Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01713 Ағылшын тілі (IP) в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Ағылшын, қазақ/орыс тілдерінің салыстырмалы типологиясы

    Бұл курстың мақсаты – тілдердің типологиялық сипаттамасы мен жіктелімі, типологиялық зерттеу әдістемесі туралы білімдерін дамыту. Курстың өзектілігі тілдер құрылымының ортақ белгілерін олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігінде, ағылшын тілі мен ана тілдерінің тіларалық айырмашылықтарының ерекшеліктерін салыстыруға бағытталған. Курс ағылшын және қазақ/орыс тілдерін (фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық) салыстырмалы талдау мүмкін болатын барлық деңгейлерге сәйкес бөлімдерді қамтиды. Бұл курс лексикалық құзыреттілікті дамытуға ықпал етеді. Болашақ мұғалімдер жеке тілдік тәжірибесі арқылы сөздің мән мәтіндік мағынасын анық айта алады, оның мағынасын ана тілімен салыстыра алады, нақты ұлттық ерекшеліктерді айқындай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Бұл курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерін тілдердің шығу тегі, тілдің әлеуметтік ерекшеліктері, тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің ішкі құрылымы, тілдердің жіктелімі, дүние жүзінің лингвистикалық картасы сияқты жалпы теориялық мәселелермен таныстыру. Курстың өзектілігі тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдерін, тілге теориялық көзқарастарды пайдалана отырып, тілдердің типологиялық сипаттамаларын талдауға бағытталған. Курста адамзаттың сөйлеу дыбыстарын зерттеуден бастап сөйлемдердің құрылымы мен мағынасына, тілді меңгеруге және болашақ мұғалімдердің жалпы тілдік құзыреттілігін дамытатын барлық нәрселерге дейін лингвистикалық талдауға шолу жасалады. Болашақ мұғалім шетел тілінде ауызекі және жазбаша қарым-қатынас жасау шараларына қатысуға дайын екеніндігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауызша және жазу практикасы (B1 деңгейі)

    Бұл курстың мақсаты – ағылшын тілінде оқыту үшін тілдік дайындық деңгейіне жету. Болашақ мұғалімдердің сабақ жоспарын құрастыру және оқу-дидактикалық материалды сабақтың дайындық деңгейі мен кезеңдеріне сәйкес дұрыс анықтау, саралау және пайдалану қабілеті. Сабақ барысын, кезеңдерін сыни тұрғыдан бағалап, талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілі теориясының негіздері (теориялық грамматика, теориялық фонетика, лексикология, тіл тарихы)

    Бұл курстың мақсаты – тілдің тарихи, тілдік және мәдени дамуының негізгі кезеңдері, оқытылатын тілдің теориялық аспектілерінің қазіргі жағдайы туралы мұғалімнің білімін қалыптастыру. Курстың өзектілігі тіл білімі саласында қажетті білімді меңгерген маман дайындау. Курс болашақ мұғалімдердің лингвистикалық құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді, болашақ мұғалімдер теориялық грамматиканың, фонетиканың, стилистиканың, негізгі ағылшын тілінің жалпы бағыттарын меңгереді, негізгі морфологиялық және синтаксистік категориялармен әрекет етеді, ағылшын сөздерінің құрылымын, негізгі сөзжасам жолдарын, бейнелі фразеологизмдерді біледі. Курс болашақ мұғалімдерді ағылшын тілінде ойлауға, нақты жағдаяттарда алған білімдерін қолдануға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауызша және жазу практикасы (B2 деңгейі)

