттерін білудің күнделікті өмірде, өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығындағы технологиялық үдерістерде, биологияда, медицинада және экологияда маңыздылығын көрсетеді. • күнделікті өмірдің жағдаяттық міндеттерін шешу үшін коллоидтық химия саласындағы іргелі білім негіздерін қолданады; • элективті курстарды оқыту кезінде жоғары молекулярлық қосылыстар мен беттік белсенді заттардың ерітінділерімен тәжірибе жасау үшін коллоидты-химиялық мазмұнды таңдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік

    Жеке қаржыны басқару өзінің әл-ауқаты мен отбасының әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін, қаржы нарығының негізгі құралдары туралы білім жүйесі, бұл тұтынушының, салымшының, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтанушының, инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін тиімді орындауға мүмкіндік береді және кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды, кадрлік қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік мәдениеті мен этикасын үйретеді. Халыққа кәсіпкерлік қызметті қалыптастыруға және дамытуға, әлеуметтік-экономикалық жағдайды жақсартуға және көтеруге, қазіргі таңда қызмет атқарып жүрген кәсіпкерлерге де қолдау көрсету бағдарламаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениет негіздері

    Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілері, қоғамға жат құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрудың азаматтық ұстанымын қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған іс-әрекеттерді жетілдіруі талқыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Ғылыми-зерттеудің әдістемесі, ерекшеліктері; ғылыми зерттеудің процедурасы; ғылыми зерттеу бағдарламасы, ғылыми зерттеу мақсаты; ғылыми-зерттеудегі математикалық әдіс; бастапқы ақпаратты жинақтау әдістері (сауал әдістері: анкеталау, интервью, эксперттік сауал, эксперимент, контент-талдау, социометриялық сауал) туралы мәліметтер қамтылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта химиясы

    Болашақ мұғалімдер қоршаған орта химиясының – табиғи ортада болатын химиялық өзгерістерді зерттейтуді үйренеді. Курс барысында аудан шығарылатын заттар туралы жалпы мәліметтер мен суды тұтыну мен тұтыну балансы, қолданылатын шикізат туралы қауіпті қалдықтардың атмосфераға әсері, атмосфера қабатындағы зиянды заттардың мөлшерін, қолданылатын судың көрсеткіштері,зиянды өндіріс қалдықтары мен су қоймаларының атмосфераға әсері туралы меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жаңартылған білім беру мазмұны аясындағы заманауи педагогикалық технологиялар

    Жаңартылған білім беру мазмұны аясындағы заманауи педагогикалық технологиялар пәні, білім беру жүйесін инновациялық технологиялармен жабдықтап, білім берудің халықаралық талаптарын меңгеруде маңызыды рөл атқарады. Оқу үрдісін жаңаша ұйымдастыру, оқушының оқудағы іс-әрекеті арқылы ойлау дағдыларын жетілдіру, өз бетінше білім алу, әрекет ету жолдары, Оқытудың әдіс-тәсілдерін,технологияларды, оларды тиімді қолдану, оқыту әдісін дұрыс таңдауды, заманауи оқу үдерістері арқылы білім беруде - сапалы білім беруді жүзеге асырудың тиімді жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрохимияның заманауи әдістері

    Электрохимияның заманауи әдістері, потенциал, электр мөлшері, электрөткізгіштіктің ерітінді концентрациясына тәуелділігі, ерітіндіні қолайлы титрантпен титрлеп, эквивалентті нүктені анықтау үшін аталған параметрлері қарастырылады. Химиялық тұжырымдарға дәлелді ой-қорытулар жасауда, есептерді шешуде білімді практикада қолдану, танымдық-ғылыми зерттеулерде модельдеу, мәселенің шешімін талдау, химияның нақты өмірдегі орнын, рөлін дәйектеу жолдары сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химиялық зерттеулердің физикалық әдістері

