Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M10102 Денсаулық сақтаудағы менеджмент (профильді бағыт) в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Денсаулық сақтау саласындағы қызметтің жаңа түрін жүргізу үшін медициналық ұйымдардың басшылары мен мамандарын кәсіби даярлау (мамандардың жалпы, арнайы құзыреттері мен біліктілігін дамыту және жетілдіру).
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M139 Денсаулық сақтау саласындағы менеджмент
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Медициналық ұйымның саясаты және қызметін ұйымдастыру
Медициналық ұйымның қызмет түрлері. Қызметтің мәні мен мақсаттары. Денсаулық сақтау жүйесінің саясаты. Оның бағыты негізінде медициналық көмекті дамыту және тиімділігін арттыру, диагностиканың, емдеудің тиімді әдістерін, оны ұйымдастырудың, медициналық кадрларды даярлау мен қайта даярлаудың прогрессивті нысандарын енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мазмұны халықаралық терминологияны қолдану бойынша білім алушылардың кәсіби лингвистикалық құзыреттілігін дамыту; Болашақ практикалық қызметте тиімді пайдалану, әлемдік кеңістікте қарым-қатынас жасау үшін reading, listening, speaking and writing дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Биостатистика
Статистикалық талдаудың негізгі түсініктері. Сипаттамалық статистиканың көрсеткіштері: орталық тенденция шаралары, шашырау шаралары, олардың биомедициналық зерттеу үшін практикалық маңызы. Зерттелетін белгі бойынша эксперименттік топтарды салыстыру. Статистикалық гипотезаларды тексеру. Зерттелетін көрсеткіш бойынша эксперименттік топтардың айырмашылықтарының дұрыстығын бағалау әдістері. Статистикалық критерийлер (параметрлік, параметрлік емес). Қатынастарды талдау. Себеп-салдарлық байланыс, байланыс-қауымдастық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Менеджмент
Курстың мақсаты-менеджменттің әртүрлі деңгейлерінде заманауи ұйымды басқару үшін білім, білік және практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру және оларды ұйымның мақсаттарына жету үшін барабар және тиімді пайдалануға қабілеттілік пен дайындықты дамыту. Курстың әдіснамасының негізі әртүрлі мектептер мен менеджмент бағыттарының заманауи және өзекті тұжырымдамалары мен құралдарын біріктіретін кешенді тәсіл болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Денсаулық сақтаудағы менеджмент
Менеджмент өндіріс тиімділігін арттыру және пайданы қызықтыру үшін қолданылатын принциптер, әдістер мен басқару құралдарының жиынтығы. Денсаулық сақтаудағы пайда гетерогенді және салыстырмалы ұғым. Медицинада баламасы болуы мүмкін: емдеу мерзімін қысқарту, мезгілсіз өліммен, мүгедектікпен, жарақаттанумен байланысты залалдың алдын алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономика және денсаулық сақтауды қаржыландыру
Бағдарламаның мазмұны қаржы менеджментіне кіріспеде көрсетілген. Қаржылық менеджменттің міндеттері. Қаржылық менеджмент теориясының негізгі түсініктері. Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласын қаржыландырудың өзекті мәселелері. Медициналық ұйымдарды басқарудың қаржылық-экономикалық аспектісі. Медициналық ұйымдардың ұйымдық нысандарының түсінігі мен мүмкіндіктері (МКҚК, ШЖҚ МКК, АҚ).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Бағдарлама басқару психологиясының негізгі ұғымдары мен категорияларын, психологиялық ғылымның әртүрлі бағыттарындағы тұлға тұжырымдамаларын, топ пен ұжымдағы тұлғааралық қатынастарды көрсетеді. Психикаға теріс әсер ететін жеке және қоршаған орта факторлары, сондай-ақ адамның психикалық денсаулығын сақтау жолдары зерттеледі. Денсаулық сақтау мәселелерін шешуге көмектесетін медициналық психологтың психологиялық сипаттамаларына назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ғылыми зерттеулер әдістемесі
Қоғамдық денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеулер. Ғылыми зерттеулер саласындағы ұлттық және халықаралық құқық негіздері. Сипаттау және талдау зерттеулерінің әдіснамасы. Ақпаратты жинау және деректерді өңдеу. Зияткерлік құқықтарды қорғау. ҒЗЖ ресімдеудің жалпы талаптары мен ережелері, жариялауға дайындық. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын рецензиялау. Ғылыми зерттеулер қателерінің негізгі түрлері. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Стратегиялық менеджмент
Бағдарлама мазмұнында стратегиялық менеджменттің әдіснамалық негіздері көрсетілген. Стратегиялық міндеттерді шешу әдістері. Кәсіпорынның қаржы-шаруашылық қызметінің стратегиясын кешенді талдау әдістемесі. Стратегиялық жоспарлау міндеттері. Ресурстарды үнемдеу технологиялары негізінде ұзақ мерзімді даму жоспарларын құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Денсаулық сақтау жүйесінде сапаны қамтамасыз ету
Бағдарламаның мазмұнында сапа саласындағы мақсаттарға қол жеткізу үшін басқарушылық және ұйымдастырушылық қызметте қолданылатын тәсілдер мен тәсілдер көрсетілген. Медициналық ұйымдағы сапа индикаторлары. Медициналық ұйымды лицензиялау, аккредиттеу. Аккредиттеу жөніндегі халықаралық және отандық ұйымдардың рөлі. Медициналық қызметтердің сапасы жөніндегі біріккен комиссияның рөлі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулердің пәнаралық және сектораралық сипатын білу мен түсінуді көрсетеді.
- Денсаулық сақтауды басқару саласындағы зерттеу және кәсіби қызметте қолданбалы сипаттағы білімі мен дағдыларын көрсетеді.
- Денсаулық сақтауды басқару мәселелері бойынша проблемаларды шешу үшін дәлелдеу практикасын қолдану білімі мен дағдыларын көрсетеді.
- Ақпаратты талдайды және талдаудың қазіргі заманғы ақпараттық-статикалық әдістерін пайдалана отырып, негізделген шешімдер қабылдайды.
- Денсаулық сақтау менеджментіндегі басым бағыттарды шешу үшін әртүрлі пәндердің интеграцияланған білімдерін пайдалану.
- Ұйымның құрылымдық бөлімшелері деңгейінде өзінің кәсіби қызметіндегі күрделі және стандартты емес жағдайларды дербес шешу.
- Тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын командада жұмыс істеу, өмір бойы оқыту және өзін-өзі оқыту үшін пайдаланады.