Банк менеджменті және маркетинг

  • Пән қазіргі заманғы банк ұйымдарын басқарудың және олардың маркетингтік қызметінің стратегияларын цифрландыру мен жоғары бәсекелестік жағдайында зерттеуге бағытталған. Қаржылық менеджменттің, тәуекелдерді басқарудың, клиентке бағдарланған қызметтердің, сондай-ақ банк өнімдерін жылжыту құралдарының негізгі аспектілері қарастырылады. Реттеу ерекшеліктеріне, Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінің рөліне, жергілікті және халықаралық тәжірибелерге ерекше назар аударылады. Пән стратегиялық жоспарлау, банк операцияларының тиімділігін талдау және маркетингтік науқандарды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.
  • Образовательная программа 6B04108 Қаржы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top