    Бұл пәнде студенттер сәулеленудің заттармен әрекеттесуін, электромагниттік толқындардың масштабын, бейорганикалық және органикалық қосылыстардың құрылымын анықтауға бағытталған зерттеулердің бейнесін қалыптастырады. Пәнді оқу арқылы студенттерді масс-спектроскопияның, микротолқынды, инфрақызыл және ультракүлгін спектроскопияның, ядролық магниттік резонанстың, электронды парамагниттік резонанстың және молекуланың құрылымын анықтаудың физикалық-химиялық талдау әдістерімен және қазіргі заманғы әдістерімен таныстыра біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Электрохимиялық зерттеу әдістері

    Электрохимиялық зерттеу әдістерінде ток, потенциал, электр мөлшері, электрөткізгіштіктің ерітінді концентрациясына тәуелділігі, ерітіндіні қолайлы титрантпен титрлеп, эквивалентті нүктені анықтау үшін аталған параметрлері қарастырылады. Химиялық тұжырымдарға дәлелді ой-қорытулар жасауда, есептерді шешуде білімді практикада қолдану, танымдық-ғылыми зерттеулерде модельдеу, мәселенің шешімін талдау, химияның нақты өмірдегі орнын, рөлін дәйектеу жолдары сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биохимия

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдер тірі ағзалардың химиялық құрамын, олардың тіршілік әрекетін қамтамасыз ететін химиялық процестерді зерттейді. Биологиялық қосылыстардың – белоктардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің құрылысы мен қасиеттерін, олардың организмдегі химиялық айналуын, тіршілік әрекетінің физика-химиялық негіздерін түсіну үшін осы түрленулердің мәнін оқып меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алифатты қосылыстардың органикалық химиясы

    Алифатты қосылыстардың классификациясы, номенклатурасы, химиялық қасиеттері және құрылысына байланысты жалпы заңдылықтарын, зертханада және өндірісте алу жолдары, олардың туындыларының қасиеттерін, түрлендіру жолдарын, реакция түрлері мен механизмдерін жүйелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беру ерекше білім беруді қажет ететін балаларды қалыпты дамыған балалармен бірге әлеуметтендіру және интеграция үдерісін жеңілдету мақсатындағы жеңілдетілген оқыту жүйесі болып табылады. Білім алушылар пән барысында инклюзивті білім берудің қағидаларымен және философиялық, әдіснамалық негіздері ғылыми білімдермен қаруланады. Инклюзивті білім берудің құқықтық-нормативтік қамтамасыздандыруда кездесіп отыратын кедергілерін жоюды үйреніп, ерекше қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауға байланысты заманауи моделдері туралы түсініктері мен инклюзивті тәжірибе аймағында ұйымдастыру мен басқару құзыреттіліктері қалыптастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Химиялық технология және нанотехнология

    Химия ғылымы мен химиялық технологияның дамуын байланыстыра отырып, технологиялық көзқарасты қалыптастыру, технологиялық схемаларды, бұйымдарды, процестерді әзірлеуде шығармашылық белсенді түлектерді дайындау. Химиялық технология мен химиялық өндірістің құрамымен және құрылымымен танысу, талдау әдістерін зерттеу, типтік химиялық-технологиялық процестер мен жүйелерді жобалау және оңтайландыру, сонымен қатар химиялық-технологиялық көкжиектер мен талдау және синтезде қолданылатын білімдерді дамыту жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Химияны оқыту әдістемесі

    Химияны оқыту әдістемесі мұғалімнің оқу материалын оқытуы мен оқушылардың химиялық білімді саналы меңгеруін, алған білімдерін іс жүзінде қолдану ерекшеліктерін және дағдыларын дамыту әдістері мен кұралдарын айқындайды. Жаңартылған білім мазмұнына сәйкес мектепте оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша кәсіби құзыреттілік қалыптасады. Педагогикалық оқыту технологиясын және әдістерін меңгере отырып химиялық білім беуді ұштастырады. Жалпы педагогикалық және дидактикалық заңдылықтарға сүйеніп, химияны оқыту әдістемесі орта мектептегі химия пәнінің мақсаттары мен міндеттерін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химия сабағында компьютерлік технологияларды қолдану

