Халықаралық маркетинг

  • Пәннің мақсаты-ұлттық нарық шекарасынан тыс тауарлар мен қызметтерді жылжыту стратегиясы мен тәжірибесін зерттеу. Маркетингтің бұл саласы компаниялардың маркетингтік стратегиялары мен тактикаларын әлемдік нарықтарға тиімді ену және сақтау үшін қалай бейімдейтініне бағытталған. Халықаралық маркетинг – бұл әлемдік нарықтарды, мәдени айырмашылықтарды және стратегиялық ойлауды терең түсінуді қажет ететін күрделі және серпінді сала. Халықаралық маркетингті тиімді басқару компанияларға өз бизнесін ұлттық шекарадан тыс кеңейтуге және әлемдік аренада сәтті бәсекелесуге мүмкіндік береді
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top