    Бұл курстың мақсаты оқытудың алдыңғы кезеңінде қол жеткізген шетел тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және болашақ мұғалімдерге күнделікті өмірдің, мәдениеттің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік және коммуникативтік мәселелерді шешу, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі білім алуға қажетті және жеткілікті деңгейде коммуникативтік құзыреттілікпен қамтамасыз ету болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, оның құрылымы, міндеттері мен функциялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Шетелдік мемлекеттерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік, қазіргі қазақстандық заңнаманың негізгі құқықтық нормаларын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін зерделеу мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Курс бизнес-жоспар құрудың әдіснамалық негіздері, өткізу нарығын талдау әдістерін үйрену, өнімді сипаттау, өндірістік жоспарды әзірлеу және ұсыну, маркетингтік жоспар мен ұйымдастырушылық жоспарды әзірлеу және ұсыну, қаржылық жоспарлау, студенттердің брендинг, маркетинг, желілер құру және бизнесті басқару дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеу тәсілдері. Индуктивті және дедуктивті әдістер. Сапалы, сандық, аралас зерттеу әдістері. Бастапқы және қайталама зерттеу. Action research. Зерттеу дизайны - сипаттамалық, корреляциялық, эксперименттік, квази-эксперименттік, қарама- қарсы, лонгитюдті, кейс-стади, этнографиялық, эксплуатациялық, түсіндірме. Айнымалылар мен гипотезалар. Зерттеудің сенімділігі мен жарамдылығы. Жаңадан өндірілу және қайталану. Кездейсоқ және жүйелі қате. Триангуляция. Іріктеу. Үлгіні қалыптастыру кезінде қосу және алып тастау критерийлері. Іріктеу. Іріктемені қосу және алып тастау критерийлері.Деректерді іріктеу-сауалнамалар, сұхбаттар, эксперименттер, бақылау зерттеулері, жүйелі шолу. Деректерді тексеру. Сұхбатты транскрипциялау. Деректерді талдау-статистикалық талдау, мазмұнды талдау, дискурстық талдау, тақырыптық талдау, мәтіндік талдау. Зерттеу этикасы. Алқалық сыни пікір.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Курс қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи тәсілдері, тіршілік қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау, тірі организмдер популяцияларының жай-күйі, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, популяциялардың құрылымы мен динамикасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С1 деңгейі)

    Курс нақты мамандықтың болашақ мұғалімдерін оқытуға арналған және болашақ мұғалімдердің кәсіби қажеттіліктерін (тілді зерттеуде қолданылатын кәсіби маңызды тақырыптар мен жағдаяттар, түпнұсқалық тапсырмалар, проблемалық мәтіндер, болашақ кәсіби қызметке қатысты өзекті мәселелерді талқылау және т.б.) ескере отырып, мамандыққа байланысты тілді қолдануға сәйкес тілді (грамматика, лексика, фонетика) және коммуникативтік функцияларды меңгеруге бағытталған, яғни шетел тілін үйренуге ынталандырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экономика және құқық негіздері

    Курс Қазақстан Республикасындағы әкімшілік құқық негіздері, азаматтық және отбасы құқығы, Қазақстан Республикасының еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мемлекеттік басқару институттарының жүйесі және олардың өкілеттіктерінің көлемі. Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері. Мемлекеттік сектордың экономикадағы рөлі. Қаржы құқығы және қаржы. Материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бағалау және дамыту

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С2 деңгейі)

    Курс белгілі бір мамандық бойынша болашақ мұғалімдерді оқытуға арналған және болашақ мұғалімдердің кәсіби мүдделерінің қажеттіліктерін ескере отырып, мамандыққа байланысты тілді қолдануға сәйкес келетін тілдік құралдарды (грамматика, лексика, фонетика) және коммуникативті функцияларды (тілді үйренуде қолданылатын кәсіби маңызды тақырыптар мен жағдайлар, шынайы тапсырмалар, проблемалық мәтіндер, өзекті мәселелерді талқылау және т.б.), бұл шет тілін үйренуге ынталандыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілін оқытудың әдістемесі және лингводидактикасы

    Курстың мақсаты – лингвистикалық және әдістемелік құзыреттілік негіздерін кеңейтетін және тереңдететін, ағылшын тілін оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білім алу. Курстың мазмұны Қазақстандағы шетел тілін оқыту саласындағы білім беру мазмұнын жаңартудың заманауи тенденцияларын ескере отырып, мұғалімдерді даярлауға қатысты мәселелердің кең ауқымын қамтиды. Аталмыш курс болашақ мұғалімдерге мектепте шетел тілін оқыту бойынша кәсіби педагогикалық және тәрбие беру қызметі туралы қажетті білім береді және ғылыми және білім беру ақпараттар ағынында бағдарлау дағдылары мен икемін меңгеруді, жаңа ақпаратты оқу-педагогикалық қызметте пайдалану мақсатында ағылшын тілін оқыту әдістемесі бойынша оны таңдау, талдау және бағалау қабілетін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі фонетикасы мен грамматикасындағы заманауи тенденциялары