    Кванттық химияның қәзіргі мәселелерімен, есептеу әдістерімен, химиялық бағдарламалармен студенттерді таныстыру. Студенттердің компьютерлік эксперименттер жасауы кезінде компьютермен диалог арқылы жұмыс жасау оның танымдық әрекеттерін арттырып, ғылыми зерттеу жүргізуді және ойлау қабілеттерін анағұрлым дамытады. Қазіргі заманның даму қарқыны мұғалімдерден шығармашылығын жаңаша, ғылыми-зерттеу бағытында құруды талап етеді. Компьютер және ақпараттық технологиялар арқылы жасалып жатқан оқыту процесі оқушының жаңаша ойлау қабілетін жасайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Химиядан жаңа инновациялық технологияларды қолдану

    Қазіргі кезеңде химиялық білім беру мәселелері, химиялық білім беруді жаңарту, білім беру стандарттары, химиялық білім беруді фундаментализациялау, қазіргі химиялық білім беру әдістемесінің негізгі құрамдас бөліктері, оқытудың жаңа инновациялық технологиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Химиядан типтік есептер шығару

    Бейорганикалық химияның негізгі ұғымдарын, заңдарын, химиялық элемент атомдарының физикалық және химиялық қасиеттерінің өзгеруін, атом құрылысы теориясын, периодтық заңды; периодтық жүйе элементтері иондарының химиялық қосылыстарының қасиеттерін, әртүрлі типтегі есептерді шешудің негізгі алгоритмдерін, түрлі деңгейдегі практикалық турдың олимпиада есептерін шешуді қарастырады. Теориялық тұжырымдарды дәлелдеу мен есептерді шешуге ЦБР-ды пайдалану, АКТ негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету және пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Химиядан олимпиадалық есептер шығару

    Мектеп химиясында қарастырылатын тақырыптар аясында стандартты емес күрделенген химия есептерін шешудің әдіс-тәсілдері, есеп құрастыру жолдары мен бағалау критерийлері және оларды практикада дидактикалық материалдар ретінде қолдану жолдары қарастырылады. Есептерді шешуде теориялық білімді практикада қолдану, ЦБР-ды пайдалану, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету және пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Полимерлер химиясы

    Бұл курс пластмассалар мен эластомерлер алу және түрлену реакцияларының негізгі заңдылықтары, олардың химиялық құрылысы мен құрылымының ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастырады. Пәнді оқу полимерлер алудың физика-химиялық және кинетикалық ерекшеліктерін талқылау, алынған полимерлердің реологиялық және релаксациялық қасиеттерін зерттеу және алынған білімдерді жалпылау үшін жаратылыстану-ғылыми білімдерін қолдануға ықпал етеді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • жаңа композиттік полимер материалдардың сипаттамаларын негіздеу үшін жоғары молекулярлық қосылыстар, макромолекула түзілудің тізбекті және сатылы үдерістері, полимерлердің химиялық реакциялары туралы білімдерін қолданады; • полимерлердің құрылымы мен құрамын зерттеу үшін зертханалық тәжірибелерді жүргізеді және талдайды; • полимер материалдардың негізгі сипаттамаларын бағалайды және олардың қолдану салаларын, соның ішінде нанотехнологияларды көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы

    Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін қашықтықтан оқыту жүйесінің әдістемесі негізінде инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Білім алушыларды ынталандыру және олардың оқудағы жетістіктерін қолдау үшін қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясын ұтымды пайдалануды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Химияны оқыту әдістемесінің педагогикалық негіздері

    Болашақ мұғалімдер химиялық оқытудың әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Цифрлық трансформация арқылы қашықтан оқыту – бұл компьютерлік және телекоммуникациялық технологиялар мен құралдардың көмегімен толық немесе ішінара оқыту. Қашықтықтан білім беру мұғалімнен және/немесе оқу нұсқаулықтарынан және/немесе білім беру ресурстарынан алынып тасталады. Цифрлық трансформация арқылықашықтанбілімберу – когнитивтіұйымдастыра біледы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кинетика және катализ

