Маркетинг

  • Маркетинг саласындағы негізгі ұғымдарды игеру, кәсіпорынның маркетингтік қызметінің мазмұнын зерттеу, практикалық жағдайларда теориялық білімді қолдану дағдылары, сондай-ақ кәсіби қызмет үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Пәннің мақсаты:Маркетингтік стратегиялар барысында қажеттіліктерді анықтау, құру және қанағаттандыру, маркетингтік қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру бойынша білім мен дағдыларды игеру.
  • Образовательная программа 6B04102 Экономика
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top