Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг және брендинг
-
Маркетингтің теориялық негіздері. Маркетингтік зерттеулердің түрлері мен тұжырымдамалары, формалары. Нарықты сегменттеу және мақсатты сегменттерді таңдау. Маркетинг құралдарының нарық қатысушыларының тұтынушылық мінез-құлқына әсері. Брендинг маркетинг құралы ретінде. Тұтынушылардың қалауының жаңа тенденциялары және олардың брендингке әсері. Маркетингтік стратегияның бөлігі ретінде баға белгілеу.
-
Образовательная программа 6B04101 Экономика
-
Несиелер 7
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1