Костюм технологиясы IІI

  • Пән студенттердің компьютерлік графиканың қолдану саласы туралы түсініктерін дамытады. Графикалық жоба бойынша жұмыстың жалпы схемасы; − кескіндік ақпарат модельдерінің түрлері; − кескіндердің түстік модельдерінің түрлері; − негізгі графикалық файл пішімдері. Әртүрлі графикалық редакторлардың негізгі ұқсастықтары мен айырмашылықтары; − растрлық редактор терезесінің құрылымы және суретпен жұмыс істеу принципі; − векторлық редактор интерфейсі және 6 векторлық кескінді құру принципі; − 3D графикалық редактор интерфейсі. Үш өлшемді модельдерді құру принциптері.
  • Образовательная программа 6B02100 Дизайн
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top