    Курс формальды кинетиканың негізгі заңдылықтары мен түсініктерін, біртекті, гетерогенді және ферментативті каталитикалық түрлендірулер ағынының қарапайым кезеңдері мен кинетикалық заңдылықтарын және катализатордың бетін және наноқұрылымын зерттеудің физика-химиялық әдістерін қалыптастыруға және түсінуге бағытталған. Болашақ мұғалімдер оқу барысында кинетикалық теңдеулер жүйесін құрастыру және химиялық реакциялардың механизмдерін талдау дағдыларын жетілдіреді. Курс болашақ химия мұғалімдеріне мектеп бағдарламасы мен элективті курстардағы білім мазмұнын қолдануға, сонымен қатар пән мазмұны мен оқушылардың білім беру және өмірлік тәжірибесімен байланысын табуға көмектеседі. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • химиялық үдерістердің кинетикалық параметрлері мен кинетикалық сипаттамаларын анықтауға байланысты есептеулер үшін формалды кинетика және күрделі, тізбекті, гетерогенді және каталитикалық реакциялардың кинетикасы теңдеулерін қолданады; • зертханалық химиялық аспаптар мен кинетикалық параметрлерді анықтау бойынша жабдықтарды пайдалана отырып, химиялық эксперименттер жүргізеді. • химиялық үдерістердің және энергияның түрленуінің заңдылықтары мен мүмкіндіктерін талдайды және бағалайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ЖМҚ химиясы

    Полимерлердің классификациясы, негізгі түсініктері, ұлттық экономикадағы полимерлердің рөлі, макромолекулалардың қасиеттері мен сипаттамалары, полимерлер мен синтетикалық материалдардың синтезінің негіздері, полимердің физикалық жағдайы, аморфты полимерлердің термомеханикалық қисықтары, еру ерекшеліктері, полимерлі гидрогельдерді қарастырады. Теориялық білімдерді практикада қолдану, синтезделген қосылыстарды талдау, химияның нақты өмірдегі орны мен рөлін дәйектеу, пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

    Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы студенттердің шығармашылық ойлауын, жеке қабілеттерін және зерттеушілік дағдыларын дамытады, ғылыми интуицияны түсінуге шығармашылық көзқарасты дамытады және осы білімдерді мәселелер мен академиялық мәселелерді шешуде практикада қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепте химияны оқыту мен бағалаудың жаңа тәсілдері

    Оқытудың қазіргі ғылыми негізделген мазмұны, тәсілдері, әдістері құралдары, оқыту мен бағалаудың инновациялық технологиялары және оларды қолданудың тиімділігін креативті бағалау тәсілдері қарастырылады. Оқуды ұйымдастыруда критериалды бағалау, диагоностикалау, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасау, АКТ арқылы кері байланыс орнату технологияларын қолдану, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету және пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи химияның мәселелері

    Химиялық алғашқы мәліметтер, жеке химиялық процестерді қолдан жасай басту кезеңдеріне шолу, Химияның өзінде қалыптасқан теория болмаған, жалпы ғылымдағы үстем теорияның ықпалын, Алхимиядан – химияға өту дәуірін қарастыру. Материяның сақталу заңын , энергия сақталу заңын атом-молекула теориясын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект негізінде химиялық технологияны меңгеру

    Жасанды интеллект негізінде химиялық технологияны меңгеру пәнінен, жасанды интеллектті пайдалана отырып химиялық технологияның тың жаңалықтарын ашуға бағыталған. Жасанды интеллект негізінде химиялық технологияны меңгеру – компьютерлік құралдар арқылы жеке ақыл-ой іс-әрекеттерін орындау, жеке ғылыми бағыт ретінде пайда болған. Басқару талдау, салыстыру, ақпаратты өңдеу, болжамды жасау, жорамалдың дұрыстығын дәлелдеу (яғни интеллектуалды қызметіне жататын операциялар) негізінде шешімді қабылдау жолдары қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Органикалық химияның теориялық негіздері

    Органикалық химияның теориялық негіздерінің даму тарихын, бағытталған валенттілік теориясын, электронды ығысу теориясын, органикалық реакциялар мен қосылыстардың классификациясын, номенклатурасын, химиялық қасиеттерін және көмірсутек синтезінің жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық технология және мектепте химияны оқыту үрдістерін ұйымдастыру

