Маркетинг

  • Пән тауарлар мен қызметтерді құруға, жылжытуға және сатуға, сондай-ақ әртүрлі нарықтардағы тұтынушылардың қажеттіліктері мен мінез-құлқын талдауға байланысты процестерді зерттейді. Курс аясында студенттер компанияларға нарықпен тиімді қарым-қатынас жасауға және тұтынушылардың сұраныстарын қанағаттандыруға көмектесетін әдістер мен стратегиялармен танысады. Пән студенттерді маркетинг теориясы мен практикасының негіздерімен таныстыруға, олардың нарықтық жағдайды талдау, маркетингтік шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған
  • Образовательная программа 6B04103 Есеп және аудит
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 4
Top