Жарнаманың арнайы түрлері

  • Жарнаманың арнайы түрлері пәні дәстүрлі бұқаралық ақпарат құралдарынан тыс жарнамалық қызметтің бірегей форматтары мен әдістерін зерттейді. Курс жергілікті жарнама, вирустық маркетинг, әлеуметтік медиа жарнамасы сияқты жарнаманың түрлерін, сондай-ақ guerrilla marketing және experiential marketing сияқты стандартты емес тәсілдерді қарастырады. Студенттер креативті жарнама компанияларын дамыту принциптерімен танысады, сәтті жағдайларды талдайды және жарнаманы әртүрлі мақсатты аудиториялар мен платформаларға бейімдеуді үйренеді. Жарнаманың арнайы түрлерін қолданумен байланысты этикалық аспектілер мен құқықтық нормаларға ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер тез өзгеретін нарық жағдайында тиімді жарнамалық стратегияларды құру үшін қажетті дағдыларды игереді.
  • Образовательная программа 6B02104 Дизайн
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top