Салалық нарықтар теориясы

  • Пәннің мақсаты-магистранттардың әртүрлі нарықтық құрылымдардың қалыптасуы мен жұмыс істеуінің негізгі модельдерін игеруі, монополия мен бәсекелестіктің негізгі модельдерін, нарыққа кірудегі кедергілерді, фирмалардың тік өзара іс-қимылын, баға стратегиясы мен тактикасының ерекшеліктерін, өнімді саралау мәселелерін білу. Міндеттері: экономикалық процестер мен құбылыстарды сипаттау негізінде стандартты теориялық және эконометрикалық модельдер құру, әлеуметтік-экономикалық процестер мен құбылыстар туралы отандық және шетелдік статистиканың деректерін талдау және түсіндіру, әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштердің өзгеру тенденцияларын анықтау қабілеті.
  • Образовательная программа 7M04140 Экономика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top