Нарықты зерттеудің статистикалық әдістері 2

  • Бұл курс Маркетингтік зерттеулерге арналған статистикалық әдістер 1 курсының жалғасы болып табылады және маркетингтік зерттеулерге арналған статистикалық әдістерге бағытталған. Студенттер дискриминанттық талдау, логит-талдау, факторлық талдау және кластерлік талдау сияқты көпөлшемді әдістерді зерттейді. Студенттер осы әдістерді әртүрлі деректер жиынтықтарына қолдануды үйреніп, SPSS сияқты статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істейді. Оқу нәтижелері практикалық тапсырмаларды орындау және дербес маркетингтік зерттеулер жүргізу арқылы жүзеге асырылады.
  • Образовательная программа 6B04108 Қаржы және Экономика
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 8
Top