Туризмдегі маркетинг және жарнама қызметі

  • Мақсаты: туристік маркетингтің теориялық негіздерін зерттеу. Мазмұны: Туристік маркетинг жүйесі. Туристік фирманың нарығы мен сыртқы ортасын зерттеу. Нарықты сегменттеу және позициялау. Тұтынушының мінез-құлық моделі. Өнім және өнімнің өмірлік циклі. Туризмдегі сапаны маркетингтік басқару. Маркетингті жоспарлау. Жарнама қызметі. Ішкі маркетинг. Халықаралық маркетинг. Құзыреттері: туризмдегі маркетингтік сапаны басқаруды талдау.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top