Маркетинг

  • Мақсаты: студенттерге тауарлар мен қызметтерді нарықта табысты орналастыру, тұтынушыларды тарту және сату көлемін арттыру үшін маркетингтің негізгі принциптері мен әдістері туралы түсінік беру. Мазмұны: Маркетингтің негізгі концепцияларын зерттеу, соның ішінде нарықты зерттеу, нарықты сегменттеу, маркетингтік стратегияларды әзірлеу, өнімді жылжыту және брендтеу. Ағымдағы маркетинг тенденциялары мен құралдарын, соның ішінде цифрлық маркетинг пен әлеуметтік медианы қарастырады.
  • Образовательная программа 6B04104 Startup бакалавры
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
Top