    Бұл курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерді ағылшын тілінің фонетикасы мен грамматикасының заманауи тенденцияларымен таныстыру. Курстың өзектілігі тілді грамматикалық және фонетикалық жағынан дұрыс шетел тілінде сөйлеу дағдылары арқылы қарым-қатынас құралы ретінде мазмұнды зерттеуге бағытталған. Бұл курс теориялық ережелерді және практикалық бөлімді (жаттығуларды) қамтиды және мәдениет аралық құзыреттілікті дамытуға ықпал етеді. Болашақ мұғалімдер мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, мәдениет аралық өзара әрекеттестікке қатыса алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Критерийлік бағалау технологиялары

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді оқу нәтижелерін критерийлік бағалау технологиясымен таныстыру, сонымен қатар сапаны бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасты дамыту, мақсат қоюға, болашақ мұғалімдердің білімін тексеруге арналған материалдың мазмұнына байланысты кәсіби дағдылар мен икемдерді дамыту, нәтижелерді бағалаудың әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдау, ақпараттық технологиялар мен шетелдік әдістемелік және педагогикалық тәжірибеге негізделген тестілерді әзірлеу; білім беру үдерісін жетілдіру үшін кәсіби қызметінде осы білімді пайдалана алуға қабілетін дамыту болып табылады. Курс тұлғаның өзін-өзі жетілдіруін дамытуға, психологиялық, педагогикалық, әдістемелік құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі және жаһандық коммуникация

    Курстың мақсаты – мультимедиялық әлемде халықаралық және мәдениетаралық коммуникацияны түсіну. Тақырыптық курс көптеген жаһандық мәселелерді қамтиды, соның ішінде: жаңалықтар мен бұқаралық коммуникациялардың әртүрлілігі; жаһандық іскерлік коммуникациялар мен бұқаралық ақпарат құралдарының жаңа беталыстары; технология саласындағы жетістіктер; коммуникацияның жаһандық көздері мен жүйелері; мәдени жағдайлар; символдық өзара әрекеттесу, құрылымдау, конвергенция, әлемдік жүйе және электронды отаршылдық теориялары; этикалық және құқықтық мәселелер; әлемдік нарықтағы жарнама мен қоғамдық қатынастардың рөлі мен әсері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың арнайы бағдарланған әдістері

    Курс Қазақстан Республикасында жан-жақты шет тілдік білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен қағидаттары туралы білімді бекітуге бағытталған. Болашақ мұғалімдер шетел тіліндегі сөйлесім әрекетінің лингвистикалық тұстарын саралайды, орта мектептің әртүрлі деңгейлерінде, шетел тілін ерте жастан оқытатын мектептерде шетел тілін оқытудың ерекшеліктері туралы білімдерін қолданады, ШТ арнайы және мамандандырылған мектептерде шетел тілін оқыту үдерісінің мазмұны мен құрылымы мен ерекшеліктерін зерттейді. Сондай-ақ дамудың психологиялық-педагогикалық даму алғышарттарын, көптілді ортада оқытудың қиындықтарын, авторлық әдістерді, ерте жастан оқыту жағдайында қос тілді оқытуды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәнмәтіндегі грамматика, лексика және фонология

    Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерді фонетикалық теорияның негізгі бағыттарымен таныстыру, ғылымилингвистикалық дүние танымын дамыту, болашақ мұғалімдерге қазіргі ағылшын тілінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық жүйелері және олардың қызметі туралы ғылыми білім беру. Бұл курстың өзектілігі пәнаралық коммуникаторларды жалпы лингвистика, теориялық фонетика, лексикология курстарымен, сонымен қатар сөйлеу мәдениеті бойынша практикуммен түсінуге бағытталған. Курс барысында Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-мәдени және лингвистикалық құзыреттерді меңгереді. Болашақ мұғалімдер оқытылатын шет тілінің күнделікті және кәсіби қарым-қатынас саласында қолданылады және оны жеке қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін, фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстары туралы білімін көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. Болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі

    Бұл курс лексика мен ережелерді, лексикалық және грамматикалық ерекшеліктерін пайдалана отырып, сөйлеу әрекеті құбылыстарының шығу тегін меңгеруді, сондай-ақ зерттеу және кәсіби мәселелерді шешу үшін шетел тіліндегі ақпаратты, кәсіби қызметтегі регламенттерді бағалау және пайдалану үшін шетел тілін қолдануға дайын болуды; ағылшын тілінде болашақ мансаптың бөлігі ретінде жұмысқа қатысты, коммуникативті және мамандандырылған оқытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жаңартылған білім беру мазмұнындағы жаңа технологиялар

    Бұл курстың мақсаты жаңартылған білім беру мазмұнын ескере отырып, заманауи білім беру технологияларын оқып-үйрену және меңгеру болып табылады. Курсты оқу нәтижесінде болашақ мұғалімдер ағылшын тілін оқыту үдерісінде болашақ мұғалімдердің оқу жетістіктерін диагностикалау мен бағалаудың жаңа тәсілдерін қолдану мәселелерін түсінуді дамытуға бағытталған ағылшын тілі мұғалімінің кәсіби құзыреттерін игереді. Болашақ мұғалімдер мектепке дейінгі, бастауыш және орта білім беруде болашақ мұғалімдердің тілді меңгеру ерекшеліктерін ескеретін заманауи педагогикалық технологияларды қолдануды үйренеді, бұл оларға оқушыларды оқыту үрдісіне және шетел тілін оқыту әдістемесі саласындағы болашақ мұғалімдердің кәсіби дамуына қолайлы педагогикалық технологиялар мен шеттілін оқыту әдістерін когнитивті және дұрыс таңдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандандырылған ағылшын тілі

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі салаларын арттыру болып табылады: Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы; Өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы; Мұғалімнің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы; Пәндік және жалпы құзыреттіліктер саласы: Кәсіби саладағы тіл бойынша құзыреттіліктер саласы: қолдану. Болашақ мұғалімнің тұлғалық қасиеттерін дамыта отырып, жұмысқа бағытталған шетел тіліндегі қарым-қатынасқа үйрету, оқытылатын тіл елінің мәдениетін білу және кәсіби-лингвистикалық білімге негізделген арнайы және іскерлік дағдыларды меңгерту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Медиасауаттылық және цифрлық коммуникация

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді медиа сауаттылықтың негізгі қиындықтарымен таныстырады, аналитикалық тәсілге негізделген сыни тұрғыдан ойлау мен цифрлық сауаттылық дағдыларын дамытады, сонымен қатар медиа контентті пайымдау мен түсінуді талдаудың қажетті әдістерін ұсынады. Курс сандық веб-ресурстар арқылы бұқаралық ақпарат құралдары мен мәдениет арасындағы өзара байланысты зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Функционалдық стилистика

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді сөйлеу коммуникациясының әртүрлі салаларындағы тіл қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру, стилистиканың негізгі терминологиясын меңгеру және барлық деңгейдегі ағылшын тілінің әртүрлі функционалдық стильдерінің әлеуметтік-лингвистикалық және прагматикалық аспектілерін ұсынуды дамыту (фонетикалық, лексикалық-фразеологиялық, морфологиялық, синтаксистік бірліктер). Курстың өзектілігі – ағылшын тілі стилінің негізгі мәселелерін көрсету, тілдік экспрессивтік құралдарды дұрыс қолдану. Болашақ мұғалімдер ағылшын тілінің функционалдық және стильдік жүйесін біледі, лингвистикалық зерттеу әдістерін меңгереді, мәтіннен экспрессивтік құралдарды тауып, олардың қызметін анықтай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық ел тану және мәдениетаралық білім беру

    Курс болашақ мұғалімдерге оқытылатын тілдің еліне, оның ішінде тарихи, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-саяси, мәдени және жалпы ақпарат тіліне шолу жасайды. Болашақ мұғалімдер елдердің табиғаты, жалпы танылған жүйенің негіздері, елдердің дамуының негізгі тенденциялары, мемлекеттің конституциялық негіздері, олардың жоғары мәдени дәстүрлері туралы білімдерін кеңейтеді. Олар өз елдерін оқытылатын тілдің елімен салыстыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдениет және мәдениетаралық білім беру: отандық және шет елдік бағыт