    инновациялық технологиялар және мектепте химияны оқыту үдерістерін ұйымдастыру пәні оқу үдерісінде инновациялық технологияны қолдану мәселелері қарастырылады. Қазіргі инновациялық технологиялардың мәні мен сипаттамасы туралы білім мен түсініктерді, жаңартылған білім беру мазмұнындағы білім беру технологияларының ерекшелігін түсіну мен анықтау тәсілдерін, оқу үдерісін ұйымдастыру принциптері мен әдістерін қарастырады. Оқуды ұйымдастыруда критериалды бағалау, диагоностикалау, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасау, АКТ арқылы кері байланыс орнату технологияларын қолдану, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету, пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анализдің заманауи әдістері

    Анализдің заманауи әдістері - жалпы ғылыми аясындағы қолданылатын әдістердің көмегімен. Химиялық анализдеудің стратегиялары мен тактикасы, анализ жүргізудің әдістері мен жағдайларын таңдаудың теориялық негіздері, химиялық реакцияларды кинетикалық және термодинамикалық бақылау, синтезделген синтезге, тазартуға және саралауға дайындау мен іске асырудың техникасы туралы білімді өндіру. Студенттерге талдаудың негізгі заманауи әдістерін үйрету, әртүрлі әдістерді қолдану салалары, заңдылықтары, принциптері туралы іргелі білім беруді қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биоорганикалық химия

    Курста биоорганикалық химияның мәселелері қарастырылады, тірі ағзалардағы органикалық заттарды алу және анықтау дағдылары қалыптасады. Дәріс және зертханалық сабақтар кезінде болашақ мұғалімдер органикалық заттардың құрылымы мен олардың биологиялық функциялары арасындағы байланысты талдайды, биологиялық маңызды табиғи заттардың (биополимерлер, дәрумендер, гормондар, баб, антибиотиктер) және синтетикалық қосылыстардың (дәрілік заттар, пестицидтер және т.б.) құрылымына, қасиеттері мен функцияларына зертханалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер аспаптармен, материалдармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын пысықтайды, жеке және топтық зерттеулер жүргізу тәсілдері мен әдістерін таңдайды, шығармашылық міндеттерді шешеді және проблемалардың жаңа стандартты емес шешімдерін ұсынады, кәсіби даму үшін биологиялық эксперимент нәтижелерін практикалық қолдануды көрсетеді, эксперименттік және есептік деректерді бағалайды, зерттеу жұмыстары бойынша есептер шығарады және емтихан тапсырады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • биологиялық белсенді заттардың атауларын құрастыру және формулаларын жазу кезінде органикалық қосылыстарды номенклатура бойынша жіктейді; • биологиялық маңызды заттардың химиялық құрылымы мен қасиеттерін зерттеу мақсатында эксперименттер жүргізеді; • химиялық, физикалық, физика-химиялық, математикалық және биологиялық әдістерді қолдана отырып, биологиялық эксперимент жүргізу дағдыларын көрсетеді; • тірі ағзалардың өміріндегі биополимерлердің, ферменттердің, гормондардың, дәрумендердің, сигналдық заттардың, антибиотиктердің, ББЗ және басқалардың маңыздылығын бағалайды; • шағын жобаларды жүргізеді: гипотеза мен қорытындыларды тұжырымдайды, жоспарлайды, күшті және әлсіз жақтарын бағалайды, есеп жасайды; • жобалау және зертханалық жұмыстар бойынша зерттеу деректерін жинауды, өңдеуді және түсіндіруді жүзеге асырады; • ғылыми тілді, пәндік терминологияны және шартты белгілерді орынды және дұрыс қолданады, бұл зерттеудің мәні, процесі мен нәтижелерін түсінуге ықпал етеді; • биоорганикалық химия мәселелеріне креативті стандартты емес шешімдерді ұсынады; • кәсіби даму үшін биологиялық зерттеу нәтижелерін қолданады; • оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастырады, білім алушылардың пәнаралық және зерттеу құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту дағдыларын көрсетеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық реакциялардың механизмдері

