Бизнестің маркетингтік талдауы

  • Нарықтық процестерді бағалау, анықтау, модельдеу және болжау принциптері мен тәсілдерін зерттейді. Тұтынушылық тенденцияларды, нарықтық жағдайларды, нарықтағы тауарларды жылжыту және қолдау әдістерін талдайды. Кәсіпорында тиімді маркетингтік экономикалық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастырады. Пайда табу мақсатында бизнесті ішкі және сыртқы дамыту үшін оңтайлы стратегияларды әзірлеуді түсіндіреді.
  • Образовательная программа 6B04105 Экономика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top