    Бұл курстың мақсаты – өз және өзге ұлттың мәдени болмысын, әрқайсымыз мәдени ортаның бет-бейнесі бола отырып, мәдени аралық өзара әрекеттестіктің ерекшеліктерін түсіну. Сіз әртүрлі қарым-қатынас стильдері туралы, құндылықтардың елден елге қалай өзгеретінін және әртүрлі жағдайларды қалай оңай бағалауға және оларға бейімделуге болатынын білесіз. Әлеуметтік және тұлғалық қасиеттерді: азаматтық, патриоттық, этикалық нормаларды сақтауды дамытуға; жауапкершілікке мән беру; академиялық ұтқырлық бағдарламасы шеңберінде шетелдік маман-оқытушыларды тарту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі smart-технологиялар

    Курстың мақсаты - болашақ мұғалімдер ды пассивті реципиенттерден білім беру үрдісінде смарт-технологияларды белсенді пайдаланушыларға трансформациялау және олар ақылды технологияларды енгізуді және оларды ағылшын тілін оқыту үрдісіне біріктіруді үйренеді. Оқыту барысында болашақ мұғалімдер цифрлық технологияларды және педагогикалық, лингвистикалық және коммуникативті міндеттерді орындау үшін қолданылатын құрылғылар кешенін (компьютерлер, планшеттер, интерактивті тақталар, ықшам проекторлар) жақсы меңгереді. Болашақ мұғалімдер білім берудегі цифрлық түрлендірулер жағдайында табысты жұмыс істеу және смарт-технологияларды тиімді пайдалану үшін қажетті дағдыларды меңгереді. Сонымен қатар, болашақ мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытады, өйткені цифрлық зияткерлік білім берудің жаңа шындықтарына бейімделу жүйелі, ретті, шығармашылық идеялар мен мәселелерді шешу үшін ұйымдастырылған стратегияларды қажет етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көпшілік алдында сөйлеу және дипломатия

    Курс дипломатиялық және кәсіби қарым-қатынас үшін қажеттітілдік дағдылардың негізгі бағыттарын зерттеуге арналған. Ауызша және жазбаша ағылшын тілінде академиялық және практикалық коммуникациялық жаттығулардың бірегей үйлесімділігін ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Когнитивті-интерактивтік технологиялар негізінде оқытуды жобалау және үлгілеу

    Бұл курстың мақсаты ағылшын тілі сабақтарын үлгілеу және жобалаудың әдістемелік негіздерін меңгеру, сонымен қатар болашақ мұғалімдердің шетел тілдерін оқыту үдерісіне когнитивтік және интерактивті технологияларды енгізуге дайындығын қалыптастыру болып табылады. Бұл ретте болашақ мұғалімдердің шеттілдік және когнитивтік-әдістемелік құзіреттілігі дамиды. Бұл құзыреттіліктер ұйымдастырушылық-әрекеттіктәсіліне, кері байланыс жүйесіне және әрбір жеке болашақ мұғалімдер үшін оқу нәтижелерін бақылауға негізделген оқу үдерісін ұйымдастыруға көмектеседі, АТ-ны олардың жеке қабілеттеріне, оның ішінде қызығушылыққа, ішкі ынтасына, өзіндік тиімділікке, өзін-өзі көрсетуге, когнитивті жүктеме және өзін-өзі реттеуге сәйкес оқытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік ағылшын тілі

    Іскерлік ағылшын тілін оқу болашақ мұғалімдерге кеңседе немесе басқа іскерлік ортада пайдалы болатын ағылшын тілі дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Курс сұхбат алу дағдыларын дамытуға, ағылшын тілінде іскерлік электрондық хаттарды жазуға және бизнес тақырыптары мен мәселелерін зерттеуге арналған кең ауқымды сабақтарды қолдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің лексикологиясы

