Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жарнамалық менеджмент негіздері
-
Жарнамалық іс-әрекеттің теориясы мен практикасын зерттейтін, жарнамалық әсердің әртүрлі тәсілдері және оларды қазақстандық жағдайларда іске асыру мүмкіндіктері туралы түсініктерді қалыптастыратын, сондай-ақ жарнамалық өнімді құру, сату процестерін басқару дағдыларын қалыптастыратын пән.
-
Образовательная программа 6B04103 Менеджмент
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1