Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Мейрамхана қызметтерінің сапасын басқару
-
Пәннің мақсаты: ассортименттің әралуандылығы мен дайындау технологияларын ескеріп, мейрамханадағы қызмет көрсету сапасын басқару саймандары мен әдіснамаларын пайдалану қабілетін қалыптастыру. Өнім сапасы ұғымы, нормативтік құжаттар, технологиялық карталар, азық-түліктер ротациясының ережелері, фирманың ішкі сапа стандарттары, азық-түліктерді, арнайы химияны, қызметкерлерді тексеру бойынша менеджердің міндеттері, QSI, сапа, тазалық, қызмет көрсету, маркетинг акциялары, тұтынушылардың пікірі.
-
Образовательная программа 6B11103 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 7