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді тілдің стилистикасымен, оның негізгі санаттарымен, функционалдық стильдерімен, стилистикалық амалдар мен таныстыру, мәтінді стильдік талдаудың негізгі әдістеріне сипаттама беру, корпус стилін қолдану, сонымен қатар лексикологияны және лексикографияны оқыту болып табылады. Курстың өзектілігі стилистиканы қарастыруға, әртүрлі тілдік стильдерге және ағылшын тілінің негізгі нұсқаларына тән лексикалық құбылыстарды зерттеуге, онлайн бағдарламалар мен басқа да цифрлық құралдарды пайдалануға бағытталған. Бұл курсты оқу нәтижесінде болашақ мұғалімдерде әртүрлі жағдайларда тілдік және сөйлеу бірліктерін мақсатты түрде қолдану қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілін оқу және үйретуге арналған компьютерлік қосымшалар және ресурстар

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдердің бойында ағылшын тілін үйрету және оқыту үшін компьютерлік қосымшалар мен ресурстарды пайдалану бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Оқыту барысында болашақ мұғалім ғылыми-зерттеу, лингво-дидактикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді. Курстың өзектілігі тіл үйренушілерге өздерінің тілдік дағдыларын жетілдіруге, оларды оқытудың басқа әдістерімен толықтыруға көмектесетін білім беру ресурсы ретінде цифрлық технологияларды пайдалануда, сол арқылы лингвистикаға бай оқу ортасының қатысуын қамтамасыз етуде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың зияткерлік әдістері мен технологиялары

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді ағылшын тілін оқытудың әдістерімен және технологияларымен таныстыру, танымдық іс-әрекетін белсендіру, шет тілін оқытудағы оқытудың озық педагогикалық технологияларды білуді ескере отырып, интерактивті тәсілдерді пайдалануға шығармашылық көзқарасты дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін қашықтықтан оқытуда ІТ-технологияларды пайдалану

    Бұл курстың мақсаты оқу үдерісінде әртүрлі білім беру деңгейлерінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану негізінде ақпараттық технологиялар саласындағы құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Курс сыныпты онлайн немесе қашықтан басқаруға қажетті өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамытады. Курс болашақ мұғалімдердің сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру және дамыту арқылы рефлексиялық қабілеттерін дамытуға, оқытуда ең тиімді болып табылатын заманауи онлайн оқыту технологиялары туралы болашақ мұғалімдердің жүйелік идеяларын түсіну қабілетін, сондай-ақ бұл технологияларды өздерінің кәсіби қызметінде қолдануға дайындығын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін оқытудағы STEM және STEAM технологиялары

    Курс қазіргі заманғы вариативті шетел тілін оқыту жүйесін дамытудың жетекші қағидаттары мен негізгі тенденциялары туралы білім мен түсінік қалыптастыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдер шетел тілін оқытуда STEM және STEAM технологияларын қолдана алады, озық жетістіктер мен оқыту тәжірибесін талдап, жалпылай алады. Олар оқу үдерісін ұйымдастырудың мақсаты мен нысанына сәйкес оқушыларға материал таңдауда саралап, сыни тұрғыдан қарай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын әдебиеті және шығармашылық хат

    Курс шығармашылық және сыни тұрғыдан көзқарастарды біріктіруге, тәуелсіз ойлау мен талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдер ежелгі ағылшын тілінен қазіргі кезеңге дейінгі әдебиет, соның ішінде американдық әдебиет бойынша білім алады. Курс сонымен қатар кәсіби деңгейде шығармашылық жазылым дағдыларын дамытуға бағытталған. Шығармашылық жазылым дағдысын дамыту болашақ кәсіби қызметке байланысты әдебиет және жазба тіл саласындағы тиімді жазу үшін қажетті, ағылшын тілін оқыту кезеңінде алынған білімін жүйелеуге және іс жүзінде қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілін ерте оқыту әдістері

    Курстың мақсаты – қазіргі заманғы шеттілдік білім беру жағдайында ерте жастан ағылшын тілін оқытудың тәсілдері мен әдістері туралы ақпарат беру. Болашақ мұғалімдер мектепке дейінгі білім беру кезеңінде балаларға ағылшын тілін оқыту үдерісінде қолданылатын негізгі әдістер және тәсілдермен танысады, өйткені осы кезеңде балалар шетел тілін меңгеруге аса қабілетті болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін оқытудағы CLIL-технологиясы