    Органикалық синтез реакциялары, органикалық қосылыстардың, радикалдардың қышқылдығы мен негізділігі, олардың реакциялар мен механизмдер, көміртек атомдары арасындағы көптік байланыстарға қосылу реакциялары, олардың механизмдерін жазып көрсету. Химиялық байланыстың үзіліу түрі бойынша органикалық реакциялар радикалды және иондық байланыстарын,Радикалды реакцияларда байланыс түзетін жалпы электронды жұптың гомолитикалық үзілуін,. Бұл жағдайда бос радикалдар жұпталмаған электронмен түзілуін, Гетеролитикалық байланыстың үзілуі иондық реакцияларда жүру мехенизмін меңгеру. Екі бөлшек: нуклеофил (-) және электрофиль (+) қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Циклді қосылыстардың органикалық химиясы

    Циклдік қосылыстардың жіктелуі, циклдарының бөлінуі, олардың туындыларын алу әдістері, химиялық қасиеттеріндегі ерекшеліктері бар. Органикалық химияның іргелі негіздерін оқып-үйрену, циклдік органикалық қосылыстар химиясының химия өнеркәсібіндегі теориялық негіздері мен маңызын түсіндіру және циклдік органикалық қосылыстардың негізгі кластарының құрылымы мен қасиеттері және синтез жолдары туралы білім береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамдық пәннің нақты өмірдегі, ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін түсінеді және талдайды; метапәндік идеяларына негізделген теориялық білімі мен түсініктерін басшылыққа алады;
  • Ғылыми әдебиеттермен және кәсіптік мәтіндермен жұмыс жүргізу үшін үш тұғырлы тілді меңгерген, тұлғааралық қарым-қатынаста түсінігін нақты тұжырымдап жеткізе алады.
  • Оқыту жүйесінде химиялық және зерттеу негіздері бойынша теориялық білімді түсіндіреді, шебер педагогикалық тәжірибелерге талдау жасай отырып, оқыту мен оқытудың инновациялық технологияларын қолданады.
  • Танымдық, кәсіби және ғылыми зерттеулерде АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын, жасанды интелектті қолданады, білімалушылардың жеке мүдесіне сай, қажеттіліктерін негізге ала отырып, оқыту мен тәрбиелеудің бағдарламалары мен әдістемелерін дайындайды.
  • Химияны оқыту және тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологиялары туралы білімі мен түсініктерін қолданады, педагогикалық қызметті ұйымдастырады, нақты дәлелдермен тұжырымдайды және химияны оқыту саласындағы проблемаларды талдайды.
  • Нақты оқыту әдістері мен критериалды бағалау түрлерін анықтай отырып, ортадағы жайлы, қолжетімді оқу ортасын және психологиялық көңіл-күй жағдайды қолдайды.
  • Педагогикалық-психологиялық негіздерін қолдана отырып, білімалушылардың химия білімін дамытуға жайлы білім беру ортасын жасау үшін, оқу процесін ұйымдастыру үшін инновациялық әдіс-тәсілдермен құралдарды қолданады.
  • Оқу пәнінің мазмұнын, оқыту және бағалау әдістемесін, оқу бағдарламасының теориялық және әдістемелік негіздерін танымдық процестің заңдылықтарымен байланысты біледі.
  • Зертханалық жұмыстары мен ғылыми зертеу жұмыстарын заманауи құрал-жабдықтарды пайдалана отырып, заманауи ақпараттық технологияларды, материалдарды жинау, өңдеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін талдау, химиялық эксперименттер жүргізу әдістерін игереді;
  • Технологияларды қолдану мен инклюзивті білім беру тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалайды;
  • Химия ғылымы бөлімдерінің негізгі ережелерін, заңдылықтарын, олардын химиялық қасиетерін, базалық идеясы мен заманауи әдістер жүйесін берілген жағдаяттарды шешу үшін қолданады және оқыту мен тәрбиелеу, экологиялық мақсатта табиғи ресурстарды қорғау және тиімді пайдалануға арналған іс-шараларды жоспарлайды
  • Қазіргі заманғы ғылыми зерттеулерді пайдалана отырып, нақты міндеттерді шешу кезінде өндірістік және зертханалық химиялық зерттеулерді орындау, жұмыстардың сапасы мен алынған нәтижелерді дәйектейді.
Top