    Курс қазіргі жұмыс берушілер арасында сұранысқа ие тұлғааралық, мәдениетаралық және лингвистикалық дағдыларды дамытудың маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Олар CLIL технологиясын қолдана отырып, оқу үдерісінің мақсаты, мазмұны және ұйымдастырылуы туралы білімі мен түсінігін көрсетеді. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісіне нақты терминдер мен белгілі бір тілдік конструкцияларды кіріктіре алады, олар пәндік терминологияның сөздік қорын байытуға ықпал етеді және оны алған білімдері мен дағдыларын одан әрі меңгеруге және қолдануға дайындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістемесі және жобалауы

    Курс ғылымға және оның жіктеліміне анықтама береді, ғылыми зерттеудің әдісі мен әдістемесін анықтайды, негізгі ғылыми ақпарат көздерімен, оқу және ғылыми жұмыстың құрылымымен, студенттік жұмысты (курстық жұмыстар, тезистер, рефераттар, баяндамалар) дайындау, ресімдеу және қорғау ерекшеліктерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Ағылшын тілін оқытудағы театрландыру

    Бұл курс тілдік материалды қызықты әрі жеңіл меңгеруге, оны қарым-қатынас және театрландыру үдерісінде белсендіруге, сонымен қатар ағылшын тілі сабақтарында интерактивті білім беру технологиясы ретінде театрландыруды түсінуді ұсынуға бағытталған. Бұл курс ашық диалогты, эмоционалдық құрамдас бөлікті дамытуға, болашақ мұғалімдердің ой-өрісін кеңейтуге ықпал етеді, бұл шетел тілін үйрену мүмкіндіктерін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлеп, енгізеді.
  • Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады.
  • Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
  • Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен көзқарастарын түсіндіреді.
  • Оқытылатын тілдердің фонетикалық, грамматикалық, морфологиялық, лексикалық, графикалық, сөз жасамдық жүйелері туралы білімін әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында ауызекі және жазбаша сөйлесімді жүзеге асыру үшін қолданады.
  • Әр білім алушының білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тіліндегі оқу үдерісін үлгісін жасай алады.
  • Болашақ мұғалімдер оқу құралдарының мазмұнын, стратегияларын таңдап, пайдалана алады; білім берудің барлық деңгейлерінде білім беру қызметін басқару, мұғалімнің білім беру жүйесіндегі педагогикалық процесте критериалды бағалау, инклюзивті орта және цифрландыру мүмкіндіктерін болжайды; өзін-өзі бағалау, талдау және бақылау мүмкіндіктерін көрсетеді.
  • Болашақ мұғалімдер шетел тіліндегі мәтінді және оның тілді меңгеру деңгейіне сәйкес тілдегі сөз саптауын қабылдау, түсіну және түсіндіру арқылы тиімді коммуникативті әрекеттестікке қабілетті.
  • Болашақ мұғалімдер басқа мәдениет өкілдерімен тиімді қарым-қатынас жасай алады; жеке адамдармен, ұжыммен, қоғам мен әлеуметтік және мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асырады; кәсіби, академиялық және іскерлік қарым-қатынастың әртүрлі коммуникациялық жағдайларында коммуникативті ниеттерін жүзеге асырады.
  • Болашақ мұғалімдер ұлттық әдет-ғұрыптарды, салт-дәстүрлерді біліп мәдениетаралық қарым-қатынаста қолданады; елтану ақпаратын пайдалана біледі.
  • Болашақ мұғалімдер пәнаралық білімдерін қолдана алады; кәсіби салада шешім қабылдау үшін әртүрлі пәндік салалардағы білім, білік және дағдыларды біріктіре отырып, тілдік әрекеттерді орындай алады.
  • Болашақ мұғалімдер кәсіби маңызды ақпаратты сыни тұрғыдан талдай, өңдей және жүйелей алады, мамандығы бойынша ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырып, эмпирикалық зерттеу әдістерін қолдана алады.
  • Болашақ мұғалімдер қарым-қатынастың әртүрлі әлеуметтік жағдайларында бағдарлай алады, дәлелдерді қолдана отырып, өз пікірін/көзқарасын айта алады, топта жұмыс істей алады, жобалық және зерттеу қызметінің нәтижелерін жеткізе алады, кәсіби және жеке тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылады.
Top